MediSyd A/S

Vestre Rosten 79 7075 Tiller

Siste vurderinger av behandlere ved MediSyd A/S

Anbefales ikke for angstproblemer

Lege: Jakob Ciljan Skjelbred Skrevet

Jeg kom for å få hjelp for angstanfall forårsaket av voldtekt og overgrep. Han spurte meg (pasienten) hvordan han kan hjelpe meg med dette. Jeg visste ikke hvordan jeg skulle svare på det spørsmålet. Jeg forklarte så godt jeg kunne hva jeg går gjennom, og han så ikke ut til å lytte. Det så ut som han ikke hadde noen empati eller meninger om situasjonen min. Han sykemeldte meg i 3 uker og sa at dette er det beste foreløpig. Jeg føler meg ikke komfortabel i det hele tatt å be om en anbefaling av en psykolog fra ham.

Svært misfornøyd

Lege: Vibeke Engan Berntzen Skrevet

Jeg er svært lite fornøyd med denne fastlegen. Hun virker uinteressert og googler symptomer jeg nettopp har sagt, for så å lese til meg fra Google (DET kan jeg faktisk få til selv). Det er også et skikkelig rot med resepter og med sykemelding.

Jeg har blitt svart spydig i telefonen mange ganger hos dette legesenteret. Styr unna! Jeg er på venteliste hos nytt legesenter og ny lege.

Trygg og kunnskaprik

Lege: Kristin Lein Rendum Skrevet

Veldig fornøyd med oppfølging, henvendelser blir tatt på alvor og gjort noe med. kunnskaprsrik og profesjonell. Anbefales.

Arrogant og uinteressert

Lege: Jakob Ciljan Skjelbred Skrevet

Støtter meg dessverre på det flere skriver. Har flere ganger droppet å dra til lege fordi jeg vet hva svaret blir, at jeg skal se an noen uker og komme tilbake. Og når jeg kommer tilbake har han ingen historikk på forrige besøk. Uinteressert og kan oppleves nedlatende. Først når jeg virkelig krevde oppmerksomhet rundt en del ting som plutselig oppstod, fikk han fortgang på sakene. Og da skal det sies at oppfølgingen og kompetansen var langt mer tilstede.

Trygg og snill lege

Lege: Kristin Lein Rendum Skrevet

Så flink og snill legen min. Jeg
er heldig at jeg har henne som fast legen min💝. Når jeg spøre noe ho klare å svare og forklare med engang.