Kristin Lamvik Kjørholt

Nardosletta legesenter

1988

Nardosletta legesenter Telefonnummer73 82 10 4073 82 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hans Baucks veg 1 7033 Trondheim
Kristin Lamvik Kjørholt er en av 176 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kristin Lamvik Kjørholt

Fantastisk!

Tar seg god tid og ser pasienten. Veldig forståelsesfull og empatisk. Gir god informasjon og flink til og forklare.
Kunne ikke hatt en bedre fastlege.

Ikke seriøs

Fikk en dårlig opplevelse av denne legen, hun viser ikke sympati og forståelse. Hun virket stresset og lite interresert i det jeg hadde å si. Jeg fikk ikke gjøre meg ferdig, da tiden var viktigere enn å hjelpe meg. Hit drar jeg ikke lenger, det var første og siste gang.

Meget dårlig

Har opplevd å få feil informasjon etter undersøkelser på sykehus. Dette var noe jeg selv fant ut i ettertid. Mistet all tillit til denne legen etter det. Synes også legen er for rask til å anta at symptomer skyldes psykiske årsaker fremfor å faktisk undersøke en og evt. henvise videre. Har flere ganger følt at legen bagatelliserer plagene mine.

Oppskrytt lege

Elendig og lite forståelsesfull lege. Dårlig oppfølging, feilinformering og 0 forståelse for mine problemer. Om du er ute etter en lege med lite sympati og evne til å sette seg inn i andres vansker, så er dette legen for deg. Stiller du spørsmål ved noe kan du forvente å bli utskjelt og kjeftet på. Styr unna, i hvert fall om du har en litt mer komplisert sykehistorie.

Føler legen ikke har kontroll på min sykdom

Har opplevd at informasjon fra legen ikke stemmer. Har også opplevd lite oppfølging på ting som jeg kommer til legen for, får beskjed om at vi må ta blodprøver etter jeg kommer med et problem og hører ikke noe fra legen etter dette. Må da selv ta kontakt noe som er vanskelig på legekontoret siden de har en Alt for lang lunsjpause og jeg får opptatt 9 av 10 ganger jeg ringer. Tar flere prøver ettersom det ikke ble funnet noe, og det samme skjer om igjen.