Kristin Lamvik Kjørholt

Nardosletta legesenter

Autorisasjon (1988)

Nardosletta legesenter Telefonnummer73 82 10 4073 82 10 ...
Hans Baucks veg 1 7033 Trondheim
Kristin Lamvik Kjørholt er en av 182 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kristin Lamvik Kjørholt

Veldig skuffet

Måtte bytte lege grunnet flytting, og valgte da denne legen. Jeg har vært innom en god del leger gjennom livet mitt, og har aldri opplevd lignende. Virket ikke noe interessert i å høre om sykehistorien min og mine helseproblemer generelt. Ble stemplet som hypokonder til tross for at jeg har reelle diagnoser satt mange år tilbake. Etter et par timer hos denne legen, følte jeg at jeg ikke hadde noe annet valg enn å bytte lege igjen, dessverre.

Fantastisk!

Tar seg god tid og ser pasienten. Veldig forståelsesfull og empatisk. Gir god informasjon og flink til og forklare.
Kunne ikke hatt en bedre fastlege.

Ikke seriøs

Fikk en dårlig opplevelse av denne legen, hun viser ikke sympati og forståelse. Hun virket stresset og lite interresert i det jeg hadde å si. Jeg fikk ikke gjøre meg ferdig, da tiden var viktigere enn å hjelpe meg. Hit drar jeg ikke lenger, det var første og siste gang.

Meget dårlig

Har opplevd å få feil informasjon etter undersøkelser på sykehus. Dette var noe jeg selv fant ut i ettertid. Mistet all tillit til denne legen etter det. Synes også legen er for rask til å anta at symptomer skyldes psykiske årsaker fremfor å faktisk undersøke en og evt. henvise videre. Har flere ganger følt at legen bagatelliserer plagene mine.

Oppskrytt lege

Elendig og lite forståelsesfull lege. Dårlig oppfølging, feilinformering og 0 forståelse for mine problemer. Om du er ute etter en lege med lite sympati og evne til å sette seg inn i andres vansker, så er dette legen for deg. Stiller du spørsmål ved noe kan du forvente å bli utskjelt og kjeftet på. Styr unna, i hvert fall om du har en litt mer komplisert sykehistorie.