Heimdal Medisinske Senter

Ringvålvegen 5 7080 Heimdal

Siste vurderinger av behandlere ved Heimdal Medisinske Senter

Roilg, faglig dyktig og engasjert!

Lege: Claudio Antonio Galdames Barrera Skrevet

Dr. Barrera er en lege som oppriktig bryr seg om sine passienter, han følger opp passientene (les: meg, min samboer og mine barn) på en meget tilfredstillende måte.

Han er grundig, han lytter og spør for å finne ut riktig diagnose.. Og han ønsker det beste for hver av sine passienter.

Jeg kan trygt anbefale denne doktoren!

Verdens beste lege

Lege: Linn Kristin Holøymoen Dahlberg Skrevet

For ei fantastisk flott og snill dame.Hører alltid på meg lyttende engasjert og genuint opptatt av meg som pasient og menneske.Denne flotte dama har havnet på rett hylle i valg av jobb.Er så glad for at hun er nettopp min fastlege .Kommer aldri aldri til å bytte fastlege ,skulle ønske alle var like heldige som meg i valg av fastlege

Handlekraftig når pasienten sier klart fra

Lege: Claudio Antonio Galdames Barrera Skrevet

Jeg ble akutt syk, var svært redusert og bestilte time til fastlegen. Dr. Barrera var vikar for fastlegen. Først snakket han en del og jeg ble redd for at han ikke ville gi meg henvisning til St. Olavs hospital. Da sa jeg klart fra hvilken hjelp jeg trengte. Da ringte han spesialist på St. Olavs hospital for konsultasjon. Jeg ble bedt om å reise til akuttmottaket ved St. Olavs hospital og ble deretter umiddelbart innlagt. Mitt inntrykk av dr. Barrera er følgende: Når jeg ber om hjelp snakker han først mye.
Når jeg sier klart fra hvilken hjelp jeg trenger er han rask og effektiv og gir meg den hjelpen jeg trenger.

Tipp topp

Lege: Claudio Antonio Galdames Barrera Skrevet

Har vært her noen ganger nå å dette må jeg si er den flinkeste legen jeg har hatt!
Tar meg virkelig på alvor.

Kjempeflink og en superduper lege

Lege: Anne Mette Yseteng Skrevet

Hun er, menneskelig, omsorgfull, bryr seg, dyktig,sympatisk,er i trygge hender, super lege, faglig flink, Engasjert. Flink med info. Min lege i 10 år