Ila Legesenter DA

Ilevollen 50 7018 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Ila Legesenter DA

Verdens fineste Julie

Lege: Julie Nesheim Skrevet

En fastlege som stiller opp! Hun et empatisk og lytter til deg. Hun tar deg på alvor og gjør sitt ypperste for å løse hva enn som er på agendaen for deg. Jeg har alltid følt meg i trygge hender hos henne. Hos meg har psyken vært min største utfordring, og mye takket være henne har jeg kommet meg. Hun har hyppig følgt meg opp og passet på hvordan det går. Uten henne hadde ikke jeg kommet dit jeg har kommet meg idag. Evig takknemlig for å ha en slik flott fastlege❤️

Beste oppfølging

Lege: Roger Kahn Skrevet

Nøyaktig og effektiv - følger opp og passer på at alle prøver blir tatt. Er særdeles god på tilbakemeldinger

Meget bra

Lege: Julie Nesheim Skrevet

Ila legesenter har meget dyktige folk.
Jeg gikk til Hanna Berit Knudsen tidligere og ble oppriktig lei meg da hun pensjonerte seg. Fikk beskjed om at jeg fikk en ny lege og var meget spent på denne legen. Julie som er min fastlege nå er helt super. Kunne ikke fått noe bedre. Hun er enestående og ser virkelig sine pasienter. Hun har ivaretatt meg og fulgt meg opp i alle år. Uten henne, så hadde ikke ting vært som det er idag. Kan ikke få takket henne nok. Tusen takk til hele teamet ved Ila legesenter. Å spesielt tusen takk for at du er min lege Julie.

Trygg og effektivt

Lege: Julie Nesheim Skrevet

Dyktig Lege.Som en engel. Setter seg i andre situasjoner. Barmhjertighet og snill. Effektiv.
Til slutt er hun det beste Lege i Norge.🌺

En unik lege

Lege: Julie Nesheim Skrevet

Kunnskapsrik, snill, omtenksom og opptatt av å gjøre en god jobb.
På tross av høyt arbeidspress, så klarer legen å bry seg og lytte. Du føler deg veldig godt ivaretatt. En unik lege som utøver legetjenester på høyeste nivå.