MediSyd A/S

Telefonnummer72 88 77 5572 88 77 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestre Rosten 79 7075 Tiller

Siste vurderinger av MediSyd A/S

Arrogant

Lege: Jakob Ciljan Skjelbred Skrevet

Siste gang jeg godtar denne legen som vikar for fastlegen min. En lege som fremstår som meget arrogant, nedlatende og besserwisser uansett hva det er snakk om. Uenig i alt jeg sier og diskuterer på mine personlige meninger. At det går an å være så lite ydmyk og menneskekjenner.

Bæste legen

Lege: Ivar Morten Jørum Skrevet

Tar meg alltid på alvor uansett store eller små bekymringer. Lytter og kommer med forskjellige løsninger og lar avgjørelsen være opp til meg.

Fornøyd

Lege: Bent Korssjøen Skrevet

Jeg var litt nervøs for å gå til ham etter jeg har lest så mange forskjellige vurderinger. Men det viste seg at han var veldig avslappet og jeg følte meg ikke dårlig behandlet. Han tok meg seriøst og tok noen prøver for sikkerhets skyld.
Så jeg kan bare si at han er en dyktig lege som gjør en bra jobb.

Den beste legen jeg har møtt

Lege: Vibeke Engan Berntzen Skrevet

Hun er veldig tålmodig, hun tar seg god tid, lytter, og har mye kunnskap å dele. Jeg er svært takknemlig for å ha hatt henne som fastlege da jeg flyttet til Trondheim, og har aldri møtt en bedre lege.

Hun snakker veldig bra engelsk, og veldig lett å kommunisere med.

Blid, men stresset

Lege: Ivar Morten Jørum Skrevet

Alltid blid og jovial. Får likevel følelsen av at han skynder seg, og at det ofte ikke er så mye å gjøre med mine fysiske plager. I tillegg har han ledd på en nedlatende måte de gangene jeg foreslår løsninger eller forteller om ting som bekymrer meg ved min kropp. Fikk stygt arr etter føflekkfjerning.