Marthe Kjeldstad

Autorisasjon (2009)

Ringve Legesenter Telefonnummer73 58 50 3073 58 50 ...
Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim
Marthe Kjeldstad er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marthe Kjeldstad

Beste legen jeg har hatt

Har hatt en del leger, da jeg har flyttet mellom forskjellige byer, og byttet pga at jeg har vært misfornøyd. Kjeldstad er uten tvil den beste legen jeg noen gang har hatt. Føler hun tar meg på alvor, selv hvor små og bagatellmessige problem jeg stiller henne spørsmål om. Hun ser på meg mens vi prater, og jeg føler at hun lytter til meg.
Eneste problemet her er at det tidvis er lang kø for å få time, kan ta lang tid før man får svar på telefonen, og enkelte av de som jobber i resepsjonen kan virke ganske grinete. Men Kjeldstad er fantastisk!

Ikke helt fornøyd

Ikke helt fornøyd. Her preges undersøkelsene av at legen har dårlig tid. Har ofte gått ut uten å fått svar på de tingene jeg lurte på. Sikkert faglig dyktig, men dette bør kommuniseres bedre til pasient. Liten oppfølging. Av totalopplevelsen med legesenteret, er det kun den fantastiske, godt voksne sykepleieren som tar blodprøver som fortjener ekstra skryt.

Gjennomsnitlig, muligens?

Kan kanskje virke litt flat og hard avogtil, men tror det kommer mer an på dagsformen hennes enn personligheten da det ikke er alltid hun er slik. Har ikke måttet krangle med henne om blodprøver de gangene jeg har spurt om det.
Har ikke all verdens erfaring med andre leger, men sånn 'overall' er hun vel helt OK.

Fantastisk flink og tydelig lege!

Marthe er en utrolig god lege. Hun er tydelig og faglig meget sterk, samtidig som hun tar seg tid til å høre på deg. I tillegg har hun evnen til å ikke bare høre, men å lytte slik at man faktisk føler seg tatt på alvor. Hilsen mann i 30-åra.

Ikke fornøyd

Som personen under meg sier; blir møtt med en stahet, føler ikke man blir hørt og forstått. Veldig tilbakeholden på å ta blodprøver og undersøke ting mer grundig. IKKE fornøyd.