Bent Korssjøen

Heimdal Helsehus Mann, 45 år

Autorisert2002
TilleggskompetanseSjømannslege
Ledige plasser 33 av 1960
Vil du bytte til denne fastlegen?

Heimdal Helsehus

Sivert Thonstadsvei 7 7072 Heimdal
Bent Korssjøen er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Bent Korssjøen

Arrogant lege

Arrogant lege som ignorerer "hysteriske" foreldre! Hadde han som lege tidligere. Gikk med det syke barnet der i flere måneder. Ble aldri tatt på alvor.
Jeg vil ikke anbefale denne legen til noen.

Både og....

Bent har vært legen min i mange år og er derfor også mine barns lege.
Når sant skal sies gruer jeg meg alltid litt til legetime. Han oppleves som arrogant og nedlatende og det ender ofte opp med at jeg føler meg dum eller til bry. Men, hjelp i form av sykemeldinger, resepter og henvisning til spesialist og sykehus har jeg alltid fått når behovet har vært der. Han er faglig veldig dyktig, men absolutt ikke god med mennesker. Og spesielt ikke barn. Virker ikke som han liker jobben sin.

Dårlig behandling

Tar ikke pasienten på alvor, og forklarer ikke. Skriver bare ut resept på medisin uten å ha undersøkt pasienten godt nok.

Kjapp og effektiv lege som gir deg den hjelpen du trenger. Får alltid time ganske fort når jeg bestiller, og det er sjeldent jeg må vente lenge på venterommet.

Er ikke helt sikker jeg

jeg har vært hos Bent flere ganger men er ikke helt fornøyd, jeg er livredd leger og tannleger, føler ikke han er så flink men mennesker. han er en dyktig lege som virkelig kan faget sitt, men for meg som er redd er ikke han så flink så det kommer til det soiale eller forståelse føler jeg da.