Stein Kristian Lereim

Ingeborg Aas' veg 4 7036 Trondheim
Stein Kristian Lereim er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Stein Kristian Lereim

Kjempedyktig lege

Har hatt lereim siden han tok over etter dr Ottemo som var min tidligere lege. Er flink til å lytte og ta problemer alvorlig og henvise om nødvendig Føler meg godt ivaretatt og kjører gjerne den timen det tar meg en vei dit for å fortsatt beholde han som min fastlege :)

Dyktig lege

Jeg har nå hatt Lereim som lege i noen år, og er svært fornøyd med han. Oppleves som en lege med store kunnskaper. Inngir tillit og sørger for at jeg til enhver tid får den oppfølging som er nødvendig i forhold til det jeg plages av. Jeg håper han vil være min fastlege i mange år fremover.

Topp lege, pga flytting må jeg skifte lege.

Hyggelige vesen, alltid presis, føler at jeg blir tatt alvorlig.
Lyttende , blir vanskelig å finne erstatter.

Lite tiltaksdyktig

Har hatt Lereim i ett par år, og har vært fornøyd. Opplevd han som hyggelig og imøtekommende. En som lyttet og en som hadde tid til det du lurte på. Sjelden forsinket. Det hele endret seg da jeg ble kronisk syk. Det virker som om han gir opp med engang det blir vanskelig. Har fått påvist en sykdom på sykehuset, men han overser denne. Unnlater å bruke diagnosenavnet i enhver situasjon, som feks til nav. Forklarer det mildere enn det er. Jeg trenger en lege som kan kjempe for meg. Er en ganske sjelden diagnose jeg har, som det er lite erfaring med. Jeg føler meg ganske alene i systemet når jeg ikke får den hjelpen jeg trenger. Føler han ikke tar meg på alvor. Virker som han har gjort seg opp en mening om meg og min diagnose. Ikke noe hjelp der å få, til tross for at det finnes medisiner. I tillegg så hadde jeg veldig lavt jerninnhold i høst. Han henviste meg til sykehuset for å ta jernsprøyter ettersom det var en sykepleieoppgave. Jeg fikk aldri noe time, og formen ble stadig dårligere. Etterhvert var det helseforsikringen på jobb som kunne hjelpe meg til tross for at dette ikke var noe forsikringssak. Jeg har meldt meg på varslingstjenesten her på legelisten, og håper jeg får byttet lege snart.

For deg som ikke har helt de store problemene, er han nok en super lege.

Anbefales på det varmeste

Veldig behagelig og lun fyr som i tillegg til å være empatisk og medmenneskelig også er en dyktig lege som ikke nøler med å henvise videre dersom han mener det er behov for det. Føler meg trygg og ivaretatt.
Stort pluss for time på dagen, nettbestilling av både time og reseptfornyelse.