MediSyd A/S

Vestre Rosten 79 7075 Tiller

Siste vurderinger av MediSyd A/S

Fantastisk

Lege: Kristin Lein Rendum Skrevet

Den beste legen jeg noensinne har hatt. Faglig dyktig, empatisk og tar seg tid. Har hatt henne i 7 år, og vil fortsette med det 😊

Ikke fornøyd

Lege: Vibeke Engan Berntzen Skrevet

Kjappet seg raskt igjennom legetime, og nermest kaster deg ut når timen nermet seg slutt.

Får en litt robot følelse.

Leser ikke igjennom journalen før time.

Gjentar spørsmål mange ganger.

Tar ikke psykiske ting på alvor.

Føler ikke at hun jobbet spesielt hardt for min sak, og gir meg nermest opp.

Om du sliter med noe psykisk, anbefaler jeg ikke denne legen.

Følger ikke opp

Lege: Per Schrøder Skrevet

Min erfaring gjennom mange år er at han rett og slett ikke følger opp. Det hadde vært fint om legen hadde prøvd å finne svar på helseproblemene. Føler det er bortkastet tid å skulle dra til legen når man må prøve å finne svarene selv. Jeg ønsker meg en lege som faktisk er interessert i å få løst mine helseplager.

Tillitsvekkende og vennlig

Lege: Per Schrøder Skrevet

Har hatt ham som lege i over 20 år. I en årrekke hadde jeg stort behov for hjelp fra lege. Jeg ble alltid lyttet til og fikk alltid hjelp med det jeg trengte hjelp til.
Han tar seg nok tid til at jeg får på sagt det jeg har behov for, og er alltid profesjonell i sin rolle som lege.
Spesielt hyggelig at han hadde så god kontakt med barna fra de var små og oppover. De har fortsatt hos ham i voksen alder.

Dyktig lege!

Lege: Jakob Ciljan Skjelbred Skrevet

Veldig flink lege som lytter til hva du har å si. Enkel å prate med. Bryr seg tydelig om sine pasienter. Spør om hvordan du har det. Latter kan komme natulig. Veldig fornøyd med legen min! 😄