MediSyd A/S

Telefonnummer72 88 77 5572 88 77 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestre Rosten 79 7075 Tiller

Siste vurderinger av MediSyd A/S

Hyggelig, trygg og forståelsefyll.

Lege: Vibeke Engan Berntzen Skrevet

Mitt første besøk med henne, overasket meg veldig. Jeg ble møtt med et hyggelig smil, rolig og lyttende. Jeg har hatt en annen fastlege fra jeg var barn. Siden jeg har en lang sykdomshistorie, er legejournalen min lang. Dette så jeg på som en stor utfordring, siden jeg ikke har møtt henne fra før av. Vi snakket om sykdomshistorien min, der hun fikk et sammendrag av historien min. Slik at det ble lettere å forstå plagene som jeg har. Hun kom med faglige og kunnskapsrike råd, som har hjelpe meg siden da.

Fantastisk dame!

Lege: Kristin Lein Rendum Skrevet

Fantastisk dame! God kommunikasjon å spør alltid om det var noe mer hun kan hjelpe til med. Istedet for å haste videre til neste pasient!

Kunnskapsrik, imøtekommende og effektiv

Lege: Anne Elise Blokkum Pedersen Skrevet

Blokkum Pedersen er både min og min datters fastlege. Hun er lyttende, grundige og henviser raskt videre ved behov. Hun følger opp med å ta kontakt pr SMS og brev raskt hvis videre oppfølging er nødvendig. Opplever henne som støttende og empatisk, godt humør og kort ventetid. Vil anbefale.

Veldig fornøyd.

Lege: Vibeke Engan Berntzen Skrevet

Hyggelig, tålmodig og gjør faktisk noe for å finne svar.
Man føler seg sett og tatt på alvor.
Glad jeg byttet til henne.

Ikke fornøyd

Lege: Vibeke Engan Berntzen Skrevet

Legen er hyggelig, men virker litt stresset med å få pasienten «overstått». Glemte å sende inn henvisning. Har 3-5 uker ventetid for en helt oridinær legetime. Byttet etter 1 besøk.