Halvor Lundgaard

Autorisasjon (2001)

Halvor Lundgaard er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Halvor Lundgaard

Lytter sjelden

Min dumskap at jeg ikke har prøvd å bytte lege tidligere. Har ofte ikke følt meg helt trygg når jeg har gått ut av kontoret. Kunnskapsmessig opplever jeg han under snittet vedr både fysiske og psykiske lidelser. Det skal ikke være nødvendig å Google hva som feiler deg etter at du har vært på legevisitt.

Udugelig lege !

En lege som ikke lytter til pasienten, i hvertfall når det gjelder psykiske problemer, og sammensatte lidelser. Han vet best hva som feiler deg, uten å eventuelt henvise pasienten til spesialist for utredning ; å bare avfeier deg.
Veldig dårlig empati, å arrogant.
ANBEFALES IKKE !

ingen empati eller forståelse.

grei og hyggeilg lege men sliter du med litt spykiske ting så er det noe han kunne lært seg mere, å kansje se hele mennesket ikke bare følge fasit.
hatt han som lege i 3 mnd for min forrige lege sluttet etter å ha hatt han som lege i 13 år. skiftet lege ganske fort.

Veldig fornøyd

Hører på meg og forklarer ting han gjør, stiller krav. God på å følge opp. Henviser videre om nødvendig.

Hyggelig lege, udugelig legekontor

Halvor er en trivelig lege, men legekontoret er helt håpløst. Vanskelig å komme igjennom på tlf, og i sommer var visst kun EN lege hver onsdag, samt at de fungerer som legevakt i tillegg. Alt dette er helt greit, hadde de bare evnet å opplyst om det når du ringer for å bestille time. Ventetid på 1-2 timer fungerer bare ikke!