Kristin Lamvik Kjørholt

Nardosletta legesenter

1988

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Nardosletta legesenter
Hans Baucks veg 1 7033 Trondheim
Tlf: 73 82 10 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kristin Lamvik Kjørholt er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kristin Lamvik Kjørholt

Føler legen ikke har kontroll på min sykdom

Har opplevd at informasjon fra legen ikke stemmer. Har også opplevd lite oppfølging på ting som jeg kommer til legen for, får beskjed om at vi må ta blodprøver etter jeg kommer med et problem og hører ikke noe fra legen etter dette. Må da selv ta kontakt noe som er vanskelig på legekontoret siden de har en Alt for lang lunsjpause og jeg får opptatt 9 av 10 ganger jeg ringer. Tar flere prøver ettersom det ikke ble funnet noe, og det samme skjer om igjen.

Trygg og imøtekommende

Jeg flyttet til Trondheim i fjor høst for å studere, og hadde min første legetime hos Kristin kort tid etter at jeg var tilflyttet. Jeg hadde i forkant lest vurderingene av henne her inne, men var likevel veldig spent på hvordan hun var som lege.
Etter at jeg nå har hatt noen timer hos henne, kan jeg fastslå at de positive vurderingene her inne stemmer!
Hun er imøtekommende, tar seg tid til å spørre hvordan du har det og er ellers ei sprudlende dame! Hun spurte om jeg hadde noen familie her i Trondheim - noe jeg ikke har, så derfor gav hun meg sitt personlige mobilnummer og sa at jeg bare skulle ringe henne hvis det var noe.
Jeg er veldig fornøyd med Kristin, og vil anbefale henne på det varmeste! :)

Fantastisk lege!

Jeg er utrolig godt fornøyd med Kristin som min fastlege, og jeg vil aldri bytte! :)
Hun tar meg alltid på alvor, og jeg føler at hun alltid har tid til meg. Hun utstråler varme, godhet og empati. Forståelsesfull og faglig dyktig. Jeg føler at jeg har en personlig relasjon til legen min, noe som gjør meg trygg når situasjoner med kropp og helse oppstår.

Varm, tilstedeværende, dyktig

Alltid opplever jeg at hun er der for meg når jeg har legetime. Hun lytter og ser meg, hun er dyktig faglig og samtidig et medmenneske. Takknemlig for at hun er min fastlege gjennom mange år.

Kristin Kjørholt

Hun må være det varmeste, godeste mennesket jeg noen gang har møtt. Hun tar meg på alvor og er genuint interessert i hvordan jeg har det.

Veldig bra lege

Jeg er veldig fornøyd å ha Kristin som min fastlege. Hun er alltid profesjonell, hyggelig og lett å snakke med.

Omtenksom, lyttende og erfaren lege

Har hatt Kristin som fastlege i ca. 25 år og har vært godt fornøyd når jeg har vært der. Hun er hyggelig, erfaren, henviser til spesialist ved indikasjon, gir tydelige, empatiske og støttende tilbakemeldinger når det er det du trenger, hun har hatt is i magen når ting likevel har vist seg å gå over og kommuniserer flott med barn. Tar seg god tid til pasientene, noe som kan forklare forsinkelsene, som blir ubetydelige når en får så god hjelp.

Faglig dyktig,!Imøtekommende og lyttende og alltid pasient og pårørende i fokus. Et eksempel til etterfølgelse

Alltid lyttende, pasient og pårørende i fokus. Faglig dyktighet. Kontakter alltid spesialister om Gun er i tvil. Imøtekommende, romslig, skaper trygghet hos pasient og pårørende. Burde brukes som drt 'gode eksempelet'
Redder liv!!!

Sympatisk og dyktig lege

Kjørholt har vært min lege gjennom flere i flere år, og hun har alltid vært utrolig flink i jobben sin. Hun tar seg tid til å lytte til deg og tar alltid problemene dine på alvor, vil anbefale hun på det sterkeste!

Vil bli sårt savnet..

Pga flytting må jeg bytte lege. Har vært pasient hos Kristin siden 1993 . Alltid vennlig, forståelsesfull og med et varmt smil på lur. Er samtidig tydelig på hva hun mener kreves for positiv utvikling iht sykdomsbildet både fra henne og pasienten sin side. Er alltid oppdatert når du kommer på kontoret og husker tidligere historikk uten å "forsvinne" inn i skjermen.
Opplever at hun tar seg tid til meg og at det ikke er en "samlebånd"- lege.
Et unikum !!

Anbefales!

Hun er utrolig dyktig, jobber virkelig med hjertet, lytter og forstår, føler virkelig hun kan faget sitt.

Fantastisk

Utrolig flink og dyktig lege. Ekstremt vennlig og hjelpsom.

Fantastisk!

Den beste legen jeg noensinne har hatt! Vil aldri bytte ut henne med noen andre.

En alltid tilstedeværende lege, i dobbel forstand.

Hyggelig,ydmyk, imøtekommende og flink. Husker tidligere besøk. Henviser til spesialist ved behov.

god lege

God lege, god kjennskap til forskjellige ting samarbeidsvillig løsningsorientert

Super!

Fantastisk hyggelig! Hører etter og gir god informasjon.