Halvor Lundgaard

Heimdal Medisinske Senter

2001

Heimdal Medisinske Senter Telefonnummer72 59 45 5072 59 45 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ringvålvegen 5 7080 Heimdal
Halvor Lundgaard er en av 176 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Halvor Lundgaard

Veldig fornøyd

Har han som lege i 9 år og er veldig fornøyd, han tar seg god tid til å forklare hva som foregår i kroppen og svare på spørsmål, han spør om det er flere ting man ønsker å vite/sjekke og han er lett å prate med.

Føles som man er en hermetikkboks på et samlebånd

Min oppfatning :
Lytter halvveis
Stresset
Kunne vært flinkere til å høre på hvordan pasienten har det og hva pasienten tror feiler seg
Vil helst ikke sende henvisning til annen instans
Noterte ikke ned viktige opplysninger pasienten kom med som var helt nødvendig å kunne vise til ved søknad om yrkesskadeerstaning

Lytter sjelden

Min dumskap at jeg ikke har prøvd å bytte lege tidligere. Har ofte ikke følt meg helt trygg når jeg har gått ut av kontoret. Kunnskapsmessig opplever jeg han under snittet vedr både fysiske og psykiske lidelser. Det skal ikke være nødvendig å Google hva som feiler deg etter at du har vært på legevisitt.

Udugelig lege !

En lege som ikke lytter til pasienten, i hvertfall når det gjelder psykiske problemer, og sammensatte lidelser. Han vet best hva som feiler deg, uten å eventuelt henvise pasienten til spesialist for utredning ; å bare avfeier deg.
Veldig dårlig empati, å arrogant.
ANBEFALES IKKE !

ingen empati eller forståelse.

grei og hyggeilg lege men sliter du med litt spykiske ting så er det noe han kunne lært seg mere, å kansje se hele mennesket ikke bare følge fasit.
hatt han som lege i 3 mnd for min forrige lege sluttet etter å ha hatt han som lege i 13 år. skiftet lege ganske fort.