Ila Legesenter DA

Ilevollen 50 7018 Trondheim

Siste vurderinger av Ila Legesenter DA

Kunnskapsrik, profesjonell og svært imøtekommende

Lege: Julie Nesheim Skrevet

Jeg er godt voksen med mange ulike utfordringer helsemessig. Derfor har jeg også møtt mange ulike leger. Julie skiller seg ut i en egen klasse. Hun er akkurat slik jeg mener en fastlege bør være. Lyttende, empatisk, undersøkende. Og hun har alltid gode tilbakemeldinger og spørsmål uansett om utfordringen er av ren medisinsk eller av mer psykisk karakter. Jeg er imponert over hva hun klarer og hvor tydelig hun er på hva hun må sende videre. Jeg føler meg svært heldig som har en slik fastlege.

Beste legen jeg har hatt, er alltid nøye på å følge opp ting jeg spør om og hvis hun er usikker blir jeg sendt videre ti

Lege: Kjersti Kierulf Åm Skrevet

Fantastisk !!!! Alltid tid til å lytte, samme hvor travelt hun har det. Er det noe akutt får jeg komme med en gang.

Byens beste fastlege

Lege: Julie Nesheim Skrevet

Jeg er så heldig å ha byens beste fastlege. Julie er kjempedyktig, empatisk og et hjertegodt menneske. Jeg kan ikke få fullrost henne nok. Hun er snar til å sende meg videre når hun er i tvil. Føler meg trygg og godt ivaretatt. Veldig flink til å følge opp og forklare ting hvis man lurer på noe. Hun tar utrolig godt vare på sine pasienter. Heldige meg ❤️

Den aller beste legen

Lege: Roger Kahn Skrevet

Har hatt Roger Kahn som lege fra jeg var liten og har alltid blitt veldig fint behandlet. Han har enorm kapasitet og man får alltid adekvat hjelp til tross for stor pågang. Det skulle vært flere slike mennesker i verden! Gruer meg til han går av.

En lege som har bedret livet mitt

Lege: Kjersti Kierulf Åm Skrevet

Jeg har hatt mange leger. Men Kjersti Åm er den fastlegen som jeg har opplevd å virkelig bli sett og forstått av.
Takke være henne, har jeg fått riktig diagnose, riktig hjelp og en riktig god kontinuerlig oppfølging. Dette er en lege som bryr seg om sine pasienter, som er opptatt av oppfølging og tiltak for at pasienten skal få komme seg på riktig vei med å forbedre livskvaliteten, helse og psyke.

Hun tar hensyn til uro, og har alltid latt meg ta blodprøver uansett om det ikke skulle være nødvendig, men for at jeg skalkunne finne ro. Og for at man alltid skal være obs og er bedre å være på sikre siden.

Jeg gir henne mine varmeste anbefalinger.

Vil du ha en lege som legger merke til dine behov og ønsker, velg henne.