Marie Togstad Stige

Løken Legekontor

1960 Løken
Marie Togstad Stige er en av 12 fastleger i Aurskog-Høland

Siste vurderinger av Marie Togstad Stige

sier bare hva det ikke er..

Jeg har hatt marie som fastlege i 1,5 år nå. Generelt hos løken legekontor, føler jeg meg uvelkommen og blir heller ikke tatt spessielt godt i mot. Henne har aldri kommet med et konkret svar, bare en vurdering av hva det ikke er. Alltid lang vente tid (opptil3 uker) og ender nesten alltid opp med en vikar.

Grunndig og hyggelig

Legen el alltid blid og imøtekommende. Tar seg den tiden som trengs til en grunndig undersøkelse. Henviser villig videre til spesialist om det synes nødvendig. Jeg føler meg trygg i denne legens hender.

Dyktig dame!

En dyktig lege som tar pasienten på alvor, tar seg god tid og er løsningsorientert. Har vært min fastlege i over 5 år, og jeg føler meg alltid ivaretatt nær jeg har vært der.
OG hun smiler!!!!

Vimset og uinteressert

Har hatt henne som fastlege i 5 år, hun er grådig interessert i å skrive ut piller til alt mulig rart - men ser sjelden etter årsaken til smerter og problemer. Har enda til gode å bli sjekket ut av henne, over halvveis i svangerskapet. Helt umulig å skaffe hastetimer - har ventetid på flere uker. Når jeg endelig får time får man følelsen av at hun stresser gjennom og ikke tar deg alvorlig.

Flink når du kun trenger resepter men tar ikke vare på pasientene.

Fantastisk fastlege!

Får time kjapt hvis jeg trenger det, har god kommunikasjon og får svar på det jeg lurer på. Føler meg alltid godt ivaretatt.