Tone Lundeby

Statsråd Kroghs vei 15C 7021 Trondheim
Tone Lundeby er en av 168 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Tone Lundeby

Omsorgfull

Jeg er meget fornøyd med å ha henne som fastlege. Har hatt henne som min lege i mange mange år. Hun er lyttende, omsorgsfull, flink til å henvise videre, følger alltid opp og finner alltid tid til meg

Veldig fornøyd.

Forståelsesfull og hjelpsom. Tar deg på alvor med alt du måtte feile eller lure på. Anbefales på det sterkeste.

Lyttende, empatisk, engasjert, trygg.

Jeg var hos henne første gang da hun var vikar for fastlegen min.
Nå min fastlege.
Tydelig interessert i mennesket meg bak pasienten.
Lar meg fortelle samtidig som hun kommer med konstruktive innspill.
Flink til å henvise videre ved behov.
Gir meg tid.
Hun kan faktisk bli flinkere til å stoppe meg og jeg kan bli flinkere til å oppsøke legekontoret før ting hoper seg opp.
Blir tatt på alvor.
Kontorpersonalet er heldigvis flinke til å begrense meg, tydelig, men respektfullt og høflig.

Bytter aldri!

Tone er en fantastisk dyktig lege som setter pasient i fokus. Empatisk og løsningsorientert. Lytter og tar seg tid hver gang. Legger opp opplegg med pasient i fokus hele tiden. Føler jeg alltid blir tatt på alvor.
Hatt henne som fastlege i 9 år, flyttet fra bydelen der hun jobber, men jeg kjører heller til andre siden av byen enn å bytte lege.

Fantastisk lege!

Har ikke henne som fastlege men vært i kontakt med henne som helsepersonell. Som helsepersonell er man i kontakt med mange forskjellige leger og jeg må bare si at det er mye rart der ute. Tone er rett og slett fantastisk! Utrolig grundig, hun lytter og behandler sine pasienter med empati. Hun er rett og slett drømmelegen med stor D. De som har henne som fastlege skal prise seg lykkelig!