Bent Korssjøen

Tlf: 72 88 77 55 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bent Korssjøen er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Bent Korssjøen

Veldig fornøyd

Jeg har hatt Bent som lege helt siden han tok over for Arne Ivar Østensen, og kan ikke si annet enn at jeg har bare positive opplevelser. Fikk en diagnose for noen år siden som han fulgte meg opp veldig ordentlig på, og har vært veldig behjelpelig siden.

Arrogant lege

Arrogant lege som ignorerer "hysteriske" foreldre! Hadde han som lege tidligere. Gikk med det syke barnet der i flere måneder. Ble aldri tatt på alvor.
Jeg vil ikke anbefale denne legen til noen.

Både og....

Bent har vært legen min i mange år og er derfor også mine barns lege.
Når sant skal sies gruer jeg meg alltid litt til legetime. Han oppleves som arrogant og nedlatende og det ender ofte opp med at jeg føler meg dum eller til bry. Men, hjelp i form av sykemeldinger, resepter og henvisning til spesialist og sykehus har jeg alltid fått når behovet har vært der. Han er faglig veldig dyktig, men absolutt ikke god med mennesker. Og spesielt ikke barn. Virker ikke som han liker jobben sin.

Dårlig behandling

Tar ikke pasienten på alvor, og forklarer ikke. Skriver bare ut resept på medisin uten å ha undersøkt pasienten godt nok.

Kjapp og effektiv lege som gir deg den hjelpen du trenger. Får alltid time ganske fort når jeg bestiller, og det er sjeldent jeg må vente lenge på venterommet.

Er ikke helt sikker jeg

jeg har vært hos Bent flere ganger men er ikke helt fornøyd, jeg er livredd leger og tannleger, føler ikke han er så flink men mennesker. han er en dyktig lege som virkelig kan faget sitt, men for meg som er redd er ikke han så flink så det kommer til det soiale eller forståelse føler jeg da.

Dyktig lege!

Denne legen har jeg bare gode ord om. Virker å ha full kontroll på det han driver med. Han har hjulpet meg og min datter meget bra gjennom flere år etter at jeg mistet kona mi og ble alene med min datter. Anbefales sterkt!

Lege med uten menneskelige relasjoner

Han har sikkert spesialist innenfor fagfeltet, men mangler totalt menneskelige relasjoner. I alle de årene jeg har vært der er det aldri: "Hvordan går det?" Jeg får inntrykk av at han er en kapitalistisk styrt mann hvor pengene han kan dra ut av hver pasient er viktigere enn deres helse.

Dyktig og engasjert!

Har vært hele familiens fastlege i flere år, og fikk virkelig se hvor godt det var å ha han som lege da jeg ble syk for et års tid siden. Han henviste meg til både ditt og datt, tok alle mulige prøver og tester for å utelukke alvorlig sykdom. På et tidspunkt fikk jeg avslag fra en avd på St Olavs pga "mangelfull henvisning". Da ringte Korssjøen personlig til overlegen ved avdelingen, tok en alvorsprat og to dager senere fikk jeg brev om time ved avdelingen. Jeg er trygg på at dr Korssjøen kjemper for meg der jeg ikke kan/makter å kjempe, og at han ser hele mennesket og ikke bare symptomene! Thumbs up!

Veldig fornøyd

Har hatt Korssjøen som fastlege i noen år nå, og jeg er veldig fornøyd. Rolig og omgjengelig type. Lett å snakke med.

dårligste legen jeg har hatt

Jeg var snar å bytte fastlege etter å ha vært hos denne legen en gang. Var veldig plaget med ryggsmerter, og fikk beskjed om at det var fordi jeg var tykk! Nå skal det da sies at jeg har noen få kilo over "standarden " men tror ikke noen jeg møter ville kalt meg direkte tykk! Gikk til kiropraktor etterpå hvor jeg fikk påvist låsning i korsryggen som da ga smerter. Jeg tviler ikke på at denne legen er flink innenfor idrettsskader, men utolig dårlig med personer som ikke driver med idrett og har superhelse, da han ikke er interessert i å høre om dine problemer som ikke omfatter skader i forbindelse med idrett!

Beste legen ever!

Har hatt Bent som fastlege i 10 år nå, har ikke vurdert en gang å bytte. Faglig sterk, service innstilt, følger opp, bestemt og rett frem, akkurat sånn jeg liker det. Takk for at du er legen min 😄

Midt i blinken

For meg har dette vært et bra valg, ingen bedre lege kan jeg tenke meg. Føler meg tatt meget på alvor og det gis god service ved Heimdal Helsehus sitt legekontor.

Kjempefornøyd

Rett og slett meget fornøyd etter flere år hos denne legen.

Superbra lege

Rett og slett en god lege på alle mulig måter, hatt samme lege i 8 år. Hele familien har byttet til han, anbefales.

Dyktig lege

Meget godt fornøyd med legen jeg har hatt i flere år.

Styr unna..

Kom til legetimen da jeg slet med smerter i skulderene. Fyren trodde ikke på det jeg sa og mente jeg bare var ute etter sykmeldinger. Det er en grunn til at at fyren har masse ledige plasser på lista si.

Faglig dyktig.

En super lege. Virker å være meget oppdatert i faget sitt. Vært legen min/vår i flere år. Gjør jobben sin, bytter aldri lege.

Anbefales !

Superfornøyd, hatt samme lege i 5 år. Følger opp og har peiling det han holder på meg. Anbefales sterkt!

Velg annen lege

Uempatisk, frekk og arrogant. Anbefaler ingen å ha denne legen, vanskelig å snakke med og fortelle om egen helsetilstand. Denne lege lytter ikke til eller ser på pasient, tar ikke pasient alvorlig og virker ikke som om han noe ønske om å hjelpe. Virker som om han har ett snevert fagfelt og er mere opptatt av å stirre på datamaskinen.