Fet Legesenter

Telefonnummer63 88 78 2063 88 78 ...
Gamle Fetvei 13 1900 Fetsund

Siste vurderinger av behandlere ved Fet Legesenter

Tar pasienten på alvor

Lege: Hallgrim Ulvik Haug Skrevet

Hallgrim er en super fastlege som alltid tar pasienten på alvor. Han ser pasienten og sender videre dersom det er noe han ikke kan løse der og da. God på oppfølging og stiller riktige spørsmål.

Lyttende og forståelsesfull

Lege: Irene Akerhaugen Stadheim Skrevet

Jeg er sjeleglad for at jeg tilfeldigvis havnet på hennes liste, hun har fulgt meg opp godt på begge årsakene til at jeg er innom der innimellom. Et par ganger har hun vært kjempekreativ når jeg har trengt rask hjelp.

Rett og slett fantastisk

Lege: Solveig Kristine Kolstad Torvund Skrevet

Jeg har Solveig som fastlege, hun har alltid tid, stresser ikke, lytter å hjelper med alt hun kan. Bedre fastlege finnes ikke tror jeg:)

Grundig

Lege: Irene Akerhaugen Stadheim Skrevet

Min erfaring er at Irene er svært grundig og gjør egne vurderinger fra sak til sak, uten å bli merkbart påvirket av mine antakelser. Hun tar seg god tid, og er svært empatisk.

Kunnskapsrik og dokumenterer diagnosen godt.

Lege: Asad Uzzaman Skrevet

Jeg opplever Uzzaman som svært kunnskapsrik og godt oppdatert innenfor faget sitt. Etter å ha stilt diagnose tar han gjerne fram dokumentasjon på skjermen som underbygger hans konklusjon. Dette virker svært betryggende og jeg opplever å bli behandlet seriøst på alle måter. Uzzaman kan kanskje virke litt lite oppmerksom, men dette er nok hans personlighet og også en måte å bruke tiden effektivt. Men hans kunnskapsnivå og hans faglige oppdatterthet er avgjørende for at jeg er særdeles fornøyd med Uzzaman som fastlege.