Carine Hyll

Vollabakken 3 7030 Trondheim
Carine Hyll er en av 171 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Carine Hyll

Super lege!

Ny fastlege for meg. Hun lytter og finner løsninger, kommer med gode råd! Blid og tar pasientene på alvor. Mye kunnskap!

Tar pasienten på alvor

Jeg har hatt Carine som fastlege i nærmere 17 år , har fulgt henne fra der hun jobbet før hun kom til Din doktor . Jeg er meget fornøyd med henne , hun er nøye og tar meg på alvor . Om hun føler at hun er usikker på ting ang meg kontakter hun St Olav . Hun er ett medmenneske som tar sine pasienter på alvor .

Kunnskapsrik og varm lege

Har hatt Carine Hyll som fastlege i 10år. Hun har fulgt meg gjennom sykdom, operasjon og svangerskap, samt utredninger når det gjelder min sønn. Opplever henne som vennlig og lyttende, og man får følelsen av at hun virkelig vil hjelpe deg. Kunnskapsrik og er rask til å henvise videre ved behov. Som flere skriver så kan det noen ganger virke som at hun er litt travel. Dette har jeg imidlertid stor forståelse for, spesielt når hun er en såpass ettertraktet lege. Jeg bor på en helt annen kant av byen, men er ikke aktuelt å bytte lege, da jeg ikke kan se for meg å finne noen bedre lege enn henne.

Utrolig kompetent og ivaretakende!

Hyll har vært vår fastlege i 4-5 år, hun er flink, nøler ikke med å henvise videre ved behov, en god samtalepartner, moden, forklarer komplekse ting slik at vanlige folk forstår, til og med barna. En lege jeg har stor tillit til. Ikke arrogant, men har møtt oss på en veldig fin måte.

Empatisk lege som yter mer enn en kan forvente

Carine er fastlegen til hele familien (3 stk) og vi har brukt henne i snart 10 år. Hun er god til å sette seg inn i pasientens problemer og oppleves nesten som en venn av familien. Ut over å yte gode lege-ytelser har hun også bistått oss på en veldig konstruktiv måte når vi har opplevd NAV som urimelige eller vanskelig tilgjengelige. Mer enn man kan vente vil jeg anta. Vi har opplevd å få vikar noen ganger, men jeg tar gjerne en vikar av og til hvis det betyr at fastlegen min etterutdanner seg. Det har vært noen forglemmelser med papirarbeid, jeg vet ikke om dette ligger på Carine eller administrasjonen. Parkering kan være en utfordring nå som mange p-plasser i området er borte.