Marthe Kjeldstad

Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim
Marthe Kjeldstad er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marthe Kjeldstad

Super:)

Veldig fornøyd med Marthe som fastlege. Hun er blid, lytter og tar seg tid til meg. Har aldri følt at hun skal haste meg ut fordi neste pasient venter. Og på slutten av timen spør hun tom om det er noe annet jeg ville ta opp. DET har jeg aldri opplevd før. Får alltid time på dagen når jeg trenger det både til barna og meg. Er sååå fornøyd etter at jeg byttet til Marthe:)

Min fastlege

Jeg har vært inn og ut av mange legekontorer, da jeg har en medfødt sykdom, og har hatt flere fastleger oppgjennom. Marthe er derimot den jeg har vært mest fornøyd med så langt, og selv om jeg har flyttet flere ganger siden jeg først oppsøkte Ringve Legesenter da det var mitt nærmeste tilbud, har jeg beholdt henne som min fastlege. Det kommer jeg til å opprettholde til jeg eventuelt flytter ut av fylket.

Marthe er flink i faget sitt, vennlig, imøtekommende, og lett å forholde seg til. Jeg føler at jeg blir godt ivaretatt, at hun lytter til det jeg sier, og undersøker det jeg måtte lure på om svaret ikke allerede foreligger.

Jeg er også svært imponert over hennes evne til å følge opp saker, og etterkomme med svar dersom det skulle være nødvendig.

Hittil har jeg ikke merket noe unormalt i forhold til ventetiden i forhold til andre legesenter, og opplever ofte å få drop-in time eller påfølgende dag ved behov. Likedan vedrørende behandlingstiden inne på kontoret, har jeg ikke noe å utsette på. Jeg har forståelse for at en legetime ikke skal overskride urimelig tid, og dersom jeg har behov for å ta opp flere saker, gir jeg beskjed om dette ved timebestilling, eller bestiller to timer.

Jeg anbefaler henne til alle jeg kjenner der spørsmål vedrørende fastlege kommer opp, og blir å beholde henne så lenge hun holder praksisen igang.

Topp

Alltid fått god hjelp av marthe, og blir tatt på alvor og henvist videre. droppet jordmor dette svangerskapet fordi jeg synes marthe følger så godt opp.

Helt fantastisk - tar meg på alvor

Det som er bra: tar meg på alvor da jeg trengte det, får raskt time (ofte samme dag). Det er ikke bare Marthe som er fantastisk, men også de i resepsjonen og på lab. De er flinke til å forklare og veldig snille når man er i en sårbar posisjon. Marthe er flink til å ordlegge seg og snakke med et språk som alle forstår. Hun er alltid villig til å gå i dybden av hva som er problemet. Den dagen jeg flytter hjem igjen til Trondheim er det ingen tvil på hvilken lege jeg skal ha!
Det er rent og pent på legekontoret og man får en følelse av at man er velkommen.

Hva som kunne blitt bedre: Ventetiden, det kommer nok på grunn av at hun bruker så god tid og lytter på hver pasient.

Om du leser dette Marthe: Du er suveren!

Veldig fornøyd

Forståelsesfull, gir gode råd, har tid til å høre på deg (selv om du lurer på flere ting) og alltid vært i godt humør de gangene jeg har vært der. Kjapt svar fra legesenteret på sms når man skal bestille time eller e-resept (de slenger til og med med et smilefjes og ønsker deg en flott dag!) Ble kvitt astma takket være henne :) Anbefales på det varmeste!