Carine Hyll

Autorisasjon (1996)

Din Doktor Telefonnummer73 98 28 8073 98 28 ...
Vollabakken 3 7030 Trondheim
Carine Hyll er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Carine Hyll

Fantastisk lege

Carine er en fantastisk lege som virkelig bryr seg om meg og mine problemer og hjelper til så godt hun kan. Må man henvises videre er hun behjelpelig med dette og passer på at du får hjelp så fort som mulig.
Hun er ikke tilgjengelig hele tiden (grunnet videreutdanning, tror jeg), men de andre legene på kontoret er stort sett veldig greie og stepper inn.
Veldig koselig dame.

Dyktig og engasjert

Carine har vært min fastlege i over fem år. Hun har alltid tatt meg og min sønn på alvor med større og mindre helseproblemer. Da det var mistanke om alvorlig somatisk sykdom i vinter, ringte hun til og med etter arbeidstid for å avkrefte da hun fikk resultatene. Hun er effektiv og hyggelig når det er enkle ting, men tar seg god tid når det virkelig gjelder. Anbefaler denne legen på det varmeste.

Grei lege til de hverdagslige problem

Jeg opplever denne legen som hyggelig effektiv, praktisk og grei, imøtekommende, og ordner kjapt det som trengs, uten noe dilldall.

Men når jeg plutselig måtte hanskes med en alvorlig diagnose, var det lite støtte å få. Det tok først og fremst alt for lang tid å bli henvist, som gjorde at sykdommen utviklet seg mer. Hun dukket ikke opp da sykehuset innkalte til møte, og tok ikke kontakt med meg i ettertid for å høre hvordan det gikk eller rett og slett bare vise at hun var der i en tøff sykdomstid. Av en fastlege som skal være min primære helsekontakt forventer jeg noe mer!

Legekontoret er ellers veldig greit å forholde seg til, man får kjapt time når det trengs.

Uengasjert

Jeg er dessverre ikke fornøyd med Carine Hyll. Hun virker uengasjert i meg og mine problemer, slik at jeg nesten føler meg til hun er så absolutt en hyggelig dame, men som lege er jeg ikke imponert, dessverre.

Vil ikke gå til denne legen igjen

Snakket på en nedverdigende måte, tok ikke problemene seriøst, og ville ikke henvise videre til sesialiserende fagpersonell.