Nardosletta legesenter

Hans Baucks veg 1 7033 Trondheim

Siste vurderinger av Nardosletta legesenter

Tapt seg med årene

Lege: Kristin Lamvik Kjørholt Skrevet

Har vært min fastlege i over 10år, og har hatt både gode og dårlige erfaringer med henne. Opplevde i starten at hun lyttet og var meget opptatt av pasientens beste, men dette har dessverre blitt dårligere med årene. Hun virker veldig stresset, og det føles nesten som hun vil få deg ut av kontoret fortest mulig. Har slitt med smerter i flere år, og de siste årene har det blitt såpass mye at jeg har vært innom flere ganger. Tatt flere tester uten å få noe svar, og dette sliter på kroppen både psykisk og fysisk. Det virker som at hver gang jeg er innom så blir hun mindre interessert i å høre, og det føles nesten som om jeg har ikke er verdt tiden hennes lengre. Dette er veldig synd da jeg har vært veldig fornøyd med henne tidligere, men føler meg nå stigmatisert som en hypokonder hver gang jeg er innom dette til tross for at hun kjenner til min tidligere historikk. I tillegg oppleves de som svarer på telefonen og jobber i resepsjonen som sure og irritert.

Det er lett å avfeie denne kommentaren som en utbrudd av en pasient som føler at han ikke får hjelp, men jeg håper dere faktisk forstår at dette er min objektive mening og tar dette til rette.

synes hun er litt for stresset

Lege: Kristin Lamvik Kjørholt Skrevet

hun er veldi stresset syns jeg. tar også en stund før jeg får svar på prøver, har måttet mase flere ganger. litt lang ventetid for å få time.

Tar meg seriøst

Lege: Berit Bartnes Skrevet

Tar meg alltid seriøs når jeg sier jeg har plager. Hvis hun ikke forstår hva jeg mener er hun ikke redd for å spørre klargjørende spørsmål, som gjør henne i bedre stand til å hjelpe meg.

Veldig skuffet

Lege: Kristin Lamvik Kjørholt Skrevet

Måtte bytte lege grunnet flytting, og valgte da denne legen. Jeg har vært innom en god del leger gjennom livet mitt, og har aldri opplevd lignende. Virket ikke noe interessert i å høre om sykehistorien min og mine helseproblemer generelt. Ble stemplet som hypokonder til tross for at jeg har reelle diagnoser satt mange år tilbake. Etter et par timer hos denne legen, følte jeg at jeg ikke hadde noe annet valg enn å bytte lege igjen, dessverre.

Fantastisk!

Lege: Kristin Lamvik Kjørholt Skrevet

Tar seg god tid og ser pasienten. Veldig forståelsesfull og empatisk. Gir god informasjon og flink til og forklare.
Kunne ikke hatt en bedre fastlege.