Tone Lundeby

Tlf: 72 56 03 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tone Lundeby er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Tone Lundeby

Dyktig og empatisk lege

Masse bra opplevelser gjennom mange år. Føler jeg blir sett og får god faglig oppfølging. God oppfølging i etterkant også.

Veldig trivelig resepsjon også.

Medmenneske

Har kun fått henne som vikar for fastlege, og opplevde henne som en sterk kontrast til hennes kollega. Hun så på deg når du snakket, hun virket oppriktig interessert, hun gjorde alt hun kunne for å hjelpe. Denne legen må være den aller beste man kan ha. En lege som tar en på alvor er ikke hverdagskost!

Omsorgfull

Jeg er meget fornøyd med å ha henne som fastlege. Har hatt henne som min lege i mange mange år. Hun er lyttende, omsorgsfull, flink til å henvise videre, følger alltid opp og finner alltid tid til meg

Veldig fornøyd.

Forståelsesfull og hjelpsom. Tar deg på alvor med alt du måtte feile eller lure på. Anbefales på det sterkeste.

Lyttende, empatisk, engasjert, trygg.

Jeg var hos henne første gang da hun var vikar for fastlegen min.
Nå min fastlege.
Tydelig interessert i mennesket meg bak pasienten.
Lar meg fortelle samtidig som hun kommer med konstruktive innspill.
Flink til å henvise videre ved behov.
Gir meg tid.
Hun kan faktisk bli flinkere til å stoppe meg og jeg kan bli flinkere til å oppsøke legekontoret før ting hoper seg opp.
Blir tatt på alvor.
Kontorpersonalet er heldigvis flinke til å begrense meg, tydelig, men respektfullt og høflig.

Bytter aldri!

Tone er en fantastisk dyktig lege som setter pasient i fokus. Empatisk og løsningsorientert. Lytter og tar seg tid hver gang. Legger opp opplegg med pasient i fokus hele tiden. Føler jeg alltid blir tatt på alvor.
Hatt henne som fastlege i 9 år, flyttet fra bydelen der hun jobber, men jeg kjører heller til andre siden av byen enn å bytte lege.

Fantastisk lege!

Har ikke henne som fastlege men vært i kontakt med henne som helsepersonell. Som helsepersonell er man i kontakt med mange forskjellige leger og jeg må bare si at det er mye rart der ute. Tone er rett og slett fantastisk! Utrolig grundig, hun lytter og behandler sine pasienter med empati. Hun er rett og slett drømmelegen med stor D. De som har henne som fastlege skal prise seg lykkelig!

Kjempedyktig

Jeg har hatt Tone som lege i ca fire år, og har vært kjempefornøyd. Hun er rett og slett veldig dyktig. Jeg bytter fastlege pga flytting, men skulle gjerne tatt med meg henne!

Beste legen jeg har hatt.

Setter pasienten i fokus og lytte. Rett og slett enestående.

Velidg fornøyd.

Fantastisk menneske som virker oppriktig interessert i hva som feiler deg. Stiller også opp utenfor kontoret om behøvelig. Veldig fornøyd med henne som vår familielege.

Den beste legen jeg har hatt

tone Lundeby er en perfekt lege. Tar aldri lett på ting, sørger for at de plagene du har blir nøye utredet.

God lege.

Lett å snakke med og en god lytter, gjør at man føler seg trygg!

Trygg og god:)

Hun er kunnskapsrik, etterrettelig og tar seg god tid!
Meget hyggelig og imøtekommende og viser stor forståelse for pasientens problem.
Flink til å forklare og grunngi sin konklusjon.

Faktisk den beste legen jeg har hatt

Tone Lundeby lytter og tar deg på alvor, og gjør alt hun kan for å finne ut av hva som feiler deg. Det er også veldig lett å snakke om ting som ellers ville vært ubehagelig eller pinlig.