Carine Hyll

Autorisasjon (1996)

Din Doktor Telefonnummer73 98 28 8073 98 28 ...
Vollabakken 3 7030 Trondheim
Carine Hyll er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Carine Hyll

Trygg og forståelsesfull

Carine er interessert, kunnskapsrik og forståelsesfull. Hun har hjulpet meg gjennom vanskelige perioder med sin trygghet og kunnskap.
Hun deler gjerne av personlige erfaringer og er så flink til å se hele mennesket som sitter foran henne.

Hun er utrolig flink til å følge opp. Enten det gjelder prøvesvar eller legeerklæring ++ så svarer hun ofte opp til meg og andre instanser før jeg rekker å etterspørre det.

Jeg er veldig fornøyd med legesenteret i sin helhet. Møter alltid blide og hjelpsomme sekretærer, både på telefon og ved prøvetaking.

Trygg, blid og lyttende

En veldig omsorgsfull, ærlig, alltid blid lege. Tydelig omsorg samtid som det er effektivt og raskt. Super lege som jeg har hatt i over 10 år.

Trygg og interesert

Veldig behagelig og flink lege.
Alltid greit å få time.
Hadd henne som fastlege i mange,mange år.
Alltid hjelp å få.

Fantastisk!

Kunne ønske jeg kunne hatt Carine som fastlege resten av livet! Måtte dessverre bytte ettersom jeg har flyttet, ellers ville jeg hatt Carine til hun gikk av med pensjon.
Kunnskapsrik, lyttende, nysgjerrig og veldig morsom! Tar seg god tid, spurte og holdt seg også oppdatert på livet mitt (f.eks hva jeg studerte). Grundig i undersøkelse og oppfølging, samt at hun villig ga av personlige erfaringer og råd.
Følte at hun var oppriktig interessert i meg, både med tanke på det medisinske og meg som person.

Alltid en positiv opplevelse hos Carine!

Hyggelig og flink lege

Hyggelig og trygg lege som møter deg og lytter. Virker som hun har lang erfaring. Gjorde livmorhalsprøven til en god opplevelse også. Synd jeg flyttet til en annen by.