Marthe Kjeldstad

Tlf: 73 58 50 30 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Marthe Kjeldstad er en av 173 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marthe Kjeldstad

Effektiv og tydelig

Har hatt Marthe som fastlege i snart ett år og vært der et par ganger. Oppfatter henne som effektiv og rett på sak, samtidig som hun tar seg tid til å forklare hvorfor hun gjør eller tolker ting som hun gjør. Mulig hun passer best for oss som ser på legetimer som noe som må krysses av på to do-listen, da noen kanskje kan oppleve henne som litt vel effektiv. Men jeg setter pris på det! Periodevis vanskelig å få tak i, men resepsjonen videreformidler beskjeder.

Fantastisk!

Da jeg flyttet til Trondheim måtte jeg dessverre bytte fra en fastlege jeg virkelig var stor fan av. Marthe har gjort den overgangen meget smooth!! Alltid blid, imøtekommende, tar seg tid til å lytte og forklare. Kan varmt anbefale henne til alle! Kommer ikke til å bytte fastlege så lenge jeg bor i Trondheim :)

Hyggelig og dyktig :)

Byttet til Kjeldstad etter at det var litt generasjonskløft mellom tidligere lege og meg. Positivt overrasket over å bli tatt på alvor når det kommer til psykiske plager. Forklarer både fysisk og psykisk helse med ord jeg forstår, og er blid.

Tilgjengelig hyggelig og tar pasienten på alvor. Den beste legen jeg har hatt.

Jeg har diagnose MS. Oppfølging, råd og veiledning har vært veldig bra. Hun har alltid tatt seg tid til å forklare hva som er skrevet fra sykehus. Bruker ord og uttrykk som jeg forstår.

Lege med interesse for pasient

Marthe Kjeldstad er en lege med stor pasientforståelse. Hun tar pasienten på alvor. Lytter og leser seg opp ved behov. Ærlig og tydelig.

At hun jobber med flotte personer gjør totalopplevelsen av legesenteret maksimalt fullkommen.