Marthe Kjeldstad

Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim
Marthe Kjeldstad er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marthe Kjeldstad

Fantastisk!

Da jeg flyttet til Trondheim måtte jeg dessverre bytte fra en fastlege jeg virkelig var stor fan av. Marthe har gjort den overgangen meget smooth!! Alltid blid, imøtekommende, tar seg tid til å lytte og forklare. Kan varmt anbefale henne til alle! Kommer ikke til å bytte fastlege så lenge jeg bor i Trondheim :)

Hyggelig og dyktig :)

Byttet til Kjeldstad etter at det var litt generasjonskløft mellom tidligere lege og meg. Positivt overrasket over å bli tatt på alvor når det kommer til psykiske plager. Forklarer både fysisk og psykisk helse med ord jeg forstår, og er blid.

Tilgjengelig hyggelig og tar pasienten på alvor. Den beste legen jeg har hatt.

Jeg har diagnose MS. Oppfølging, råd og veiledning har vært veldig bra. Hun har alltid tatt seg tid til å forklare hva som er skrevet fra sykehus. Bruker ord og uttrykk som jeg forstår.

Lege med interesse for pasient

Marthe Kjeldstad er en lege med stor pasientforståelse. Hun tar pasienten på alvor. Lytter og leser seg opp ved behov. Ærlig og tydelig.

At hun jobber med flotte personer gjør totalopplevelsen av legesenteret maksimalt fullkommen.

Super:)

Veldig fornøyd med Marthe som fastlege. Hun er blid, lytter og tar seg tid til meg. Har aldri følt at hun skal haste meg ut fordi neste pasient venter. Og på slutten av timen spør hun tom om det er noe annet jeg ville ta opp. DET har jeg aldri opplevd før. Får alltid time på dagen når jeg trenger det både til barna og meg. Er sååå fornøyd etter at jeg byttet til Marthe:)