Stein Kristian Lereim

Autorisasjon (2006)

Risvollan Legesenter AS Telefonnummer73 84 48 8073 84 48 ...
Ingeborg Aas veg 4 7036 Trondheim
Stein Kristian Lereim er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Stein Kristian Lereim

Norges beste lege?

Hele vår familie benytter Stein Kristian og er veldig fornøyde med han. Det er kanskje offensivt å kalle han Norges beste lege da vi ikke har erfaring med alle leger i Norge, men vi opplever det slik. Dyktig i dialogen, flink til å forklare, alltid løsningsorientert og serviceinnstilt. Man føler seg alltid velkommen hos Stein Kristian.

Han inngir trygghet og virker faglig dyktig

Jeg er veldig fornøyd med legen, og har ikke noe negativt å si om han. Da det ble fastslått at jeg hadde fått diabetes har han fulgt meg opp på en veldig god måte. Jeg blir kalt inn 2 ganger i året for sjekk. Er det andre ting jeg lurer på så sjekker og følger han opp, slik at jeg føler at jeg blir tatt på alvor og gir meg nødvendig trygghet.

Unik lege!

Her blir man hørt, han undersøker godt, lytter til pasienten og han er ærlig på en fin måte. Han henviser alltid hurtig om det er behov for dette. Han ringer også pasienter kun får å høre om ting går bra.
Dette er en lege mange andre leger kunne lært av.

Trygg

Føler meg godt ivaretatt.
Bestandig grundige undersøkelser og behandlinger. Har vært pasient på dette legesenteret og dette er den andre legen. Han er alltid tilstedeværende og hyggelig

Virkelig god lege

Lereim har vært min fastlege i flere år. For meg er det viktig at han er lyttende og at han tar meg på alvor. Jeg har i tillegg satt pris på at han er blid, tillitsvekkende og grundig. Jeg har hatt noen dårlige erfaringer med tidligere leger, så det har vært viktig for meg at Lereim er hyggelig og dyktig.