Tone Lundeby

Havstein Legesenter AS
Kvinne, 44 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Autorisert

2002

Ledige plasser

0 av 1000
Motta varsel når denne legen får ledig plass

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert.

Praksis

Havstein Legesenter AS
Statsråd Kroghs vei 15C 7021 Trondheim
Tlf: 72 56 03 00 Vis kart
Tone Lundeby er en av 170 fastleger i Trondheim

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
14 vurderinger
Tilgjengelighet
8 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
11 vurderinger
Service
7 vurderinger

Siste vurderinger av Tone Lundeby

Dyktig og empatisk lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Masse bra opplevelser gjennom mange år. Føler jeg blir sett og får god faglig oppfølging. God oppfølging i etterkant også.

Veldig trivelig resepsjon også.

Medmenneske

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har kun fått henne som vikar for fastlege, og opplevde henne som en sterk kontrast til hennes kollega. Hun så på deg når du snakket, hun virket oppriktig interessert, hun gjorde alt hun kunne for å hjelpe. Denne legen må være den aller beste man kan ha. En lege som tar en på alvor er ikke hverdagskost!

Omsorgfull

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg er meget fornøyd med å ha henne som fastlege. Har hatt henne som min lege i mange mange år. Hun er lyttende, omsorgsfull, flink til å henvise videre, følger alltid opp og finner alltid tid til meg

Veldig fornøyd.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Forståelsesfull og hjelpsom. Tar deg på alvor med alt du måtte feile eller lure på. Anbefales på det sterkeste.

Lyttende, empatisk, engasjert, trygg.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg var hos henne første gang da hun var vikar for fastlegen min.
Nå min fastlege.
Tydelig interessert i mennesket meg bak pasienten.
Lar meg fortelle samtidig som hun kommer med konstruktive innspill.
Flink til å henvise videre ved behov.
Gir meg tid.
Hun kan faktisk bli flinkere til å stoppe meg og jeg kan bli flinkere til å oppsøke legekontoret før ting hoper seg opp.
Blir tatt på alvor.
Kontorpersonalet er heldigvis flinke til å begrense meg, tydelig, men respektfullt og høflig.