Esten Kvello

Strinda Legesenter AS

2003

Strinda Legesenter AS Telefonnummer73 98 40 1073 98 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vegamot 8 B 7049 Trondheim
Esten Kvello er en av 171 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Esten Kvello

Helt ok

Jeg hadde vært syk i 1 uke og ble verre og verre for hver dag som gikk. Hadde tørrhoste som kom fra brystet, tett nese/bihuler, oppkast, svingende feber, og følte meg generelt sett utrolig dårlig! Legen sa det nok bare var en kraftig forkjølelse.. Trodde jeg skulle falle av stolen da han sa det. Det ble heldigvis tatt en crp, som var hele126..! Tror ikke legen så den komme..!

Derimot, var han veldig flink i selve undersøkelsen av mandler, lymfeknuter, lytting på lungene osv.. men selve kommunikasjonen med meg som pasient, den var ikke helt på topp.

Tar deg seriøst

Esten er ikke min fastlege, men jeg har flere ganger kommet til han ved behov for time på kort varsel. Alle ganger har jeg følt meg tatt seriøst og vært fornøyd med den behandlingen eller videre henvisning som jeg har mottatt.

Ingen gode opplevelser.

Byttet til Kvello når jeg flyttet til Trondheim for å studere, og har ikke hatt en god opplevelse siden jeg satte foten innom døren for første gang dessverre. Bør lære seg å høre på pasientene sine, og ta dem seriøst. Har opplevd å bli krysset ut mens jeg sitter på venterommet, men fått faktura uansett. Satser på bedre hell med neste fastlege.

God og hyggelig.

Svarer på spørsmål og er hjelpsom og forståelsesfull. Konstruktiv og rett på sak. Føler at han har tid til å høre på meg.

Fornøyd.

Føler at Esten alltid har tatt meg på alvor, enten det har vært psykiske plager eller fysiske. Har også henvist videre der det har vært nødvendig, og kommet med gode råd. Lett å prate med og viser forståelse. Eneste jeg har å utsette på han er at han innimellom har det travelt.