Nardosletta legesenter

Hans Baucks veg 1 7033 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Nardosletta legesenter

Trygg og omsorgsfull

Lege: Berit Bartnes Skrevet

Alltid interessert i det jeg kommer med. Er hele familiens lege og det er godt at hun vet om oss alle 3 . Veldig fornøyd. Sender oss videre hvis det er noe som trengs å undersøkes grundigere

Meget fornøyd.

Lege: Tina Reppe Haave Skrevet

Etter flere ulike leger et par år er jeg meget fornøyd med Tina, hun er lyttende, interessert og er flink til å koble på faglig innsikt. Håper på å beholde henne!

Dyktig, empatisk, rask.

Lege: Berit Bartnes Skrevet

Fikk kjapt hjelp, god hjelp, gode forklaringer og mye forståelse. Veldig å anbefale. E-konsultasjonen fungerer veldig bra for enkle ting og de fysiske møtene var trivelige.

Dyktig og profesjonell

Lege: Linda Moseng Skrevet

Linda er en utrolig dyktig fastlege som ser pasientene sine og tar de på alvor. Uansett problemstilling så møter hun deg på en trygg måte som får en til å føle seg godt ivaretatt. Hun kommer med gode løsningsforslag samtidig som hun lytter til pasientens forslag. Anbefales på det sterkeste!

En lege som tar deg på alvor!

Lege: Tina Reppe Haave Skrevet

Har bare gode erfaringer med Tina som fastlege. Hun tar meg på alvor på en måte jeg aldri før har opplevd fra en fastlege, og det er utrolig godt å føle seg trygg på at man blir trodd på når man møter opp til legetime, spesielt som kvinne. Veldig dyktig faglig også, opplever henne som veldig oppdatert på nyere forskning og kunnskap!

Hun er også alltid blid, noe som gjør legebesøket veldig hyggelig!