Fet Legesenter

Telefonnummer63 88 78 2063 88 78 ...
Gamle Fetvei 13 1900 Fetsund

Siste vurderinger av behandlere ved Fet Legesenter

Veldig flink lege!

Lege: Asad Uzzaman Skrevet

Asad er en av de beste legene jeg har vært hos. En veldig spesifikk, flink og saklig lege. I tillegg er han veldig tålmodig og forklarer nøyaktig behandlingsforløpet (noen ganger ved hjelp av tegninger).
Og selv om møter med leger vanligvis ikke er hyggelige, fordi de gjelder sykdommer, er Assads profesjonelle hjelp og personlighet noe veldig positivt her. Jeg er veldig takknemlig for ham for alt han har gjort så langt. Anbefaler ham på det sterkeste.

Fantastisk fastlege

Lege: Marie Togstad Stige Skrevet

Stige "ser" pasientene sine på en fantastisk måte. Kunne ikke tenke meg å bytte fastlege. 100% tillitt til henne. Da hun flyttet ut av kommunen jeg bor i for noen år siden, fulgte jeg etter som pasient. Ble tildelt en ny fastlege, men byttet tilbake til Stige selv om kontoret hennes er 5 mil unna der jeg bor.

Trygg og kompetent

Lege: Marie Togstad Stige Skrevet

Ikke noe å si på dr Marie, men Helsesekretærene i front fremstår lite heldig i sin fremferd, men dr Marie Togstsad Stige derimot innfrir.
Hadde ønsket at helsesekretærene hadde satt seg mer inn i ME, for uvitende og fordømmende holdninger har vi allerede møtt nok av.

Hyggelig, men vimsete og lite hjelpsom.

Dessverre ikke fornøyd.
Utrolig vimsete. Glemte resepter, og prøver selvom hun ble mint på det flere ganger.
Hun virket hyggelig, men hjelper lite når hun ikke gjør det man regner med en fastlege vil gjøre. Som å gjøre konkrete undersøkelser og sende deg til spesialister når det trengs.

Treg og utilgjengelig

Lege: Irene Akerhaugen Stadheim Skrevet

Dr. Stadheim bruker uvanlig lang tid på henvendelser. Gjerne 1 uke på e-konsultasjoner pr svar.

Dessuten er hun aldri forberedt på legetimen når man har legetime selv om det er beskrevet hva det gjelder på forhånd.