Esten Kvello

Autorisasjon (2003)

Esten Kvello er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Esten Kvello

Rett ut og rett inn

Det er bare kanskje ikke min type fastlege, men jeg følte ikke at vi samarbeidet for å forbedre helsen min. Helt ærlig ville jeg til slutt ikke stikke til legen, fordi det eneste jeg hørte var "gå og ta paracetamol". Han er veldig effektiv, går rett på saken og gjør jobben sin forsåvidt bra. Jeg hadde flere problemer som måtte undersøkes, så endte opp å gå til private spesialister etterhvert og få hjelp der.
De som vil ha korte besøk til legen, gjerne meld dere på!

Helt ok

Jeg hadde vært syk i 1 uke og ble verre og verre for hver dag som gikk. Hadde tørrhoste som kom fra brystet, tett nese/bihuler, oppkast, svingende feber, og følte meg generelt sett utrolig dårlig! Legen sa det nok bare var en kraftig forkjølelse.. Trodde jeg skulle falle av stolen da han sa det. Det ble heldigvis tatt en crp, som var hele126..! Tror ikke legen så den komme..!

Derimot, var han veldig flink i selve undersøkelsen av mandler, lymfeknuter, lytting på lungene osv.. men selve kommunikasjonen med meg som pasient, den var ikke helt på topp.

Tar deg seriøst

Esten er ikke min fastlege, men jeg har flere ganger kommet til han ved behov for time på kort varsel. Alle ganger har jeg følt meg tatt seriøst og vært fornøyd med den behandlingen eller videre henvisning som jeg har mottatt.

Ingen gode opplevelser.

Byttet til Kvello når jeg flyttet til Trondheim for å studere, og har ikke hatt en god opplevelse siden jeg satte foten innom døren for første gang dessverre. Bør lære seg å høre på pasientene sine, og ta dem seriøst. Har opplevd å bli krysset ut mens jeg sitter på venterommet, men fått faktura uansett. Satser på bedre hell med neste fastlege.

God og hyggelig.

Svarer på spørsmål og er hjelpsom og forståelsesfull. Konstruktiv og rett på sak. Føler at han har tid til å høre på meg.