Kristin Lamvik Kjørholt

Nardosletta legesenter
Hans Baucks veg 1 7033 Trondheim
Kristin Lamvik Kjørholt er en av 170 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kristin Lamvik Kjørholt

Føler legen ikke har kontroll på min sykdom

Har opplevd at informasjon fra legen ikke stemmer. Har også opplevd lite oppfølging på ting som jeg kommer til legen for, får beskjed om at vi må ta blodprøver etter jeg kommer med et problem og hører ikke noe fra legen etter dette. Må da selv ta kontakt noe som er vanskelig på legekontoret siden de har en Alt for lang lunsjpause og jeg får opptatt 9 av 10 ganger jeg ringer. Tar flere prøver ettersom det ikke ble funnet noe, og det samme skjer om igjen.

Trygg og imøtekommende

Jeg flyttet til Trondheim i fjor høst for å studere, og hadde min første legetime hos Kristin kort tid etter at jeg var tilflyttet. Jeg hadde i forkant lest vurderingene av henne her inne, men var likevel veldig spent på hvordan hun var som lege.
Etter at jeg nå har hatt noen timer hos henne, kan jeg fastslå at de positive vurderingene her inne stemmer!
Hun er imøtekommende, tar seg tid til å spørre hvordan du har det og er ellers ei sprudlende dame! Hun spurte om jeg hadde noen familie her i Trondheim - noe jeg ikke har, så derfor gav hun meg sitt personlige mobilnummer og sa at jeg bare skulle ringe henne hvis det var noe.
Jeg er veldig fornøyd med Kristin, og vil anbefale henne på det varmeste! :)

Fantastisk lege!

Jeg er utrolig godt fornøyd med Kristin som min fastlege, og jeg vil aldri bytte! :)
Hun tar meg alltid på alvor, og jeg føler at hun alltid har tid til meg. Hun utstråler varme, godhet og empati. Forståelsesfull og faglig dyktig. Jeg føler at jeg har en personlig relasjon til legen min, noe som gjør meg trygg når situasjoner med kropp og helse oppstår.

Varm, tilstedeværende, dyktig

Alltid opplever jeg at hun er der for meg når jeg har legetime. Hun lytter og ser meg, hun er dyktig faglig og samtidig et medmenneske. Takknemlig for at hun er min fastlege gjennom mange år.

Kristin Kjørholt

Hun må være det varmeste, godeste mennesket jeg noen gang har møtt. Hun tar meg på alvor og er genuint interessert i hvordan jeg har det.