Stein Kristian Lereim

Autorisasjon (2006)

Risvollan Legesenter AS Telefonnummer73 84 48 8073 84 48 ...
Ingeborg Aas veg 4 7036 Trondheim
Stein Kristian Lereim er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Stein Kristian Lereim

Flink omtenksom lege

Kjører en time hver vei om jeg må til han som lege da jeg bor en halv time utenfor støren Hadde hans forgjenger ottemo før men meget fornøyd med lereim Flink lege som lytter og tar seg tid

Beste legen i byen!

Lereim er den tryggeste, hyggeligste og mest "nedpå" legen jeg har vært hos i løpet av mine snart tjue år i Trondheim.
Vi havnet hos ham, hele familien, da vår tidligere lege gikk av med pensjon, og føler oss kjempegodt ivaretatt, sett og fulgt opp.

Liker godt at han ikke nøler med å henvise oss videre hvis det er noe han selv ikke er helt sikker på; det understreker inntrykket av ham som en som vil være sikker på at pasientene hans får den aller best egnede oppfølging.

Fantastisk lege!

Kunskap,effektiv og menneskelig .

Han er en lege som bryr seg og har svært god kunskap .Her får du god behandling ,Det er en lege som jeg setter stor pris på .

Topp lege, pga flytting må jeg skifte lege.

Hyggelige vesen, alltid presis, føler at jeg blir tatt alvorlig.
Lyttende , blir vanskelig å finne erstatter.

Lite tiltaksdyktig

Har hatt Lereim i ett par år, og har vært fornøyd. Opplevd han som hyggelig og imøtekommende. En som lyttet og en som hadde tid til det du lurte på. Sjelden forsinket. Det hele endret seg da jeg ble kronisk syk. Det virker som om han gir opp med engang det blir vanskelig. Har fått påvist en sykdom på sykehuset, men han overser denne. Unnlater å bruke diagnosenavnet i enhver situasjon, som feks til nav. Forklarer det mildere enn det er. Jeg trenger en lege som kan kjempe for meg. Er en ganske sjelden diagnose jeg har, som det er lite erfaring med. Jeg føler meg ganske alene i systemet når jeg ikke får den hjelpen jeg trenger. Føler han ikke tar meg på alvor. Virker som han har gjort seg opp en mening om meg og min diagnose. Ikke noe hjelp der å få, til tross for at det finnes medisiner. I tillegg så hadde jeg veldig lavt jerninnhold i høst. Han henviste meg til sykehuset for å ta jernsprøyter ettersom det var en sykepleieoppgave. Jeg fikk aldri noe time, og formen ble stadig dårligere. Etterhvert var det helseforsikringen på jobb som kunne hjelpe meg til tross for at dette ikke var noe forsikringssak. Jeg har meldt meg på varslingstjenesten her på legelisten, og håper jeg får byttet lege snart.

For deg som ikke har helt de store problemene, er han nok en super lege.