Tone Lundeby

Statsråd Kroghs vei 15C 7021 Trondheim
Tlf: 72 56 03 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tone Lundeby er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Tone Lundeby

Forståelsesfull og god fastlege, men travel

Tone er en fantastisk fastlege. Hun lytter, og viser forståelse for det du sier. Hun er kunnskapsrik og medmenneskelig. Bare "synd" hun er så populær at hun har det alt for travelt. Jeg vil aldri bytte bort Tone som fastlege, men hun har alt for mange å ta seg av på alt for kort tid.

Travel

Tviler ikke på hennes faglige dyktighet men har en upassende fremtoning når det gjelder å vise forståelse. Viser tydelig at hun alltid har en stresset dag. Følger ikke opp prøvesvar.

Fantastisk

Tone er en veldig dyktig lege,den beste jeg har hatt. Hun er empatisk,lyttende og flink til å se mennesket bak "fasaden" og diagnosen. Hun må uten tvil være en av Trondheims beste fastleger. Like viktig som gode legekunnskaper er også hvordan hun er som menneske mot oss pasienter. Tone scorer veldig høyt på begge deler.

Dyktig og empatisk lege

Masse bra opplevelser gjennom mange år. Føler jeg blir sett og får god faglig oppfølging. God oppfølging i etterkant også.

Veldig trivelig resepsjon også.

Medmenneske

Har kun fått henne som vikar for fastlege, og opplevde henne som en sterk kontrast til hennes kollega. Hun så på deg når du snakket, hun virket oppriktig interessert, hun gjorde alt hun kunne for å hjelpe. Denne legen må være den aller beste man kan ha. En lege som tar en på alvor er ikke hverdagskost!