Roger Kahn

Autorisasjon (1981)

Ila Legesenter DA Telefonnummer73 51 11 2473 51 11 ...
Ilevollen 50 7018 Trondheim
Roger Kahn er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Roger Kahn

Den aller beste legen

Har hatt Roger Kahn som lege fra jeg var liten og har alltid blitt veldig fint behandlet. Han har enorm kapasitet og man får alltid adekvat hjelp til tross for stor pågang. Det skulle vært flere slike mennesker i verden! Gruer meg til han går av.

Rask,erfaren og trygg

Hele menneske i sentrum - og relasjon over tid er en av de viktigste suksessfaktorer for fastlegeordningen. dr Kahn er absolutt en som ser og er en forkjemper for disse viktige prinsipper.

Skade nå Velt på sykkel Skadet kne virker ok Men venstre langfinger som gikk ut av ledd samtidig virker ikke å leges lik

Som o venfor Jeg sier jeg ikke har time Roger sier Kim allikevelHar vært min lege siden 1090_tallet Tror jeg Trodde det i utgangspunktet ikke fantes leger som Roger Har ikke hatt mye bruk for ham Men den tiden jeg bodde i Trolla Fram til 1997 var han til god hjelp Etter at jeg flyttet til Brundalen har jeg ikke hatt så mye bruk for legehjelp Når noe har dukket opp har Roger vært der Bedre fastlege finnes ikke

Et herlig menneske rett og slett!

Min fastlege i over 30 år. Et unikt menneske med humor, medmenneskelighet og profesjonalitet ut til fingerspissene, som 3 av sine beste egenskaper. Håper han aldri slutter som lege. Vet ikke hva jeg skal gjøre da:-(

Norges beste lege

Uten tvil den beste legen jeg har hatt.
Alltid imøtekommende.
Kunnskapsrik.
Lett å få tak i.
Gir deg svar så raskt som mulig.