MediSyd A/S

Vestre Rosten 79 7075 Tiller

Siste vurderinger av MediSyd A/S

Imøtekommende og grundig

Lege: Anne Elise Blokkum Pedersen Skrevet

Har vært min fastlege i snart 3 år. Opplever henne som imøtekommende, grundig og lyttende, og hun følger opp alts om er avtalt. Veldig godt fornøyd.

Hyggelig og imøtekommende.

Lege: Jakob Ciljan Skjelbred Skrevet

Trivelig og kunnskapsrik lege. Tar seg god tid og lytter til hva man sier. Bra humo, latteren sitter løst. Anbefales!

Trygg, tålmodig, omtenksom og følger opp

Lege: Anne Elise Blokkum Pedersen Skrevet

Etter å ha slitt i flere år med psykiske problemer, og leger som verken har tid eller tilstrekkelige kommunikasjonsevner, ble Anne Elise Blokkum Pedersen min fastlege i 2017.

Hun er den første legen som har tatt seg tid til å lytte, bygge opp tillit og prøve å forstå sykdommen min. Hun er tålmodig, omtenksom og interessert, men samtidig effektiv og ryddig. Anne Elise fulgte meg opp flere ganger på telefon, en gang bare for å høre hvordan det gikk med meg. Hennes støtte har vært uvurderlig og jeg kommer til å være evig takknemlig.

Anne Elise Blokkum Pedersen er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt og jeg anbefaler henne på det varmeste.

Fantastisk

Lege: Kristin Lein Rendum Skrevet

Den beste legen jeg noensinne har hatt. Faglig dyktig, empatisk og tar seg tid. Har hatt henne i 7 år, og vil fortsette med det 😊

Ikke fornøyd

Lege: Vibeke Engan Berntzen Skrevet

Kjappet seg raskt igjennom legetime, og nermest kaster deg ut når timen nermet seg slutt.

Får en litt robot følelse.

Leser ikke igjennom journalen før time.

Gjentar spørsmål mange ganger.

Tar ikke psykiske ting på alvor.

Føler ikke at hun jobbet spesielt hardt for min sak, og gir meg nermest opp.

Om du sliter med noe psykisk, anbefaler jeg ikke denne legen.