Nardosletta legesenter

Telefonnummer73 82 10 4073 82 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hans Baucks veg 1 7033 Trondheim

Siste vurderinger av Nardosletta legesenter

Veldig skuffet

Lege: Kristin Lamvik Kjørholt Skrevet

Måtte bytte lege grunnet flytting, og valgte da denne legen. Jeg har vært innom en god del leger gjennom livet mitt, og har aldri opplevd lignende. Virket ikke noe interessert i å høre om sykehistorien min og mine helseproblemer generelt. Ble stemplet som hypokonder til tross for at jeg har reelle diagnoser satt mange år tilbake. Etter et par timer hos denne legen, følte jeg at jeg ikke hadde noe annet valg enn å bytte lege igjen, dessverre.

Fantastisk!

Lege: Kristin Lamvik Kjørholt Skrevet

Tar seg god tid og ser pasienten. Veldig forståelsesfull og empatisk. Gir god informasjon og flink til og forklare.
Kunne ikke hatt en bedre fastlege.

Misfornøyd

Lege: Kristine Elisabeth Bergersen Skrevet

Er veldig misfornøyd med både legen, vikaren hennes og legesenteret som helhet. Vanskelig å få time, opplever ikke de har tid til pasientene sine når man først kommer inn heller. Misnøyen toppet seg da jeg hadde byttet fastlege bort herifra og det visste seg at de hadde mistet papirer med sensitive private opplysninger!

Svært dyktig

Lege: Sylvi Torvund Skrevet

Har hatt henne som fastlege hele livet. Det er særlig de siste to årene jeg har fått øynene opp for hvor dyktig hun er, da hun har vært en uvurderlig støttespiller i forbindelse med min mors bortgang. Opplever alltid å bli tatt på alvor og at mitt ve og vel er hennes prioritet. Hun er omsorgsfull, tålmodig og veldig snill - samtidig som hun er direkte og motiverende når det trengs.

Ikke seriøs

Lege: Kristin Lamvik Kjørholt Skrevet

Fikk en dårlig opplevelse av denne legen, hun viser ikke sympati og forståelse. Hun virket stresset og lite interresert i det jeg hadde å si. Jeg fikk ikke gjøre meg ferdig, da tiden var viktigere enn å hjelpe meg. Hit drar jeg ikke lenger, det var første og siste gang.