Ringve Legesenter

Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Ringve Legesenter

Lytter, både på hjertet og annet

Lege: Sverre Sande Skrevet

Sverre skiller godt mellom psykisk og fysisk sykdom. Han tar de blodprøvene som trengs og henviser videre når det er nødvendig. Alt dette i tillegg til å løse de mer vanlige, varierte oppgavene: ikke la seg manipulere, skrive ut legemidler i forsvarlige mengder og håndtere ørebetennelser. Kanskje er det snart 20 års erfaring som gjør alt dette mulig, ofte innenfor en og samme dag, noen ganger også innenfor en og samme legetime.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Marthe Kjeldstad Skrevet

Er så utrolig takknemlig for å ha Marthe Skjelstad som fastlege! Hun har en evne til å se hele mennesket og man kan fullstendig være seg selv. Man føler en ro i rommet, og man kan både gråte, le og si akkurat det man føler og mener, uten at det føles flaut eller dumt! Hun hjelper med sin fagkompetanse og medmenneskelighet som er helt rå! Tusen takk Marthe! Vil også takke resepsjonen for alltid god mottakelse! Fantastiske dedikerte mennesker😍TAKK

Hastetime

Lege: Dag Blix-Nilsen Skrevet

Kom inn på hastetime grunnet akutte ryggplager.

Veldig kunnskapsrik og rolig lege som møtte meg med forståelse.

Ikke min fastlege men veldig fornøyd de gangene jeg har hatt glede av å ha Dag som lege. God oppfølging i etterkant.

Kunne ikke hjelpe

Lege: Sverre Sande Skrevet

Gikk jevnlig til Sverre over ca. 1 år for å få hjelp med helseplagene mine, fant ikke ut av hva som feiler meg. Får stort sett bare nye blodprøver og standardsvaret "prøvene ser bra ut" uten noen plan for videre oppfølgning. Har ikke kjennskap til mine plager, og vet heller ikke hvor han skal henvise.
Når vi hadde en ny ledetråd kom jeg i skade for å avsløre at jeg har flyttet fra byen og satt meg på venteliste på mitt nye bosted (med ca. 6mnd estimert ventetid igjen). Da nektet han å følge opp videre. Jeg venter fortsatt på ny fastlege.

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Lege: Marthe Kjeldstad Skrevet

Over alt en trygg og kompetent lege!
Empatisk og omsorgsfull. Føler alltid at jeg får en god vurdering, uavhengig av «ønsket» svar, så får jeg et faglig korrekt svar! Gått til Marthe i mange, mange år! Alltid fornøyd.