Ila Legesenter DA

Telefonnummer73 51 11 2473 51 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ilevollen 50 7018 Trondheim

Siste vurderinger av Ila Legesenter DA

Et herlig menneske rett og slett!

Lege: Roger Kahn Skrevet

Min fastlege i over 30 år. Et unikt menneske med humor, medmenneskelighet og profesjonalitet ut til fingerspissene, som 3 av sine beste egenskaper. Håper han aldri slutter som lege. Vet ikke hva jeg skal gjøre da:-(

Veldig fornøyd!

Lege: Kjersti Kierulf Åm Skrevet

Kjersti lytter godt til det jeg har og si og tar seg god tid. Jeg får absolutt den hjelpen jeg trenger. Føler jeg blir tatt på alvor, og det er viktig! Hun hjelper meg så godt hun kan med det hun mener er det beste for meg. Jeg er veldig godt fornøyd :) Eneste negative er at det ofte er noe lang ventetid, og det kan ta litt tid før man kommer gjennom på telefon.

Flink og behagelig!

Lege: Kjersti Kierulf Åm Skrevet

Kjempefornøyd med Kjersti. Hun er kjempehyggelig, tar meg alltid alvorlig og hører på det jeg har å si.

meget seriøs

Lege: Kjersti Kierulf Åm Skrevet

kunnskapsrik og god til å sette diagnoser. tar affære når dette er nødvendig. Hyggelig behandler. Man føler seg vel ivaretatt.

Empatisk og dyktig

Lege: Julie Nesheim Skrevet

Fantastisk fastlege som jeg har hatt i flere år. Nesheim tar seg god tid og bruker lite tid på datamaskinen når du her inne hos henne. Empatisk og tar pasienten på alvor. Eventuelle henvisninger går greit, og hun er ryddig og nøye. En drøm av en lege! Legesekretærene er også svært hyggelige, dyktige og effektive. Eneste minus med dette senteret er et noe sliten venterom med dårlig ventilasjon. Men de har i tillegg et enormt utvalg med magasiner om ventetiden blir noe lengre enn forventet.