Esten Kvello

Vegamot 8 B 7049 Trondheim
Esten Kvello er en av 170 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Esten Kvello

Ingen gode opplevelser.

Byttet til Kvello når jeg flyttet til Trondheim for å studere, og har ikke hatt en god opplevelse siden jeg satte foten innom døren for første gang dessverre. Bør lære seg å høre på pasientene sine, og ta dem seriøst. Har opplevd å bli krysset ut mens jeg sitter på venterommet, men fått faktura uansett. Satser på bedre hell med neste fastlege.

God og hyggelig.

Svarer på spørsmål og er hjelpsom og forståelsesfull. Konstruktiv og rett på sak. Føler at han har tid til å høre på meg.

Fornøyd.

Føler at Esten alltid har tatt meg på alvor, enten det har vært psykiske plager eller fysiske. Har også henvist videre der det har vært nødvendig, og kommet med gode råd. Lett å prate med og viser forståelse. Eneste jeg har å utsette på han er at han innimellom har det travelt.

Grei lege

Kvello er grei han. Har alltid fått hjelp og henvisninger til spesialist når jeg har trengt det. Synes han er trivelig og imøtekommende. Han er kanskje ikke en lege for de som trenger noen til å holde seg i hånda, men det passer meg fint. Han kan imidlertid utfordre seg selv på å være litt mer "våken" og sette seg inn i sykehistorie samt besøk hos/resulater fra spesialist/ legevakt etc. Har du sammensatte problemer og går til behandling flere ulike steder så er jeg ikke sikker på om han ser hele bildet.

Esten Kvello er OK lege .

Personalet i reseptsjon har jeg opplevd ved flere ganger svært negative .,Her mangler smilekurs.og vanlig høflighet J