Roger Kahn

Ila Legesenter DA

1981

Ila Legesenter DA Telefonnummer73 51 11 2473 51 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ilevollen 50 7018 Trondheim
Roger Kahn er en av 176 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Roger Kahn

Skade nå Velt på sykkel Skadet kne virker ok Men venstre langfinger som gikk ut av ledd samtidig virker ikke å leges lik

Som o venfor Jeg sier jeg ikke har time Roger sier Kim allikevelHar vært min lege siden 1090_tallet Tror jeg Trodde det i utgangspunktet ikke fantes leger som Roger Har ikke hatt mye bruk for ham Men den tiden jeg bodde i Trolla Fram til 1997 var han til god hjelp Etter at jeg flyttet til Brundalen har jeg ikke hatt så mye bruk for legehjelp Når noe har dukket opp har Roger vært der Bedre fastlege finnes ikke

Et herlig menneske rett og slett!

Min fastlege i over 30 år. Et unikt menneske med humor, medmenneskelighet og profesjonalitet ut til fingerspissene, som 3 av sine beste egenskaper. Håper han aldri slutter som lege. Vet ikke hva jeg skal gjøre da:-(

Norges beste lege

Uten tvil den beste legen jeg har hatt.
Alltid imøtekommende.
Kunnskapsrik.
Lett å få tak i.
Gir deg svar så raskt som mulig.

Den aller beste

Min lege siden 1983- alltid imøtekommende, alltid tilgjengelig, empatisk, kunnskapsrik og et medmenneske, jeg er evig takknemlig.

Super!

Vært legen min i over 12 år nå. Han er veldig effektiv men samtidig til stedet og lytter. Han er lett å kontakte om det skulle være noe og er alltid ærlig og hjelpsom. Han gir en god trygghetsfølelse og har rett og slett alle de egenskapene man vil ha hos en lege!