Ila Legesenter DA

Telefonnummer73 51 11 2473 51 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ilevollen 50 7018 Trondheim

Siste vurderinger av Ila Legesenter DA

Skade nå Velt på sykkel Skadet kne virker ok Men venstre langfinger som gikk ut av ledd samtidig virker ikke å leges lik

Lege: Roger Kahn Skrevet

Som o venfor Jeg sier jeg ikke har time Roger sier Kim allikevelHar vært min lege siden 1090_tallet Tror jeg Trodde det i utgangspunktet ikke fantes leger som Roger Har ikke hatt mye bruk for ham Men den tiden jeg bodde i Trolla Fram til 1997 var han til god hjelp Etter at jeg flyttet til Brundalen har jeg ikke hatt så mye bruk for legehjelp Når noe har dukket opp har Roger vært der Bedre fastlege finnes ikke

Et herlig menneske rett og slett!

Lege: Roger Kahn Skrevet

Min fastlege i over 30 år. Et unikt menneske med humor, medmenneskelighet og profesjonalitet ut til fingerspissene, som 3 av sine beste egenskaper. Håper han aldri slutter som lege. Vet ikke hva jeg skal gjøre da:-(

Veldig fornøyd!

Lege: Kjersti Kierulf Åm Skrevet

Kjersti lytter godt til det jeg har og si og tar seg god tid. Jeg får absolutt den hjelpen jeg trenger. Føler jeg blir tatt på alvor, og det er viktig! Hun hjelper meg så godt hun kan med det hun mener er det beste for meg. Jeg er veldig godt fornøyd :) Eneste negative er at det ofte er noe lang ventetid, og det kan ta litt tid før man kommer gjennom på telefon.

Flink og behagelig!

Lege: Kjersti Kierulf Åm Skrevet

Kjempefornøyd med Kjersti. Hun er kjempehyggelig, tar meg alltid alvorlig og hører på det jeg har å si.

meget seriøs

Lege: Kjersti Kierulf Åm Skrevet

kunnskapsrik og god til å sette diagnoser. tar affære når dette er nødvendig. Hyggelig behandler. Man føler seg vel ivaretatt.