MediSyd A/S

Telefonnummer72 88 77 5572 88 77 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestre Rosten 79 7075 Tiller

Siste vurderinger av MediSyd A/S

Nei

Lege: Vibeke Engan Berntzen Skrevet

Hun glemmer og sende inn legeerklæring. Sitter med ei klokke og tar tiden og kaster deg fort ut når tiden er ute. Byttet fastlege etter to besøk!

Trygg, forståelsesfull og MEGET behagelig

Lege: Ivar Morten Jørum Skrevet

Dr.Jørum er et fantastisk menneske helt enkelt.
Jeg bodde på Heimdal og har hatt ham som fast lege siden 1998. For 2,5 år siden flyttet jeg 11 mil unna, men kan ikke enke meg og bytte til en annen lege. Jeg kjører gledelig de 11 milene for og komme meg til ham
Lyttende, forståelsesfull og meget behagelig. Aldri flaut ukomfortabelt eller kleint uansett tema, og blir alltid tatt på alvor.
Kan være noe ventetid på venterommet, men verd og vente på !!
Best doc ever helt enkelt

Legesekretærene kunne vært bedre. Flere der er både sur og til tider ufin/frekk spesielt på telefon.

Hun er den beste!

Lege: Kristin Lein Rendum Skrevet

Her treffer du ikke bare en kjempeflink lege, men også et varmt menneske. Absolutt den beste fastlege jeg har hatt!

Arrogant

Lege: Jakob Ciljan Skjelbred Skrevet

Siste gang jeg godtar denne legen som vikar for fastlegen min. En lege som fremstår som meget arrogant, nedlatende og besserwisser uansett hva det er snakk om. Uenig i alt jeg sier og diskuterer på mine personlige meninger. At det går an å være så lite ydmyk og menneskekjenner.

Bæste legen

Lege: Ivar Morten Jørum Skrevet

Tar meg alltid på alvor uansett store eller små bekymringer. Lytter og kommer med forskjellige løsninger og lar avgjørelsen være opp til meg.