Heimdal Medisinske Senter

Ringvålvegen 5 7080 Heimdal

Siste vurderinger av Heimdal Medisinske Senter

Travel

Lege: Frode Edvardsen Skrevet

Edvardsen viser grei empati, men jeg føler meg også ofte avvist. Det virker som han har hastverk med å få meg ut. Han har heller ikke oversikt over medisiner som er forskrevet av St. Olavs, selv om de har gitt ham ansvaret for reseptfornyelse. Det er også vanskelig å få direkte kontakt med ham.

Lege: Anne Mette Yseteng Skrevet

En meget god lege. Har god tid..dyktig..respektfull..føler meg verdsatt..i trygge hender...gir gode råd

Flink og gir god forklaring

Lege: Linn Kristin Holøymoen Skrevet

Anbefaler Linn Kristin! Har vært hos henne i 6 år, og måtte desverre bytte da jeg flyttet til Oslo. Ingenting å utsette på henne, og tok gladelig turen fra sentrum og til Heimdal for å komme til denne legen. Syns hun er flink til å forklare symptomer og behandling og går alltid ut derfra beroliget.

Legesenteret tilbyr timebestilling og reseptbestilling på SMS som er veldig kjekt. Det er også apotek i etasjen under der man kan hente ut resepten, stort sett rett etter timen.

Kan ta lang tid dersom du må ringe kontoret som flere andre her sier, ettersom det ikke er så mange i skranken på telefon.

Veldig fornøyd

Lege: Halvor Lundgaard Skrevet

Har han som lege i 9 år og er veldig fornøyd, han tar seg god tid til å forklare hva som foregår i kroppen og svare på spørsmål, han spør om det er flere ting man ønsker å vite/sjekke og han er lett å prate med.

Tar deg på alvor!

Lege: Anne Mette Yseteng Skrevet

Rolig, ærlig, lyttende, respektfull er ord som beskriver henne godt. Har vært min lege i 10 år og har vært der gjennom ulike vanskelige situasjoner, spesielt med utfordrende psykisk helseproblematikk.