MediSyd A/S

Vestre Rosten 79 7075 Tiller

Siste vurderinger av MediSyd A/S

Hjelpsom, Vennlig og kunnskapsrik

Lege: Jakob Ciljan Skjelbred Skrevet

Jakob er en jordnær og god lege, han ser alltid det beste for pasienten. Jeg er veldig fornøyd med jobben han gjør og han fortjener virkelig ros for det han gjør. Jeg er veldig fornøyd med han og vil så lenge han fortsetter stå som hannes pasient. Jeg har virkelig stor tillit til han og den kunnskapen han besitter.

Hun er best av alle i verden!

Lege: Kristin Lein Rendum Skrevet

Hun skaper tillit ved å ikke "kle seg ut" som en lege.
Veldig sympatisk og grei.
Noe helt annet enn arrogante leger for 50 år siden.

Imøtekommende og grundig

Lege: Anne Elise Blokkum Pedersen Skrevet

Har vært min fastlege i snart 3 år. Opplever henne som imøtekommende, grundig og lyttende, og hun følger opp alts om er avtalt. Veldig godt fornøyd.

Hyggelig og imøtekommende.

Lege: Jakob Ciljan Skjelbred Skrevet

Trivelig og kunnskapsrik lege. Tar seg god tid og lytter til hva man sier. Bra humo, latteren sitter løst. Anbefales!

Trygg, tålmodig, omtenksom og følger opp

Lege: Anne Elise Blokkum Pedersen Skrevet

Etter å ha slitt i flere år med psykiske problemer, og leger som verken har tid eller tilstrekkelige kommunikasjonsevner, ble Anne Elise Blokkum Pedersen min fastlege i 2017.

Hun er den første legen som har tatt seg tid til å lytte, bygge opp tillit og prøve å forstå sykdommen min. Hun er tålmodig, omtenksom og interessert, men samtidig effektiv og ryddig. Anne Elise fulgte meg opp flere ganger på telefon, en gang bare for å høre hvordan det gikk med meg. Hennes støtte har vært uvurderlig og jeg kommer til å være evig takknemlig.

Anne Elise Blokkum Pedersen er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt og jeg anbefaler henne på det varmeste.