Peter Dietrich Jost

Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim
Peter Dietrich Jost er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Peter Dietrich Jost

ingen interesse i å hjelpe

Ingen interesse i å hjelpe pasienten, pasienten må undersøke alt og ordne alt selv. Gir helt opp pasienten uten egentlig å prøve å hjelpe.

Slitt lenge med psykiske problemer, og oppelvde at min tidligere lege ikke tok meg seriøst og gjorde vondt verre. Byttet til Peter og det var som en annen verden. Han tar seg tid til å lytte til deg, og selv når jeg er der for noe helt annet spør han om hvordan det går med meg og hvordan behandlingen min går. Er vel fordi han tar seg tid til å virkelig lytte til deg at ventetiden kan bli litt lang av og til, men flere ganger har jeg fått beskjed om ca. hvor lang tid han er på etterskudd så jeg kan stikke på en kafe og sitte og vente isteden.

Utrolig fornøyd med behandlingen jeg har fått av han! Føles ut som han virkelig tar jobben sin på alvor og har faktisk yrkesstolhet ettersom han faktisk tar seg tid til å finne ut hva som er galt med deg isteden for å bare prakke på deg noe medisiner for hva det "kan" være.

Denne legen beholder jeg helt til jeg flytter

Peter er en lyttende og god lege, som ønsker det beste for sine pasienter. Opplever at han virkelig gjør en innsats for å hjelpe meg. Han har til og med ringt meg på kveldstid for å hjelpe meg med å finne ut av noe.
Har hatt én lege før denne, kommer til å beholde Peter så lenge jeg bor i Trondheim. Opplever at en god lege er en som er tett på sine pasienter, for meg er det viktig å kjenne at jeg kan være trygg for å åpne meg og si akkurat hva jeg trenger hjelp til. Og at jeg ikke opplever meg som en samlebåndspasient. Dette er absolutt en slik lege og jeg anbefaler han på det sterkeste.

flink lege!

En flink lege som har meget god peiling på hva han driver med og som er lett å kommunisere med. Topp

Kjempeflink

Jeg er veldig fornøyd!
Han har alltid lyttet på det jeg har å fortelle først. Føler meg virkelig sett. Har fått god behandling og henvisning når jeg har trengt det. Han er også nøye med å forklare og gi meg informasjon som kan være nyttig for meg.
Det virker som han oppriktig ønsker å hjelpe.

Han er blid, hyggelig og profesjonell. Kan absolutt anbefale han til andre!