Bent Korssjøen

Sivert Thonstadsvei 7 7072 Heimdal
Bent Korssjøen er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Bent Korssjøen

Veldig fornøyd

Jeg har hatt Bent som lege helt siden han tok over for Arne Ivar Østensen, og kan ikke si annet enn at jeg har bare positive opplevelser. Fikk en diagnose for noen år siden som han fulgte meg opp veldig ordentlig på, og har vært veldig behjelpelig siden.

Arrogant lege

Arrogant lege som ignorerer "hysteriske" foreldre! Hadde han som lege tidligere. Gikk med det syke barnet der i flere måneder. Ble aldri tatt på alvor.
Jeg vil ikke anbefale denne legen til noen.

Både og....

Bent har vært legen min i mange år og er derfor også mine barns lege.
Når sant skal sies gruer jeg meg alltid litt til legetime. Han oppleves som arrogant og nedlatende og det ender ofte opp med at jeg føler meg dum eller til bry. Men, hjelp i form av sykemeldinger, resepter og henvisning til spesialist og sykehus har jeg alltid fått når behovet har vært der. Han er faglig veldig dyktig, men absolutt ikke god med mennesker. Og spesielt ikke barn. Virker ikke som han liker jobben sin.

Dårlig behandling

Tar ikke pasienten på alvor, og forklarer ikke. Skriver bare ut resept på medisin uten å ha undersøkt pasienten godt nok.

Kjapp og effektiv lege som gir deg den hjelpen du trenger. Får alltid time ganske fort når jeg bestiller, og det er sjeldent jeg må vente lenge på venterommet.