Esten Kvello

Autorisasjon (2003)

Esten Kvello er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Esten Kvello

Veldig fornøyd med Esten

Har hatt Esten som fastlege de siste par årene, og er veldig fornøyd med det. Han har god tilgjengelighet og sjeldent noe særlig forsinket. Jeg har gått til han under svangerskap, og er veldig fornøyd med oppfølgingen jeg fikk. Han er godt forberedt til timene, og jeg har blitt henvist videre de gangene det har vært behov. Enig med de som skriver at han ikke "leker psykolog", hvis du trenger en fastlege som synes synd på deg så er nok ikke Esten riktig. Hvis du ønsker en kompetent, dyktig, effektiv og kunnskapsrik fastlege så er han et riktig valg :) Passer ypperlig meg og mitt behov.

Kunnskapsrik og hyggelig

Kvello er en hyggelig, kunnskapsrik og grundig lege. Hos tidligere leger har jeg opplevd en monolog fra min side med noen enstavelsesord tilbake, men med Kvello er det alltid en dialog, og han virker oppriktig opptatt av å lytte når jeg snakker. Effektiv, men ikke slurvete. Alltid et smil. Anbefales!

Den beste

Som et menneske over 70 har jeg opplevd leger som ikke ønsker å bruke tid på noen i min alder. Kvello har derimot både tatt seg tid, og henvist videre til spesialist der det har vært riktig. En leg jeg som jeg kjenner tar vare på pasientene sine.

Fullstendig uviten om kvinnekropp

Kom til hastetime pga. livmorssmerter jeg har vært hos min fastlege for, etter oppdatering satte fastlege meg opp så fort som mulig, hvor jeg endte hos kvello. Pekte på livmora og beskrev som menssmerter men kvello fokuserte utelukkende på alle andre organer, stilte ingen spm vedrørende reproduktive organer. Han konkluderte med at dette var vanskelig og sendte meg ut uten noe hjelp.

Betrodd allmennlege

Espen har vært fastlegen til foreldrene mine i mange år. Til tross for språkbarrieren lyttet han tålmodig til oss hver gang, ga trøst og diagnose, og foreslo straks videre behandling. Både under og før pandemien stolte vi på ham og sykepleierne her.