Stein Kristian Lereim

Risvollan Legesenter AS

2006

Risvollan Legesenter AS Telefonnummer73 84 48 8073 84 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ingeborg Aas' veg 4 7036 Trondheim
Stein Kristian Lereim er en av 176 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Stein Kristian Lereim

Virkelig god lege

Lereim har vært min fastlege i flere år. For meg er det viktig at han er lyttende og at han tar meg på alvor. Jeg har i tillegg satt pris på at han er blid, tillitsvekkende og grundig. Jeg har hatt noen dårlige erfaringer med tidligere leger, så det har vært viktig for meg at Lereim er hyggelig og dyktig.

Flink omtenksom lege

Kjører en time hver vei om jeg må til han som lege da jeg bor en halv time utenfor støren Hadde hans forgjenger ottemo før men meget fornøyd med lereim Flink lege som lytter og tar seg tid

Beste legen i byen!

Lereim er den tryggeste, hyggeligste og mest "nedpå" legen jeg har vært hos i løpet av mine snart tjue år i Trondheim.
Vi havnet hos ham, hele familien, da vår tidligere lege gikk av med pensjon, og føler oss kjempegodt ivaretatt, sett og fulgt opp.

Liker godt at han ikke nøler med å henvise oss videre hvis det er noe han selv ikke er helt sikker på; det understreker inntrykket av ham som en som vil være sikker på at pasientene hans får den aller best egnede oppfølging.

Fantastisk lege!

Umenneskelig

Fra min erfaringer jeg anbefaler ikke denne legen. Han gjort en stor urettferdig i mot meg og barnet mitt. Veldig uprofesjonelt.
Må ikke stole på denne legen.

Kunskap,effektiv og menneskelig .

Han er en lege som bryr seg og har svært god kunskap .Her får du god behandling ,Det er en lege som jeg setter stor pris på .