Marthe Kjeldstad

Autorisasjon (2009)

Ringve Legesenter Telefonnummer73 58 50 3073 58 50 ...
Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim
Marthe Kjeldstad er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marthe Kjeldstad

Trygg og kunnskapsrik

Er så utrolig takknemlig for å ha Marthe Skjelstad som fastlege! Hun har en evne til å se hele mennesket og man kan fullstendig være seg selv. Man føler en ro i rommet, og man kan både gråte, le og si akkurat det man føler og mener, uten at det føles flaut eller dumt! Hun hjelper med sin fagkompetanse og medmenneskelighet som er helt rå! Tusen takk Marthe! Vil også takke resepsjonen for alltid god mottakelse! Fantastiske dedikerte mennesker😍TAKK

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Over alt en trygg og kompetent lege!
Empatisk og omsorgsfull. Føler alltid at jeg får en god vurdering, uavhengig av «ønsket» svar, så får jeg et faglig korrekt svar! Gått til Marthe i mange, mange år! Alltid fornøyd.

En lege som tar seg tid og er veldig tilstede

Jeg (og min datter) har hatt Marte som fastlege i omtrent 7 år, og er veldig fornøyde. Vi har alltid fått time raskt. Marte tar seg alltid god tid til å både lytte og forklare, og har mye kunnskap. Jeg føler meg trygg på at jeg får den oppfølgingen som er riktig. I tillegg er hun blid og har humor og glimt i øyet. Marte var svært dyktig og en viktig støtte for meg i en periode der jeg hadde det tøft psykisk. Det er virkelig verdifull kompetanse/egenskap for en fastlege.

Fantastisk lege som tar seg tid til deg.

Marthe Kjeldstad er en flott lege som jeg føler ser mine problemer. Både samboeren min og jeg går til Marthe, og vi har ingenting annet enn positivt å si om Marthe. Her blir du sett og hørt, og hun tar seg tid til å forklare. Hun er også opptatt av hva du selv ønsker, som er et godt tegn på at hun ser på deg som et menneske, og ikke bare pasient. Høyt anbefalt!

Personalet på Ringve Legesenter er også meget hyggelig, og jeg føler at virkelig omsorgen de gir til meg.

Umenneskelig lege uten omsorg

hos henne da min fastlege var syk. Det er ikke ofte jeg skriver en klage, men her føler jeg det trengs.

Siden hun var vikar, så tenkte jeg i begynnelsen en kort bakgrunnshistorie ville være viktig for at hun skulle kunne hjelpe meg best mulig. Jeg trengte en ny medisin siden den nåværende hadde jeg dårlige reaksjoner på. Da stoppet hun meg og sa hun ikke var interessert i å høre på dette siden hun ikke er min fastlege. Deretter sa hun at hun ikke kunne gi ut en ny medisin, fordi hun ikke kjenner meg som pasient. Men så begynte hun å utdanne meg i hvorfor jeg i min alder ikke burde gå på den medisinen osv, og sa direkte "du er jo frisk".. Som er veldig motsigende når hun før det sa at hun ikke kunne hjelpe meg fordi hun ikke kjente meg!
Siden hun ikke kunne hjelpe meg med medisinen så tenkte jeg hun kunne se på en føflekk som jeg var bekymret over. Det var hun heller ikke interessert i, ristet på hode og sa "det kan jeg ikke, jeg er ikke din fastlege".. !!!
Jeg følte meg helt forferdelig sett på, sett ned på rett og slett! Hun var ikke interessert i verken å høre på meg eller å se på meg! Virka som hun var mere opptatt av alt hun måtte gjøre før stengetid og bekymret seg for at hun var forsinket i stedet for pasienten sin. Jeg dro derfra på gråten. Aldri følt meg så liten, så lite betydelig og så oversett fra en lege før. Utrolig umenneskelig behandling! En lege skal vise omsorg, ivareta og hjelpe sine pasienter, vikar eller ikke. Marthe Kjelstad fylte ikke denne rollen.