Esten Kvello

Vegamot 8 7048 Trondheim
Esten Kvello er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Esten Kvello

Fornøyd.

Føler at Esten alltid har tatt meg på alvor, enten det har vært psykiske plager eller fysiske. Har også henvist videre der det har vært nødvendig, og kommet med gode råd. Lett å prate med og viser forståelse. Eneste jeg har å utsette på han er at han innimellom har det travelt.

Grei lege

Kvello er grei han. Har alltid fått hjelp og henvisninger til spesialist når jeg har trengt det. Synes han er trivelig og imøtekommende. Han er kanskje ikke en lege for de som trenger noen til å holde seg i hånda, men det passer meg fint. Han kan imidlertid utfordre seg selv på å være litt mer "våken" og sette seg inn i sykehistorie samt besøk hos/resulater fra spesialist/ legevakt etc. Har du sammensatte problemer og går til behandling flere ulike steder så er jeg ikke sikker på om han ser hele bildet.

Esten Kvello er OK lege .

Personalet i reseptsjon har jeg opplevd ved flere ganger svært negative .,Her mangler smilekurs.og vanlig høflighet J

Fastlegen jeg har benyttet i flere år er ok

Har brukt Kvello som fastlege i noen år og kan synes han er grei
Har intet negativt eller noe å utsette på denne fastlegen

dårligere lege skal du lete lenge etter

Sjeldent esten kommer med konkrete tips for behandling. Han spør deg hva vil du at jeg skal gjøre. Dermed har han store hull i sin kunnskap. Ikke velg han her, burde fått refundert de pengene som jeg har brukt på han.