Stein Kristian Lereim

Risvollan Legesenter AS

2006

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Risvollan Legesenter AS
Ingeborg Aas' veg 4 7036 Trondheim
Tlf: 73 84 48 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Stein Kristian Lereim er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Stein Kristian Lereim

Kunskap,effektiv og menneskelig .

Han er en lege som bryr seg og har svært god kunskap .Her får du god behandling ,Det er en lege som jeg setter stor pris på .

Kjempedyktig lege

Har hatt lereim siden han tok over etter dr Ottemo som var min tidligere lege. Er flink til å lytte og ta problemer alvorlig og henvise om nødvendig Føler meg godt ivaretatt og kjører gjerne den timen det tar meg en vei dit for å fortsatt beholde han som min fastlege :)

Dyktig lege

Jeg har nå hatt Lereim som lege i noen år, og er svært fornøyd med han. Oppleves som en lege med store kunnskaper. Inngir tillit og sørger for at jeg til enhver tid får den oppfølging som er nødvendig i forhold til det jeg plages av. Jeg håper han vil være min fastlege i mange år fremover.

Topp lege, pga flytting må jeg skifte lege.

Hyggelige vesen, alltid presis, føler at jeg blir tatt alvorlig.
Lyttende , blir vanskelig å finne erstatter.

Lite tiltaksdyktig

Har hatt Lereim i ett par år, og har vært fornøyd. Opplevd han som hyggelig og imøtekommende. En som lyttet og en som hadde tid til det du lurte på. Sjelden forsinket. Det hele endret seg da jeg ble kronisk syk. Det virker som om han gir opp med engang det blir vanskelig. Har fått påvist en sykdom på sykehuset, men han overser denne. Unnlater å bruke diagnosenavnet i enhver situasjon, som feks til nav. Forklarer det mildere enn det er. Jeg trenger en lege som kan kjempe for meg. Er en ganske sjelden diagnose jeg har, som det er lite erfaring med. Jeg føler meg ganske alene i systemet når jeg ikke får den hjelpen jeg trenger. Føler han ikke tar meg på alvor. Virker som han har gjort seg opp en mening om meg og min diagnose. Ikke noe hjelp der å få, til tross for at det finnes medisiner. I tillegg så hadde jeg veldig lavt jerninnhold i høst. Han henviste meg til sykehuset for å ta jernsprøyter ettersom det var en sykepleieoppgave. Jeg fikk aldri noe time, og formen ble stadig dårligere. Etterhvert var det helseforsikringen på jobb som kunne hjelpe meg til tross for at dette ikke var noe forsikringssak. Jeg har meldt meg på varslingstjenesten her på legelisten, og håper jeg får byttet lege snart.

For deg som ikke har helt de store problemene, er han nok en super lege.

Anbefales på det varmeste

Veldig behagelig og lun fyr som i tillegg til å være empatisk og medmenneskelig også er en dyktig lege som ikke nøler med å henvise videre dersom han mener det er behov for det. Føler meg trygg og ivaretatt.
Stort pluss for time på dagen, nettbestilling av både time og reseptfornyelse.

Dyktig og lyttende fastlege

Har kun hatt dr. Lereim i kort tid, men har vært der flere ganger og er svært fornøyd med han og senteret i sin helhet. Forståelsesfull og interessert i din problemstilling/sykdom. Stort pluss for kort ventetid og mulighet for bestilling av time via app/sms, har fått time på dagen alle gangene jeg har vært der. Anbefales på det sterkeste.

Verdens beste doktor!

Stein Kristian Lereim er den beste legen jeg har opplevd - for et behagelig vesen, en lun væremåte og en avskrekkende holdning han har! Har inntrykk av at han er supereffektiv når det kommer til å iverksette nødvendig behandling, og aldri føler man seg i veien eller som en kjedelig post på timeplanen hans.
Akkurat sånn som Lereim skulle jeg ønske at alle leger var :-)

For en super lege!

Lereim er antagelig den hyggeligste legen jeg har vært hos noensinne. Oppriktig interessert i pasienten, med tid til å snakke og lytte, evne til å senke skuldrene hos den engstelige og et vesen som er helt imponerende. Og for et lag han har med barn og unge - Lereim er sånn som alle leger burde være! Har også inntrykk av at han er oppdatert på det som er viktig og nytt, men aldri glemmer å høre på pasientens eget syn. Den beste doktoren, helt klart :-)

En flott lege!

Jeg er kjempefornøyd med Lereim! Flink, profesjonell og medmenneskelig.

En empatisk lege!

Dr. Lereim er en drivende dyktig lege , som både har meget gode kunnskaper om medisin og er empatisk overfor både store og små pasienter. :-))

Meget god lege

Opplever Lerheim som en behagelig og dyktig lege, som vet hva han holder på med. Opplever at jeg får den oppfølging jeg ønsker. Inngir trygghet.

Super :-)

En blid lege med behagelig vesen som jeg kommer meget godt overens med. Rask til å henvise videre ved behov. Ting blir ikke liggende på vent i ukevis. Flyttet fra Trondheim til nabokommune, men bytter ikke fastlege, kjører gjerne noen mil ekstra for å beholde Dr. Lereim som lege.