Carine Hyll

Vollabakken 3 7030 Trondheim
Carine Hyll er en av 179 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Carine Hyll

Grundig og empatisk lege

Var veldig positivt overrasket når jeg besøkte Carine. Mye bedre enn alle andre leger jeg har hatt opp gjennom årene. Hun tilbød forskjellige løsninger på problemene mine og på mer brukervennlige måter. Jeg flyttet tilbake til østlanded for 6 måneder siden og har kviet meg for å bytte lege, men nå må jeg desverre. Etter å ha hatt Carine har jeg i hvertfall lært å ha litt høyere forventninger til legene mine. Anbefaller henne på det sterkeste!

Trygg og dyktig

Carine er en dyktig lege som kan faget sitt. Hun er god å prate med, er imøtekommende og hyggelig, og forklarer godt. Anbefales!

En meget god fastlege

Carine har vært min fastlege i 10år og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Til tross for at jeg nå bor på helt andre siden av byen er det ikke aktuelt å bytte. Hun er kunnskapsrik og er god til å formidle den kunnskapen hun besitter. Jeg føler alltid at jeg blir tatt på alvor og at hun virkelig vil hjelpe. Hun er ikke typen som kaster sykmeldinger etter deg, men som ser når det er behov for dette. Ved behov er hun rask til å henvise videre, istedet for at man blir gående å vente. Har også kommet med gode tips når det gjelder behandlere jeg kan kontakte videre.

Super lege!

Ny fastlege for meg. Hun lytter og finner løsninger, kommer med gode råd! Blid og tar pasientene på alvor. Mye kunnskap!

Tar pasienten på alvor

Jeg har hatt Carine som fastlege i nærmere 17 år , har fulgt henne fra der hun jobbet før hun kom til Din doktor . Jeg er meget fornøyd med henne , hun er nøye og tar meg på alvor . Om hun føler at hun er usikker på ting ang meg kontakter hun St Olav . Hun er ett medmenneske som tar sine pasienter på alvor .