MediSyd A/S

Vestre Rosten 79 7075 Tiller

Siste vurderinger av behandlere ved MediSyd A/S

Fantastisk lege med dyktig kunnskap

Lege: Jakob Ciljan Skjelbred Skrevet

Utrolig legesenter med topp service i ett trivelig lokale🔆 Skjeldbred gir solid oppfølging og tar seg god tid til å lytte.
Stor takk til lege Jacob Ciljan Skjelbred som har hjulpet meg med sin kunnskap og forståelse💐
Medisyd legesenter er denne bransjen sitt svar på ‘Gordon Ramsey nivå’⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Per Schrøder Skrevet

Meget dyktig lege som tar alle helseutfordringer på alvor. Følger opp og er alltid imøtekommende. Vært pasient siden 1996 med ulike helseutfordringer, fantastisk lege!

Kald, omsorgsløs og uinteressert

Lege: Bent Korssjøen Skrevet

Jeg sliter med depresjon, angst og andre psykiske lidelser. Jeg har vært hos flere fastleger oppigjennom årene, og jeg har ALDRI følt meg mindre sett eller hørt av en lege i mitt liv. Det oppleves rett og slett absurd hvor lite interessert han var i å høre om hva som plagde meg.

Ble bedt på første time om å forberede et dokument med beskrivelse av mine symptomer og plager som vi skulle gå igjennom senere i en oppfølgingstime. Ble allerede nå fortalt at det ikke var noen vits å henvise meg til DPS, da man måtte være "grenseland psykotisk" for å få innslipp. Greit nok at det mentale helsevesenet er under mye press, men dette føltes ekstremt avvisende og minimerende. Ingen fantastisk førstetime, altså.

Til neste time hadde jeg skrevet et langt dokument på telefonen min med symptomer, tanker og hva jeg følte jeg sleit med. Dette dokumentet ikke engang sett på, da jeg ble fortalt at dette burde være skrevet ut i et fysisk eksemplar slik at det kunne scannes inn i journalen min. Ble deretter konkludert med at jeg ikke trengte psykologhjelp. Denne konklusjonen kom han frem til uten at et eneste spørsmål om hva jeg sleit med ble stilt. Ble deretter bedt om å skrive ut dokumentet mitt, legge det i en konvulutt, og legge det i posthylla hans. Er helt hårreisende å forespørre slike hinder til noen som åpenbart sliter og ber om hjelp. Snakk om å gjøre ting vanskeligst mulig!

Ble omsider henvist til DPS etter veldig mye om og men, og får nå hjelp av psykolog. Men veien hit oppleves som ekstremt mye vanskeligere og tyngre enn hva den trengte å være.

Det oppfattes personlig som at legen er veldig stresset på tid, og ønsker å bruke så lite tid på hver pasient som mulig. Legekontoret oppleves som om det har en svingdør. Raskt inn, raskt ut.

Jeg vil anbefale legen å tenke over hvordan han møter folk meg psykiske plager, for jeg kan ærlig talt si jeg følte meg dårligere etter timene våre enn hva jeg gjorde før. Bruk litt mer tid på folk, bli bedre på å lytte, se etter faresignal og behandle folk med større medmennesklighet.

Dersom du er en person som har problemer med psyken eller sliter med depresjon eller lignende kan jeg ikke understreke sterkt nok hvor lite jeg anbefaler denne legen. Smør deg med tålmodighet og sett deg heller på en lengre venteliste hos noen andre...

Tålmodig og veldig smart

Lege: Lars Høsøien Skanke Skrevet

Lars er kanskje de beste fastlegen som jeg hadde. Han er veldig tålmodig og gir gode forslag fra det første besøket. Han gav meg den beste løsningen. Veldig fornøyd!

Omtenksom, "steng", og handler.

Lege: Bent Korssjøen Skrevet

Føler meg ivaretatt. Tar litt tid å bli kjent. Er veldig direkte, men når en først blir kjent, så er det bra.