Marie Togstad Stige

Fet Legesenter

2007

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Fet Legesenter Telefonnummer63 88 78 2063 88 78 ...
Gamle Fetvei 13 1900 Fetsund
Marie Togstad Stige er en av 9 fastleger i Fet

Siste vurderinger av Marie Togstad Stige

Trygg og hyggelig

Meget hyggelig lege som setter av tid ti å lytte til pasienten. Følger godt opp og er tilgjengelig ved behov. meget fornøyd!

alltid blid men lite hjelpsom

Hun er snill og blid, men kan ikke anbefale noe mer enn blodprøver. Og hvis blodprøvene er riktig, så har hun INGEN andre forslag... Etter over 1 år med vondt har jeg spurt om jeg kan få henvisning til en spesialist, eller ta røngten, men da fikk jeg høre at vi kan først prøve medisin..IBUX! :-( bortkastet tid og penger.

sier bare hva det ikke er..

Jeg har hatt marie som fastlege i 1,5 år nå. Generelt hos løken legekontor, føler jeg meg uvelkommen og blir heller ikke tatt spessielt godt i mot. Henne har aldri kommet med et konkret svar, bare en vurdering av hva det ikke er. Alltid lang vente tid (opptil3 uker) og ender nesten alltid opp med en vikar.

Grunndig og hyggelig

Legen el alltid blid og imøtekommende. Tar seg den tiden som trengs til en grunndig undersøkelse. Henviser villig videre til spesialist om det synes nødvendig. Jeg føler meg trygg i denne legens hender.

Dyktig dame!

En dyktig lege som tar pasienten på alvor, tar seg god tid og er løsningsorientert. Har vært min fastlege i over 5 år, og jeg føler meg alltid ivaretatt nær jeg har vært der.
OG hun smiler!!!!