Kristin Lamvik Kjørholt

Hans Baucks veg 1 7033 Trondheim
Kristin Lamvik Kjørholt er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kristin Lamvik Kjørholt

Kristin Kjørholt

Hun må være det varmeste, godeste mennesket jeg noen gang har møtt. Hun tar meg på alvor og er genuint interessert i hvordan jeg har det.

Veldig bra lege

Jeg er veldig fornøyd å ha Kristin som min fastlege. Hun er alltid profesjonell, hyggelig og lett å snakke med.

Omtenksom, lyttende og erfaren lege

Har hatt Kristin som fastlege i ca. 25 år og har vært godt fornøyd når jeg har vært der. Hun er hyggelig, erfaren, henviser til spesialist ved indikasjon, gir tydelige, empatiske og støttende tilbakemeldinger når det er det du trenger, hun har hatt is i magen når ting likevel har vist seg å gå over og kommuniserer flott med barn. Tar seg god tid til pasientene, noe som kan forklare forsinkelsene, som blir ubetydelige når en får så god hjelp.

Faglig dyktig,!Imøtekommende og lyttende og alltid pasient og pårørende i fokus. Et eksempel til etterfølgelse

Alltid lyttende, pasient og pårørende i fokus. Faglig dyktighet. Kontakter alltid spesialister om Gun er i tvil. Imøtekommende, romslig, skaper trygghet hos pasient og pårørende. Burde brukes som drt 'gode eksempelet'
Redder liv!!!

Sympatisk og dyktig lege

Kjørholt har vært min lege gjennom flere i flere år, og hun har alltid vært utrolig flink i jobben sin. Hun tar seg tid til å lytte til deg og tar alltid problemene dine på alvor, vil anbefale hun på det sterkeste!