Heimdal Medisinske Senter

Telefonnummer72 59 45 5072 59 45 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ringvålvegen 5 7080 Heimdal

Siste vurderinger av Heimdal Medisinske Senter

Tar deg på alvor!

Lege: Anne Mette Yseteng Skrevet

Rolig, ærlig, lyttende, respektfull er ord som beskriver henne godt. Har vært min lege i 10 år og har vært der gjennom ulike vanskelige situasjoner, spesielt med utfordrende psykisk helseproblematikk.

Dyktig og forståelsesfull!

Lege: Linn Kristin Holøymoen Skrevet

Utrolig flink lege, som virkelig hører på det du har å si og tar deg på alvor. Som flere skriver, er hun løsningorientert. En av de beste fastlegene jeg har hatt! Hun setter ord på ting, ting som jeg selv synes kan være vanskelig å snakke om/forklare, og jeg føler virkelig at hun vil mitt beste.

Føles som man er en hermetikkboks på et samlebånd

Lege: Halvor Lundgaard Skrevet

Min oppfatning :
Lytter halvveis
Stresset
Kunne vært flinkere til å høre på hvordan pasienten har det og hva pasienten tror feiler seg
Vil helst ikke sende henvisning til annen instans
Noterte ikke ned viktige opplysninger pasienten kom med som var helt nødvendig å kunne vise til ved søknad om yrkesskadeerstaning

Lytter sjelden

Lege: Halvor Lundgaard Skrevet

Min dumskap at jeg ikke har prøvd å bytte lege tidligere. Har ofte ikke følt meg helt trygg når jeg har gått ut av kontoret. Kunnskapsmessig opplever jeg han under snittet vedr både fysiske og psykiske lidelser. Det skal ikke være nødvendig å Google hva som feiler deg etter at du har vært på legevisitt.

Lyttende og omtenksom

Lege: Linn Kristin Holøymoen Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt!
Må bytte nå grunnet at vi flytter, og det er utrolig sårt!
Hun lytter, viser forståelse og er generelt veldig omtenksom.
Skulle ønske hun hadde jobbet på et legesenter nærmere mitt nye hjem.