Nardosletta legesenter

Hans Baucks veg 1 7033 Trondheim

Siste vurderinger av Nardosletta legesenter

synes hun er litt for stresset

Lege: Kristin Lamvik Kjørholt Skrevet

hun er veldi stresset syns jeg. tar også en stund før jeg får svar på prøver, har måttet mase flere ganger. litt lang ventetid for å få time.

Tar meg seriøst

Lege: Berit Bartnes Skrevet

Tar meg alltid seriøs når jeg sier jeg har plager. Hvis hun ikke forstår hva jeg mener er hun ikke redd for å spørre klargjørende spørsmål, som gjør henne i bedre stand til å hjelpe meg.

Veldig skuffet

Lege: Kristin Lamvik Kjørholt Skrevet

Måtte bytte lege grunnet flytting, og valgte da denne legen. Jeg har vært innom en god del leger gjennom livet mitt, og har aldri opplevd lignende. Virket ikke noe interessert i å høre om sykehistorien min og mine helseproblemer generelt. Ble stemplet som hypokonder til tross for at jeg har reelle diagnoser satt mange år tilbake. Etter et par timer hos denne legen, følte jeg at jeg ikke hadde noe annet valg enn å bytte lege igjen, dessverre.

Fantastisk!

Lege: Kristin Lamvik Kjørholt Skrevet

Tar seg god tid og ser pasienten. Veldig forståelsesfull og empatisk. Gir god informasjon og flink til og forklare.
Kunne ikke hatt en bedre fastlege.

Ikke seriøs

Lege: Kristin Lamvik Kjørholt Skrevet

Fikk en dårlig opplevelse av denne legen, hun viser ikke sympati og forståelse. Hun virket stresset og lite interresert i det jeg hadde å si. Jeg fikk ikke gjøre meg ferdig, da tiden var viktigere enn å hjelpe meg. Hit drar jeg ikke lenger, det var første og siste gang.