Carine Hyll

Vollabakken 3 7030 Trondheim
Carine Hyll er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Carine Hyll

Kunnskapsrik og varm lege

Har hatt Carine Hyll som fastlege i 10år. Hun har fulgt meg gjennom sykdom, operasjon og svangerskap, samt utredninger når det gjelder min sønn. Opplever henne som vennlig og lyttende, og man får følelsen av at hun virkelig vil hjelpe deg. Kunnskapsrik og er rask til å henvise videre ved behov. Som flere skriver så kan det noen ganger virke som at hun er litt travel. Dette har jeg imidlertid stor forståelse for, spesielt når hun er en såpass ettertraktet lege. Jeg bor på en helt annen kant av byen, men er ikke aktuelt å bytte lege, da jeg ikke kan se for meg å finne noen bedre lege enn henne.

Utrolig kompetent og ivaretakende!

Hyll har vært vår fastlege i 4-5 år, hun er flink, nøler ikke med å henvise videre ved behov, en god samtalepartner, moden, forklarer komplekse ting slik at vanlige folk forstår, til og med barna. En lege jeg har stor tillit til. Ikke arrogant, men har møtt oss på en veldig fin måte.

Empatisk lege som yter mer enn en kan forvente

Carine er fastlegen til hele familien (3 stk) og vi har brukt henne i snart 10 år. Hun er god til å sette seg inn i pasientens problemer og oppleves nesten som en venn av familien. Ut over å yte gode lege-ytelser har hun også bistått oss på en veldig konstruktiv måte når vi har opplevd NAV som urimelige eller vanskelig tilgjengelige. Mer enn man kan vente vil jeg anta. Vi har opplevd å få vikar noen ganger, men jeg tar gjerne en vikar av og til hvis det betyr at fastlegen min etterutdanner seg. Det har vært noen forglemmelser med papirarbeid, jeg vet ikke om dette ligger på Carine eller administrasjonen. Parkering kan være en utfordring nå som mange p-plasser i området er borte.

Full tillit til legen 'min'.

Trygg
Kunnskapsrik
Omsorgsfull
Effektiv
Trivelig

Carine er en fantastisk lege som virkelig bryr seg om meg og mine problemer og hjelper til så godt hun kan. Må man henvises videre er hun behjelpelig med dette og passer på at du får hjelp så fort som mulig.
Hun er ikke tilgjengelig hele tiden (grunnet videreutdanning, tror jeg), men de andre legene på kontoret er stort sett veldig greie og stepper inn.
Veldig koselig dame.