Roger Kahn

Tlf: 73 51 11 24 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Roger Kahn er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Roger Kahn

Norges beste lege

Uten tvil den beste legen jeg har hatt.
Alltid imøtekommende.
Kunnskapsrik.
Lett å få tak i.
Gir deg svar så raskt som mulig.

Den aller beste

Min lege siden 1983- alltid imøtekommende, alltid tilgjengelig, empatisk, kunnskapsrik og et medmenneske, jeg er evig takknemlig.

Super!

Vært legen min i over 12 år nå. Han er veldig effektiv men samtidig til stedet og lytter. Han er lett å kontakte om det skulle være noe og er alltid ærlig og hjelpsom. Han gir en god trygghetsfølelse og har rett og slett alle de egenskapene man vil ha hos en lege!

Fastlege i over 25 år

Service, tid, beste løsning, tillit, vennlig; svært godt fornøyd. Sender videre til spesialist ved behov, alltid etter grundige vurdering og orientering.

Den beste!

Har hatt Roger som lege i 25 år. Effektiv og flink. Rett på sak og samtidig hyggelig. Henviser fort videre hvis det er noe som trengs spesialistvurdering. Håper han vil praktisere som lege lenge enda, da jeg helst ikke vil ha annen fastlege! :-)

Perfekt

Har alt en lege skal ha rett og slett. Er nøye, omtenksom og veldig profesjonell. Svaret alltid rask og er veldig tilgjengelig

Alt man kan ønske seg.

Min fastlege i over 20 år, og har bare positivt å si. Svarer kjapt på e-konsultasjoner, raskt å få konsultasjon om det trengs. All honnør !

Best

Til å stole på. Setter seg inn i problemet og er effektiv. Har vært alvorlig syk og føler jeg har blitt tatt på alvor og blitt beroliget. Kort ventetid selv uten time.

En usedvanlig dyktig og hyggelig lege

Roger Kahn har vært min fastlege i nærmere 30 år. Han er veldig kunnskapsrik, og har alltid gitt meg god behandling for mine forskjellige plager. Han er flink til å forklare hvis det er noe jeg ikke forstår,og tålmodig, i motsetning til endel sykehusleger jeg har truffet.
Roger Kahn er alltid blid og vennlig, også når kontoret er overfylt og det er mye mas. Jeg har alltid fått komme inn også uten time, hvis jeg møter opp på kontoret om morgenen. Håper jeg aldri trenger å bytte fastlege!

Den beste!

Vi i familien har brukt Roger Kahn som fastlege i alle år! Han behandlet også min mor som døde av kreft i 94' han er førsteklasses og familien kunne ikke vært mer fornøyd med den behandlingen vi har fått! Han er jordnær og kan også slå av en prat for å gjøre en dårlig situasjon litt bedre. Kan annbefales på det sterkeste!

Beste legen i landet, etter min mening!

Jeg har gått til han i mange år, og kommer alltid til å dra tilbake dit. Jeg bor ikke i theim nå(Oslo), men utsetter mulige legebesøk til jeg er i nærheten. Hannes beste kvaliteter er at han lytter og engasjerer seg til hva jeg sier. Har gjennom årene opplevd forskjellige ting(som ikke trengs å nevnes her) og han gir meg alltid tid til å fortelle eller gråte vist jeg må det. Tusen takk Roger! Du e en fantastisk Lege!

Uinteressert

Virker mer interessert i å snakke om andre ting enn det jeg er der for. Lite interessert i å finne løsninger. Tilgjengeligheten er god, og det er ikke lang ventetid, men det hjelper ikke når jeg ikke får hjelp med det jeg er der for og det er manglende interesse og/eller kunnskap.

Førsteklasses!

Roger Kahn er en super lege som innehar alle kvaliteter en lege må ha. I tillegg er han effektiv, noe som gjør at tilgjengeligheten spesielt ved aktutte situasjoner er i en særklasse!

ALT er bra!!

Roger Kahn er varm, klok og dyktig - åpen og lyttende - kan en ønske seg mer av en lege som også er faglig dyktig? NIX!!

den aller flinkeste og blideste legen

Roger Kahn er nøyaktig og lyttende,føler meg alltid hørt og sett hos ham..håper han vil holde på lenge :-)

Kjempefornøyd med legen

Imøtekommende, blid, nøyaktig, punktlig, tilgjengelig.
Sammenlignet med andre legesenter er tilgjengeligheten helt utrolig bra ved akutte behov. Kontoret er bemannet med serviceinnstilte, blide ansatte.

Legen som lytter

Føler meg alltid tatt godt vare på av Roger Kahn. Han setter seg på en rask måte inn i mitt problem, og sender raskt til spesialist hvis nødvendig. Får en grundig helsjekk årlig.

:-)

Trykt og godt.
Meget godt fornøyd med Kahn.
Har hatt kun 1 lege og vil ikke ha noen andre.

Best!

Kommer alltid inn til rett tid! Han er hyggelig også! :)

Han har fått meg frisk av pollenallergi og sånn, perfekt!

Perfekt!

Kort ventetid, høy servicegrad.
Lytter og er effektiv.
Veldig dyktig, stiller diagnose kjapt, sender deg kjapt videre i systemet når det trengs.
Har aldri hatt en så bra lege før.