Nardosletta legesenter

Telefonnummer73 82 10 4073 82 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hans Baucks veg 1 7033 Trondheim

Siste vurderinger av Nardosletta legesenter

Oppskrytt lege

Lege: Kristin Lamvik Kjørholt Skrevet

Elendig og lite forståelsesfull lege. Dårlig oppfølging, feilinformering og 0 forståelse for mine problemer. Om du er ute etter en lege med lite sympati og evne til å sette seg inn i andres vansker, så er dette legen for deg. Stiller du spørsmål ved noe kan du forvente å bli utskjelt og kjeftet på. Styr unna, i hvert fall om du har en litt mer komplisert sykehistorie.

Fordomsfull og ufyselig

Lege: Kristine Elisabeth Bergersen Skrevet

Dette var det mest uprofesjonelle og minst imøtekommende mennesket jeg har støtt på i norsk helsevesen.I en svært vanskelig periode i mitt liv ,da behovet for god hjelp var prekært,kunne jeg ikke vært mer uheldig med min nye fastlege.Hvis man trenger noe mer enn enkel somatikk,bør du vurdere en annen lege.

Trygg, hjelpsom, interessert, forståelsesfull

Lege: Berit Bartnes Skrevet

Har aldri før hatt en lege som har både hørt og sett meg slik som Berit Bartnes gjør. Hun tar seg god tid til meg når jeg er hos henne samt at hun virker interessert i å høre på meg. Hun får meg til å føle meg trygg og jeg føler meg forstått. Anbefaler Berit på det sterkeste!! Fantastisk lege

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Ragnhild Agnes Snustad-Grønskag Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Lytter og tar deg på alvor. Sender deg videre om hun må. Har hatt mange gode samtaler med Ragnhild. Anbefales.

Forståelsesfull og løsningsorientert

Lege: Berit Bartnes Skrevet

Har gått til Berit i litt over 1 år nå,hadde skikkelig helseangst og legeangst etter min tidligere lege og plager.Men hos Berit blir jeg møtt med stor forståelse,hun ser meg og vi finner løsninger sammen om hva som kan hjelpe meg videre.Hun anbefaler meg bøker,podkaster,treningstimer,andre behandlingsformer og behandler mine problemer tverfaglig.Er så glad for at jeg begynte å gå til Berit.Så hvis du er litt som meg,redd for å gå til lege,redd for å spørre om hjelp,da er dette damen å gjøre det til.