Møllenberg Legesenter

Øvre Møllenberg 61/63 7043 Trondheim

Siste vurderinger av Møllenberg Legesenter

En super lege!

Lege: Jon Ivar Stålen Skrevet

Jon Ivar er en utrolig dyktig lege som tar deg på alvor og som tar seg tid til å høre på deg.
Han er grundig, men likevel effektiv. Han er seriøs, men også full av humor. Han er rolig, behagelig og jeg har full tillit til han.

Føler meg heldig som har han som lege. Anbefales på det varmeste.

Helt fantastisk

Lege: Eli Torild Wæhre Skrevet

Eli er en trygghet i mitt liv. Jeg vet at uansett hva som feiler meg at jeg ikke kunne vært i bedre hender enn med Eli! Bedre fastlege får du ikke! Som alle fastleger nå for tiden er de presset på tid, dog føler jeg alltid at Eli tar seg den tiden som er rimelig i forhold til hva man trenger hjelp med.
Får alltid time på dagen om det haster. Venter maks 10 min på å få komme inn.

Fantastisk fastlege

Lege: Åge Juberg Skrevet

Åge Juberg var min fastlege i 26 år, og jeg hadde aldri byttet hadde det ikke vært for flytting. Han tar alle bekymringer på alvor, og er utrolig dyktig. Han tar seg den tiden det trengs til pasientene sine, og som følge av det er han alltid bak tidsskjemaet i forhold til bestilt time. Det positive med dette er at jeg aldri har opplevd at jeg har gått fra en legetime uten å få tatt opp det jeg vil ta opp.

Aldri opplevd at det tviles på mine egne vurderinger rundt egen helsetilstand, jeg møtes med profesjonalitet og vennlighet hver eneste gang.

Anbefales virkelig på det varmeste, en fantastisk god lege!

Grundig og trygg

Lege: Åge Juberg Skrevet

Dr. Juberg er grundig, hyggelig og kunnskapsrik.
Han henviser gjerne videre og tar meg som pasient på alvor.
Jeg føler meg ivaretatt og trygg med ham som fastlege.

Forståelsesfull og medmenneskelig.

Lege: Åge Juberg Skrevet

Har hadd endel leger oppigjennom livet. Men det er ikke alle som egentlig er intr hvordan det EGENTLIG, går med deg. Åge er veldig lett og snakke med, og han prøver å hjelpe med han kan. Aldri vært noen misforståelser eller irritasjon pga at man kanskje føler man ikke blir tatt på alvår som hos så mange andre leger.. Anbefales på det sterkeste.

Mvh. Fornøyd pasient.