Linn Kristin Holøymoen

Ringvålvegen 5 7080 Heimdal
Linn Kristin Holøymoen er en av 170 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Linn Kristin Holøymoen

God fastlege

Den beste fastlegen jeg har hatt. Hun tar seg tid til deg, hører hva du har å si, er tålmodig og løsningsorientert.

Veldig fornøyd

Veldig fornøyd med Holøymoen. Hun er blid og trivelig, og veldig oppmerksom. Har ingenting å utsette på henne.
Senteret hun jobber i har derimot alltid mye telefonkø. Satt 20 min og ventet sist jeg skulle bestille hastetime, og er generelt forberedt på å vente.

Dyktig og grundig

Kjempetrivelig lege som jobber grundig og tar meg på alvor. Hun er blid og trygg, og jobber likevel effektivt.

Det eneste negative å si om denne legen er at hun holder til på Heimdal Medisinske Senter, og at dette gjør det vanskelig å kunne ringe til henne/senteret, fordi de alltid har stor telefonkø og få folk som jobber med å ta telefonen. Senteret er også langt unna det meste annet som har med helse og gjøre (f. eks sykehus og spesialister). Åpningstiden kunne med fordel vært utvidet, men det er vel vanlig med 8-15.30.

Kjempe flink og snill lege!

Snill og hyggelig lege som tar seg tid til deg. Veldig lett å snakke med, og jeg opplever at hun tar meg alvorlig.

Kjempebra!

Flott lege som virkelig lytter. Føler alltid at hun har god tid, veldig fornøyd!