Carine Hyll

Vollabakken 3 7030 Trondheim
Carine Hyll er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Carine Hyll

Kunnskapsrik og varm lege

Har hatt Carine Hyll som fastlege i 10år. Hun har fulgt meg gjennom sykdom, operasjon og svangerskap, samt utredninger når det gjelder min sønn. Opplever henne som vennlig og lyttende, og man får følelsen av at hun virkelig vil hjelpe deg. Kunnskapsrik og er rask til å henvise videre ved behov. Som flere skriver så kan det noen ganger virke som at hun er litt travel. Dette har jeg imidlertid stor forståelse for, spesielt når hun er en såpass ettertraktet lege. Jeg bor på en helt annen kant av byen, men er ikke aktuelt å bytte lege, da jeg ikke kan se for meg å finne noen bedre lege enn henne.

Utrolig kompetent og ivaretakende!

Hyll har vært vår fastlege i 4-5 år, hun er flink, nøler ikke med å henvise videre ved behov, en god samtalepartner, moden, forklarer komplekse ting slik at vanlige folk forstår, til og med barna. En lege jeg har stor tillit til. Ikke arrogant, men har møtt oss på en veldig fin måte.

Empatisk lege som yter mer enn en kan forvente

Carine er fastlegen til hele familien (3 stk) og vi har brukt henne i snart 10 år. Hun er god til å sette seg inn i pasientens problemer og oppleves nesten som en venn av familien. Ut over å yte gode lege-ytelser har hun også bistått oss på en veldig konstruktiv måte når vi har opplevd NAV som urimelige eller vanskelig tilgjengelige. Mer enn man kan vente vil jeg anta. Vi har opplevd å få vikar noen ganger, men jeg tar gjerne en vikar av og til hvis det betyr at fastlegen min etterutdanner seg. Det har vært noen forglemmelser med papirarbeid, jeg vet ikke om dette ligger på Carine eller administrasjonen. Parkering kan være en utfordring nå som mange p-plasser i området er borte.

Full tillit til legen 'min'.

Trygg
Kunnskapsrik
Omsorgsfull
Effektiv
Trivelig

Carine er en fantastisk lege som virkelig bryr seg om meg og mine problemer og hjelper til så godt hun kan. Må man henvises videre er hun behjelpelig med dette og passer på at du får hjelp så fort som mulig.
Hun er ikke tilgjengelig hele tiden (grunnet videreutdanning, tror jeg), men de andre legene på kontoret er stort sett veldig greie og stepper inn.
Veldig koselig dame.

Dyktig og engasjert

Carine har vært min fastlege i over fem år. Hun har alltid tatt meg og min sønn på alvor med større og mindre helseproblemer. Da det var mistanke om alvorlig somatisk sykdom i vinter, ringte hun til og med etter arbeidstid for å avkrefte da hun fikk resultatene. Hun er effektiv og hyggelig når det er enkle ting, men tar seg god tid når det virkelig gjelder. Anbefaler denne legen på det varmeste.

Grei lege til de hverdagslige problem

Jeg opplever denne legen som hyggelig effektiv, praktisk og grei, imøtekommende, og ordner kjapt det som trengs, uten noe dilldall.

Men når jeg plutselig måtte hanskes med en alvorlig diagnose, var det lite støtte å få. Det tok først og fremst alt for lang tid å bli henvist, som gjorde at sykdommen utviklet seg mer. Hun dukket ikke opp da sykehuset innkalte til møte, og tok ikke kontakt med meg i ettertid for å høre hvordan det gikk eller rett og slett bare vise at hun var der i en tøff sykdomstid. Av en fastlege som skal være min primære helsekontakt forventer jeg noe mer!

Legekontoret er ellers veldig greit å forholde seg til, man får kjapt time når det trengs.

Uengasjert

Jeg er dessverre ikke fornøyd med Carine Hyll. Hun virker uengasjert i meg og mine problemer, slik at jeg nesten føler meg til hun er så absolutt en hyggelig dame, men som lege er jeg ikke imponert, dessverre.

Vil ikke gå til denne legen igjen

Snakket på en nedverdigende måte, tok ikke problemene seriøst, og ville ikke henvise videre til sesialiserende fagpersonell.

Verdens beste fastlege

Har Carine som fastlege for meg og barna mine, utrolig profersonell.

Virker grundig og bra

Flink til å lytte til pasienten (eldre dame) og pårørende.
Tar heller feil på den sikre siden enn å risikere å overse noe, det har vist seg å være lurt.

Stabil og flink lege

Som mange andre, er jeg svært fornøyd med Carine både som lege og person. Ingenting å sette fingeren på. Hun er profesjonell men alltid blid og hyggelig.

Super lege

Jeg har hatt Carine Hyll som fastlege i 10 år og er kjempefornøyd. Bor ikke i nærheten av legesenteret, men det er ikke aktuelt å bytte. Hun er flink til å lytte og tar pasienten på alvor.

Veldig god

Jeg var hos Carine Hyll mange ganger pga vansker med å utrede. Hun tok meg på alvor og igangsatte det som trengtes for å avklare saken. Var kjempefornøyd med å ha henne som lege. Hun lyttet og var vennlig. Kjenner meg ikke igjen i mange av de andre kommentarene i det hele tatt.
Måtte flytte fra byen og derfor bytte.

Kan ikke skjønne at det skal finnes en bedre lege i Trondheim!

Super fastlege! Tar seg alltid til til å lytte, føler virkelig at hun bryr seg og husker meg vær gang jeg kommer. Stå på!

God fastlege

Jeg har hatt Carine Hyll som fastlege i 6 år og er svært fornøyd med henne. Hun har fulgt opp og besvart alle spørsmål jeg har hatt, virker trygg og har tatt smerter og problemer jeg har hatt på alvor. Hun har vært pålitelig og dyktig.

Lege med god tid.

Jeg har hatt Carine som lege i ca åtte år. Jeg har aldri vært alvorlig syk, men hun har vært der gjennom to svangerskap, og en del småskader. Hun husker meg hver gang jeg kommer,og er alltid blid. Jeg vet jo at disse fastlegene har begrenset med tid, men hun virker alltid som hun har ett hav av tid å ta av. Hun er forståelsesfull, og oppleves som ett varmt menneske. Jeg har etterhvert fått ett nytt legesenter rett ved der jeg bor, men kunne aldri drømme om å bytte fastlege. Takk til deg Carine som gjør det så greit å gå til legen:)

Dårlig tid

Virker stresset og lytter for dårlig.
Høy grad av vikarbruk uten at pasienten er varslet.
Vurderer å bytte fastlege av denne grunn.

Ikke den beste legen jeg har hatt

Hun har aldri nåkk tid til pasienten sin å Man føle at man er til bry og ikke blir tatt på alvor. Ikke slik en fastlege skal være!

er ordinær lege med dårlig tid

Carine Hyll kan være veldig flink hvis hun tar seg tid til å lytte til pasienten.