Nardosletta legesenter

Telefonnummer73 82 10 4073 82 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hans Baucks veg 1 7033 Trondheim

Siste vurderinger av Nardosletta legesenter

Svært dyktig

Lege: Sylvi Torvund Skrevet

Har hatt henne som fastlege hele livet. Det er særlig de siste to årene jeg har fått øynene opp for hvor dyktig hun er, da hun har vært en uvurderlig støttespiller i forbindelse med min mors bortgang. Opplever alltid å bli tatt på alvor og at mitt ve og vel er hennes prioritet. Hun er omsorgsfull, tålmodig og veldig snill - samtidig som hun er direkte og motiverende når det trengs.

Ikke seriøs

Lege: Kristin Lamvik Kjørholt Skrevet

Fikk en dårlig opplevelse av denne legen, hun viser ikke sympati og forståelse. Hun virket stresset og lite interresert i det jeg hadde å si. Jeg fikk ikke gjøre meg ferdig, da tiden var viktigere enn å hjelpe meg. Hit drar jeg ikke lenger, det var første og siste gang.

Meget dårlig

Lege: Kristin Lamvik Kjørholt Skrevet

Har opplevd å få feil informasjon etter undersøkelser på sykehus. Dette var noe jeg selv fant ut i ettertid. Mistet all tillit til denne legen etter det. Synes også legen er for rask til å anta at symptomer skyldes psykiske årsaker fremfor å faktisk undersøke en og evt. henvise videre. Har flere ganger følt at legen bagatelliserer plagene mine.

Oppskrytt lege

Lege: Kristin Lamvik Kjørholt Skrevet

Elendig og lite forståelsesfull lege. Dårlig oppfølging, feilinformering og 0 forståelse for mine problemer. Om du er ute etter en lege med lite sympati og evne til å sette seg inn i andres vansker, så er dette legen for deg. Stiller du spørsmål ved noe kan du forvente å bli utskjelt og kjeftet på. Styr unna, i hvert fall om du har en litt mer komplisert sykehistorie.

Fordomsfull og ufyselig

Lege: Kristine Elisabeth Bergersen Skrevet

Dette var det mest uprofesjonelle og minst imøtekommende mennesket jeg har støtt på i norsk helsevesen.I en svært vanskelig periode i mitt liv ,da behovet for god hjelp var prekært,kunne jeg ikke vært mer uheldig med min nye fastlege.Hvis man trenger noe mer enn enkel somatikk,bør du vurdere en annen lege.