Marie Togstad Stige

Fet Legesenter

Autorisasjon (2007)

Fet Legesenter Telefonnummer63 88 78 2063 88 78 ...
Gamle Fetvei 13 1900 Fetsund
Marie Togstad Stige er en av 68 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Marie Togstad Stige

Kompetent, rask og imøtekommende

Har hatt Stige som fastlege siden jeg var tenåring og er i dag voksen og har egne barn. Var i en periode innom en annen fastlege, men valgte å bytte tilbake på tross av at hun byttet legekontor. Har alltid opplevd å bli sett, forstått, tatt på alvor og fått kompetent hjelp av Marie. Hun går den ekstra mila og ser virkelig både pasienten og mennesket i deg. Bedre fastlege enn Marie finner du ikke her til lands. Varmt anbefalt!

Trygg og omsorgsfull

Jeg har hatt mange forskjellige leger opp igjennom tiden, men ingen som Marie. Hun tar seg god tid, lytter og betrygger hver eneste gang. Enda jeg har flyttet til en annen by sitter det langt inne å bytte lege og jeg beholder henne derfor så lenge det går. Hun er og har vært helt super mot både meg og min sønn både på nett og på legekontoret. Tipp topp tommel opp!

Dyktig og omsorgsfull.

Hun er direkte i sin tale og gir deg konstruktive tilbakemeldinger. Nøler ikke med å henvise til spesialister.

Bestandig smilende, blid og varm i møte med pasienten.

Trygg og hyggelig

Meget hyggelig lege som setter av tid ti å lytte til pasienten. Følger godt opp og er tilgjengelig ved behov. meget fornøyd!

alltid blid men lite hjelpsom

Hun er snill og blid, men kan ikke anbefale noe mer enn blodprøver. Og hvis blodprøvene er riktig, så har hun INGEN andre forslag... Etter over 1 år med vondt har jeg spurt om jeg kan få henvisning til en spesialist, eller ta røngten, men da fikk jeg høre at vi kan først prøve medisin..IBUX! :-( bortkastet tid og penger.