Bent Korssjøen

Autorisasjon (2002)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

MediSyd A/S Telefonnummer72 88 77 5572 88 77 ...
Vestre Rosten 79 7075 Tiller
Bent Korssjøen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Bent Korssjøen

Velg annen lege

Uempatisk, frekk og arrogant. Anbefaler ingen å ha denne legen, vanskelig å snakke med og fortelle om egen helsetilstand. Denne lege lytter ikke til eller ser på pasient, tar ikke pasient alvorlig og virker ikke som om han noe ønske om å hjelpe. Virker som om han har ett snevert fagfelt og er mere opptatt av å stirre på datamaskinen.

Ingen favoritt

Kan bekrefte opplevelsen flere har hatt med å føle at man ikke blir tatt på alvor og at vedkommende fremsto som arrogant. Var svært direkte både i forhold til overvekt og røyking - min påstand er at det er kjempebra at legen tør å stille spørsmål i forhold til dette, men at det krever noe innsikt å gjøre det på en måte som motiverer til endring. Kort fortalt er min opplevelse at vedkommende ikke er en person med gode kommunikative egenskaper.
Godt mulig at han er en dyktig lege utover dette, så om du ikke har behov for noen som er ok å snakke med på en dårlig dag så er det kanskje en helt grei fastlege.

En megetomsorgsfull lege som jeg kan anbefale

Jeg er meget godt fornøyd med Bent K. som lege. Nedenforstående omtale sier mere om pasientene enn om legen. Sytekopper, egoister. Omsorgsfull, og lett å kommunisere med, Eneste legen jeg har hatt som har ringt tidlig morgen for å vite tilstand min i et sykdomstifelle. Føler meg trygg hos Bent.

Fornøyd

Effektiv, er veldig direkte, men føler jeg blir tatt på alvor, får god hjelp. Selvsagt blir røyking nevnt som noe som kan forårsake helseplager, men det er vel helt riktig også så vidt jeg vet..

må vare ikke lov å jobbe som lege.

Min erfaring med han kan beskrives som meget dåglig. Det er helt utrolig at han er lov å jobbe som lege. Han er absolutt ikke interessert hvis du har plager og du føler deg en tigger. Jeg har stilt spørsmål hvorfor jeg har noen plager i forhold til sykdommen min og fikk hans irritert "æ vet ikke". Veldig profesjonelt, ja...Jeg angrer at jeg har ikke bytet han til andre fastlege tidligere. Han må ikke jobbe som en lege, aldri jeg opplevde så umenneskelig,uten noe empati behandling. Håper at han får lese hva folk mener han er.