Fet Legesenter

Gamle Fetvei 13 1900 Fetsund
Tlf: 63 88 78 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Fet Legesenter

Tar meget godt vare på min gamle far

Lege: Helge Arne Kjelshus Skrevet

Helge Kjelshus er den beste legen jeg har vært i kontakt med. Han tar godt vare på min gamle far og kommuniserer fint med han. I tillegg holder han meg (sønn) orientert på SMS og med kopi av min fars brev. Han er veldig rolig og hyggelig og lett å få tak i.
Håper vi kan bruke han lenge.

Helt grei

Lege: Asad Uzzaman Skrevet

Mer opptatt av å behandle flest mulig pasienter, da han er rask. Men savner litt grundigere undersøkelser.

Den beste legen.

Lege: Hallgrim Ulvik Haug Skrevet

Tar pasienten på alvor. Lytter. Sjekker alle utveier. Går grundig frem I alle tilfeller. Hyggelig og interessert. Sjelden ☺

Veldig dyktig!

Lege: Asad Uzzaman Skrevet

Hadde problemer med ryggen. En håndfull andre leger klarte ikke å hjelpe meg, men Asad fant og løste problemet innen 15 minutter.

Hyggelig og klok

Lege: Asad Uzzaman Skrevet

Uzzaman er veldig flink til å se bak symptomene. Vi trodde vi måtte gi bort den nye hunden vår pga allergi med pustevansker. Andre leger sa at slik var det. Men Uzzaman forstod at her var det stress og angst for en helt ny situasjon som var årsaken. Han hadde rett! Hilsen lykkelig familie med hund

Lyttende, tar ting på alvor

Lege: Hallgrim Ulvik Haug Skrevet

Han hører og ser på meg når jeg snakker.
Har sendt meg videre til spesialist med mine plager, tar ikke noe på filing hva plagene kan være. Det har vært veldig betryggende.
Fulgt meg opp etter besøk på A-hus til undersøkelse.
Veldig fornøyd.

Flink lege som hører på deg!

Lege: Hallgrim Ulvik Haug Skrevet

Fling og grundig lege , den beste jeg har hatt! Aldri no tull med papirer resepter henvisninger! Han er god til å lytte

rolig, imøtekommende, forståelsesfull

Lege: Solveig Kristine Kolstad Torvund Skrevet

Jeg har Solveig som fastlege, og hun har alltid god tid da man kommer, samtidig som hun er intressert i hvordan man har det, lytter og prøver virkelig å hjelpe.

Humørsyk

Lege: Helge Arne Kjelshus Skrevet

Jeg har opplevd han fra begge sider. Kan være svært omsorgsfull og tar seg veldig god tid dersom en er virkelig langt nede. Men som tidligere nevnt her i vurderingene prater han desverre mer en han lytter, vedtar sine egen virkelighet på vegne av pasienten. Sein med henvisninger. Må ofte ha dobbeltime for enkle henvisninger , selv om problemstillingen er kjendt. Opp og ned i humøret han kan enkelte ganger være krass, dersom en pusher for hardt på ting han skulle ha gjort for lengst. ( korrespondanse ut ) På den positive sida er han flink til å gi svar på telefonhenvendelser , om litt tregt. Han gjør grundige faglige vurderinger, utreder grundig med prøver og er ikke redd for å konferert med spesialister. .

Imøtekommende og flink

Lege: Hans Petter Randen Skrevet

Har alltid hatt tid til pasienten.
Lytter og forstår problematikken.
sender pasienten videre om nødvendig inne kort tid.

Uinteressert, men tilgjengelig

Lege: Asad Uzzaman Skrevet

Jeg har vært hos legen ved flere anledninger, men har han ikke som fastlege. Når jeg kommer inn er det gjerne fordi han har best tilgjengelighet og jeg trenger hurtig time. Når jeg kommer inn ser han som regel ned i tastaturet mens han strekker ut håndten for håndtrykk. Han er rask til å foreslå sykemelding eller andre "lettvindte" løsninger for å bli raskt ferdig med timen. Om dette er den egentlige årsaken skal jeg ikke sverge på, men det er helt klart inntrykket jeg sitter igjen med. Han engasjerer seg ikke, og ved et par anledninger hvor jeg har hatt fysiske plager har jeg ikke engang blitt undersøkt før jeg enten har fått spørsmål om jeg er ute etter sykemelding eller har blitt henvist til røntgen.

Han er imidlertid både flink til og opptatt av kognitiv terapi, men min erfaring er at dette ikke hjelper veldig bra mot fysiske plager som ikke er stressrelatert. .

Enkel å snakke med og svært hjelpsom

Lege: Asad Uzzaman Skrevet

Uzzaman var den første legen jeg har hatt, og jeg har nå dessverre måtte bytte på grunn av flytting.
Kan absolutt anbefale han som lege. Han er lett tilgjengelig, god til å lytte, og er effektiv.

En profesjonell bestevenn.

Lege: Hans Petter Randen Skrevet

Jeg opplever Randen som en profesjonell bestevenn. Jeg stoler 100% på han. Han lytter og tar meg alltid på alvor.
Jeg gleder meg til han kommer tilbake!

Tillit

Lege: Hans Petter Randen Skrevet

Blir møtt med respekt og omsorg, støttende. Bruker nok tid på konsultasjonene. Han tenker helhet, og er ikke dømmende.

En meget flink og sympatisk lege.

Lege: Asad Uzzaman Skrevet

Uzzaman tar seg alltid god tid, og var i en vanskelig tid for meg med angst og stress til stor hjelp. Han hjalp meg ved å bruke kognitiv terapi, og jeg kom av den grunn kjapt tilbake i arbeid. Når jeg i dag enkelte ganger kan være litt stressa tenker jeg alltid på det Uzzaman sa og da går stresset over. Den klart beste legen jeg har vært hos. Han er også fastlegen til kona mi og barna mine, og alle er strålende fornøyd.

Veldig hyggelig og dyktig lege

Lege: Asad Uzzaman Skrevet

Min fast lege nesten i 5 år og beste. Hjelper max mulig.
Lytte til min vurdering av sykdom,skriver resepter, gir gode råd og veiledning, snill og blind bestandig.

Engasjert Lege

Lege: Hans Petter Randen Skrevet

Hyggelig og blid lege som har pasienten i fokus! Grundig og nøye i sin diagnostisering! Henviser gjerne videre til spesialist hvis han ikke umiddelbart er sikker i sin sak! Trygg og behagelig med gode kommunikasjonsevner ovenfor både voksne og barn! Dessverre alltid kø på telefon og tidvis vanskelig å få time raskt!

Effektiv, empatisk og ikke minst, særdeles dyktig lege!

Lege: Asad Uzzaman Skrevet

Jeg har hatt en del forskjellige fastleger oppover og denne legen her er en av de beste allmennpraktikere jeg har vært borti. Empatisk og dyktig lege som man ikke kan gjøre annet enn å si godt om. Har vært min fastlege over flere år og jeg finner han som lyttende og løsningsorientert når jeg må gjennomføre møte med ham.
Uzzaman er også fastlege for mine barn og i forbindelse med alvorlig sykdom hos min datter med derpåfølgende hyppig frekvens på legebesøk har han vist seg å følge opp på en fortreffelig måte, både i forhold da til kontakt inn mot spesialisthelsetjenesten så vel som i forhold til oppfølgingsmøter inn mot kommunen.

Full tillit

Lege: Asad Uzzaman Skrevet

føler meg sett/hørt og i varetatt,
Alle i min husholdning har han som fastlege og har hatt det i fler år,
Er takknemlig for å ha en god fastlege da jeg har hatt en del helseproblemer

Faglig dyktig.

Lege: Asad Uzzaman Skrevet

Han er lydhør, han finner årsaker og behandlinger som virker. Han har også funnet årsaker på utradisjonelt vis, ultralyd av skulder, en betennelse ble oppdaget.