Tone Lundeby

Autorisasjon (2002)

Havstein Legesenter Telefonnummer72 56 03 0072 56 03 ...
Statsråd Kroghs vei 15C 7021 Trondheim
Tone Lundeby er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Tone Lundeby

Engasjert og forståelsesfull

Uten tvil den beste legen jeg har hatt. Hun er faglig dyktig, engasjert og god til å lytte. Hun er empatisk og ser hele mennesket. Jeg har fått mye god hjelp og føler meg veldig trygg fordi hun er så grundig. Selv om hun har det travelt synes jeg hun er god på å ikke vise det med sin rolig og behagelige fremtoning.

Fantastisk fastlege

Jeg kunne ikke hatt en bedre fastlege enn Tone.Hun er lyttende,empatisk og ser hele mennesket.Hun tar seg god tid og følger opp henvisninger og prøvesvar.Hun er som regel blid og imøtekommende,kan av og til virke litt stresset og det tror jeg er fordi hun har for mye å gjøre i forhold til tiden hun har til rådighet.En faglig sterk og dyktig fastlege.Anbefales på det varmeste.

Fantastisk lege

Fantastisk lege, veldig trygghet å vite at hun er der om det skulle være noe. Tar seg alltid god tid, følger opp, har full kontroll og en hukommelse av en annen verden. Kommer aldri til å bytte, så håper hun aldri slutter!

Forståelsesfull og god fastlege, men travel

Tone er en fantastisk fastlege. Hun lytter, og viser forståelse for det du sier. Hun er kunnskapsrik og medmenneskelig. Bare "synd" hun er så populær at hun har det alt for travelt. Jeg vil aldri bytte bort Tone som fastlege, men hun har alt for mange å ta seg av på alt for kort tid.

Travel

Tviler ikke på hennes faglige dyktighet men har en upassende fremtoning når det gjelder å vise forståelse. Viser tydelig at hun alltid har en stresset dag. Følger ikke opp prøvesvar.