Fet Legesenter

Telefonnummer63 88 78 2063 88 78 ...
Gamle Fetvei 13 1900 Fetsund

Siste vurderinger av Fet Legesenter

Behagelig Lege

Lege: Irene Akerhaugen Stadheim Skrevet

Irene er en behagelig person som alltid tar seg god tid og lytter.
Veldig fornøyd med mitt legebytte fra en annen kommune.
Absolutt å anbefale!

Trygg og hyggelig

Lege: Marie Togstad Stige Skrevet

Meget hyggelig lege som setter av tid ti å lytte til pasienten. Følger godt opp og er tilgjengelig ved behov. meget fornøyd!

Brukbart.

Lege: Irene Akerhaugen Stadheim Skrevet

Irene er flink til å lytte, kommer med bra svar og gjør bra vurderinger. Men her får man ingen oppfølging etter en hendelse, har aldri fått noe oppfølging på noe som jeg synes er litt kritisk.

alltid blid men lite hjelpsom

Lege: Marie Togstad Stige Skrevet

Hun er snill og blid, men kan ikke anbefale noe mer enn blodprøver. Og hvis blodprøvene er riktig, så har hun INGEN andre forslag... Etter over 1 år med vondt har jeg spurt om jeg kan få henvisning til en spesialist, eller ta røngten, men da fikk jeg høre at vi kan først prøve medisin..IBUX! :-( bortkastet tid og penger.

En god lege

Lege: Hans Petter Randen Skrevet

Han lytter til hva du har på hjertet, undersøker og videresender deg til spesialist om han ikke kan hjelpe/vet videre. Jeg føler at han tar meg på alvor og tror på hva jeg sier. Det virker også som han har mye bedre tid enn andre leger jeg har måttet gå til. (Det har han sikkert ikke, men han gir inntrykk av det)En veldig god og flink lege!
Synes også de som jobber i resepsjonen/laboratoriet der er stort sett veldig hyggelige, men skulle ønske at åpningstidene var bedre med tanke på de som jobber.