Marie Togstad Stige

Fet Legesenter

Autorisasjon (2007)

Fet Legesenter Telefonnummer63 88 78 2063 88 78 ...
Gamle Fetvei 13 1900 Fetsund
Marie Togstad Stige er en av 69 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Marie Togstad Stige

Fantastisk fastlege

Stige "ser" pasientene sine på en fantastisk måte. Kunne ikke tenke meg å bytte fastlege. 100% tillitt til henne. Da hun flyttet ut av kommunen jeg bor i for noen år siden, fulgte jeg etter som pasient. Ble tildelt en ny fastlege, men byttet tilbake til Stige selv om kontoret hennes er 5 mil unna der jeg bor.

Trygg og kompetent

Ikke noe å si på dr Marie, men Helsesekretærene i front fremstår lite heldig i sin fremferd, men dr Marie Togstsad Stige derimot innfrir.
Hadde ønsket at helsesekretærene hadde satt seg mer inn i ME, for uvitende og fordømmende holdninger har vi allerede møtt nok av.

Hyggelig, men vimsete og lite hjelpsom.

Dessverre ikke fornøyd.
Utrolig vimsete. Glemte resepter, og prøver selvom hun ble mint på det flere ganger.
Hun virket hyggelig, men hjelper lite når hun ikke gjør det man regner med en fastlege vil gjøre. Som å gjøre konkrete undersøkelser og sende deg til spesialister når det trengs.

Kompetent, rask og imøtekommende

Har hatt Stige som fastlege siden jeg var tenåring og er i dag voksen og har egne barn. Var i en periode innom en annen fastlege, men valgte å bytte tilbake på tross av at hun byttet legekontor. Har alltid opplevd å bli sett, forstått, tatt på alvor og fått kompetent hjelp av Marie. Hun går den ekstra mila og ser virkelig både pasienten og mennesket i deg. Bedre fastlege enn Marie finner du ikke her til lands. Varmt anbefalt!

Trygg og omsorgsfull

Jeg har hatt mange forskjellige leger opp igjennom tiden, men ingen som Marie. Hun tar seg god tid, lytter og betrygger hver eneste gang. Enda jeg har flyttet til en annen by sitter det langt inne å bytte lege og jeg beholder henne derfor så lenge det går. Hun er og har vært helt super mot både meg og min sønn både på nett og på legekontoret. Tipp topp tommel opp!