Fet Legesenter

Telefonnummer63 88 78 2063 88 78 ...
Gamle Fetvei 13 1900 Fetsund

Siste vurderinger av Fet Legesenter

alltid blid men lite hjelpsom

Lege: Marie Togstad Stige Skrevet

Hun er snill og blid, men kan ikke anbefale noe mer enn blodprøver. Og hvis blodprøvene er riktig, så har hun INGEN andre forslag... Etter over 1 år med vondt har jeg spurt om jeg kan få henvisning til en spesialist, eller ta røngten, men da fikk jeg høre at vi kan først prøve medisin..IBUX! :-( bortkastet tid og penger.

En god lege

Lege: Hans Petter Randen Skrevet

Han lytter til hva du har på hjertet, undersøker og videresender deg til spesialist om han ikke kan hjelpe/vet videre. Jeg føler at han tar meg på alvor og tror på hva jeg sier. Det virker også som han har mye bedre tid enn andre leger jeg har måttet gå til. (Det har han sikkert ikke, men han gir inntrykk av det)En veldig god og flink lege!
Synes også de som jobber i resepsjonen/laboratoriet der er stort sett veldig hyggelige, men skulle ønske at åpningstidene var bedre med tanke på de som jobber.

Ikke bra

Lege: Asad Uzzaman Skrevet

Virker som målet er å bruke minst mulig tid på deg. Stiller ingen spørsmål, snakker seg raskt frem til en konklusjon og skriver ut en resept uten å drøfte. Oppleves som arrogant og meget lite empatisk. Ikke interessert. Ville valgt en annen fastlege!

Hei , Dette var Leit å høre . Det ville ha vært fint og kanskje ville hatt læringsverdi om du kunne utdype litt nærmere om problemstillingen , bestillingen , konklusjonen . Også , er det interessant å vite om konklusjonen som ble tatt var feil .

Besvart av Asad Uzzaman

Behagelig og dyktig

Lege: Irene Akerhaugen Stadheim Skrevet

Svarer rakt på alle henvendelser, er analytisk og er lett å prate med. Hun er god til å lytte og gjør bestandig egne faglige vurderinger, noe som gjør det lett å stole på henne.

Dyktig og tillitsfull

Lege: Solveig Kristine Kolstad Torvund Skrevet

Solveig er en dyktig og tillitsfull lege som møter deg som medmenneske. Jeg føler meg godt ivaretatt hos henne.