Din Doktor

• Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Din Doktor

Trygg og forståelsesfull

Lege: Carine Hyll Skrevet

Carine er interessert, kunnskapsrik og forståelsesfull. Hun har hjulpet meg gjennom vanskelige perioder med sin trygghet og kunnskap.
Hun deler gjerne av personlige erfaringer og er så flink til å se hele mennesket som sitter foran henne.

Hun er utrolig flink til å følge opp. Enten det gjelder prøvesvar eller legeerklæring ++ så svarer hun ofte opp til meg og andre instanser før jeg rekker å etterspørre det.

Jeg er veldig fornøyd med legesenteret i sin helhet. Møter alltid blide og hjelpsomme sekretærer, både på telefon og ved prøvetaking.

Dyktig, proffesjonell og trivelig

Lege: Aaste Kaasa Skrevet

Har hatt Aaste Kaasa som lege så lenge jeg kan huske. Veldig fornøyd med alle mine møter med henne. Det eneste jeg har å utsette er at det noen ganger har vært litt lang vente tid for å få time.

Nedlatende

Lege: Per Husby Skrevet

Forutinntatt og nedlatende ifht utfordringer med småbarn. Ikke lydhør for utfordringene jeg hadde, kom med frekke og uvitende kommentarer både angående søvn og amming. Satte meg og mitt barn på venteliste hos en annen lege etter første møte.

Uinteressert

Lege: Arnfinn Nordstrand Skrevet

Jeg opplever at jeg ikke blir hørt i det hele tatt. Jeg får rask hjelp med fysiske problemer som er fint, men med psykisk helse blir jeg oversett og ignorert. Det er vanskelig å bli hørt og han virker uempatisk og har så vidt øyenkontakt når jeg snakker. Føler at jeg blir hånet eller sett ned på. Service er rask men ikke teivelig

Imøtekommende og omsorgsfull

Lege: Aaste Kaasa Skrevet

Vennlig, imøtekommende, lyttende, og blir tatt på alvor. Sjelden lang ventetid. God respons i ft digitale løsninger. Jeg er ikke så mye der, men føler meg godt ivaretatt når det skjer.