Roger Kahn

Autorisasjon (1981)

Ila Legesenter DA Telefonnummer73 51 11 2473 51 11 ...
Ilevollen 50 7018 Trondheim
Roger Kahn er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Roger Kahn

Alt man kan ønske seg.

Min fastlege i over 20 år, og har bare positivt å si. Svarer kjapt på e-konsultasjoner, raskt å få konsultasjon om det trengs. All honnør !

Best

Til å stole på. Setter seg inn i problemet og er effektiv. Har vært alvorlig syk og føler jeg har blitt tatt på alvor og blitt beroliget. Kort ventetid selv uten time.

En usedvanlig dyktig og hyggelig lege

Roger Kahn har vært min fastlege i nærmere 30 år. Han er veldig kunnskapsrik, og har alltid gitt meg god behandling for mine forskjellige plager. Han er flink til å forklare hvis det er noe jeg ikke forstår,og tålmodig, i motsetning til endel sykehusleger jeg har truffet.
Roger Kahn er alltid blid og vennlig, også når kontoret er overfylt og det er mye mas. Jeg har alltid fått komme inn også uten time, hvis jeg møter opp på kontoret om morgenen. Håper jeg aldri trenger å bytte fastlege!

Den beste!

Vi i familien har brukt Roger Kahn som fastlege i alle år! Han behandlet også min mor som døde av kreft i 94' han er førsteklasses og familien kunne ikke vært mer fornøyd med den behandlingen vi har fått! Han er jordnær og kan også slå av en prat for å gjøre en dårlig situasjon litt bedre. Kan annbefales på det sterkeste!

Beste legen i landet, etter min mening!

Jeg har gått til han i mange år, og kommer alltid til å dra tilbake dit. Jeg bor ikke i theim nå(Oslo), men utsetter mulige legebesøk til jeg er i nærheten. Hannes beste kvaliteter er at han lytter og engasjerer seg til hva jeg sier. Har gjennom årene opplevd forskjellige ting(som ikke trengs å nevnes her) og han gir meg alltid tid til å fortelle eller gråte vist jeg må det. Tusen takk Roger! Du e en fantastisk Lege!