Nardosletta legesenter

Hans Baucks veg 1 7033 Trondheim

Siste vurderinger av Nardosletta legesenter

Lyttende, dyktig.

Lege: Kristine Elisabeth Bergersen Skrevet

Fulgte henne fra Saksvik Legesenter til Nardosletta pga. den tillit jeg fikk til henne mens hun var på Saksvik.
Hun var treffsikker mht. diagnose (hjerte) og tok seg tid til å lytte i en periode hvor jeg hadde behov som ikke var av somatisk art.
Hun prioriterte og avdekket «lidelser» som jeg kamuflerte under dekke av andre plager enn det som var realiteten.
Hun har nå dessverre permisjon for videreutdanning/spesialisering, men jeg håper hun vil gjenoppta sitt virke i Trondhjemsregionen.
Kan anbefales på det varmeste!

Veldig skuffet

Lege: Kristin Lamvik Kjørholt Skrevet

Måtte bytte lege grunnet flytting, og valgte da denne legen. Jeg har vært innom en god del leger gjennom livet mitt, og har aldri opplevd lignende. Virket ikke noe interessert i å høre om sykehistorien min og mine helseproblemer generelt. Ble stemplet som hypokonder til tross for at jeg har reelle diagnoser satt mange år tilbake. Etter et par timer hos denne legen, følte jeg at jeg ikke hadde noe annet valg enn å bytte lege igjen, dessverre.

Fantastisk!

Lege: Kristin Lamvik Kjørholt Skrevet

Tar seg god tid og ser pasienten. Veldig forståelsesfull og empatisk. Gir god informasjon og flink til og forklare.
Kunne ikke hatt en bedre fastlege.

Misfornøyd

Lege: Kristine Elisabeth Bergersen Skrevet

Er veldig misfornøyd med både legen, vikaren hennes og legesenteret som helhet. Vanskelig å få time, opplever ikke de har tid til pasientene sine når man først kommer inn heller. Misnøyen toppet seg da jeg hadde byttet fastlege bort herifra og det visste seg at de hadde mistet papirer med sensitive private opplysninger!

Ikke seriøs

Lege: Kristin Lamvik Kjørholt Skrevet

Fikk en dårlig opplevelse av denne legen, hun viser ikke sympati og forståelse. Hun virket stresset og lite interresert i det jeg hadde å si. Jeg fikk ikke gjøre meg ferdig, da tiden var viktigere enn å hjelpe meg. Hit drar jeg ikke lenger, det var første og siste gang.