Sven Midelfart

Autorisasjon (2004)

Nidelven Legesenter AS Telefonnummer73 99 43 4073 99 43 ...
Kjøpmannsgata 31 7011 Trondheim
Sven Midelfart er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Sven Midelfart

Beste Lege

Han er helt suveren lege. Lytter og kommer med råd. Er 100 % trygg når jeg eller mitt barn først må til lege. Kommer alltid hurtig inn og veldig hyggelig legekontor generelt. Har hatt han i ca 9år og vil aldri bytte.

Meget dyktig lege!

Sven Midelfart er en utrolig hyggelig og dyktig lege. Meget kunnskapsrik og flink til å forklare. Han fikser og ordner alltid opp og tar deg seriøs når du kommer innom! En lege som virkelig ser pasienten og tar seg god tid til å forstå, forklare og hjelpe. Setter gjerne opp tegninger og notater og kommer med flere løsninger, om ikke så, sender deg videre der det trengs og hvor du får hjelp. Eneste negative er at det kan oppstå en del ventetid på legekontoret, derimot får man raskt time når man ringer å bestiller. Har aldri et eneste sekund tenkt tanken på å bytte fastlege, er strålende fornøyd med Sven Midelfart!

Fantastisk lege

Fantastisk fastlege som alltid kommer med gode råd. Lytter til pasienten og er oppriktig interessert. Hyggelige damer som jobber på lab. Får stort sett alltid time på dagen om det er nødvendig.

Fantastisk

Har hatt Sven i ca 8 år, og har ikke villet byttet han ut for noen! Fantastisk lege, hyggelig og veldig pratsom! Man føler man blir hørt av han, og får svar å hjelp av det man trenger og lurer på!

I tillegg så er damene på kontoret utrolig hyggelig og man føler seg trygg, og de snakker til deg som at de virkelig kjenner deg! Tipp topp for Nidelven legesenter!

I overkant effektiv

Har hatt han som fastlege i nærmere 8 år. Så meg dessverre nødt til å skifte lege da jeg fikk påvist en kronisk sykdom og fikk behov for jevnere kontakt med fastlegen. Han har svært mange pasienter og gir inntrykk av å ha dårlig tid til oppfølging. Som pasient følte jeg meg i stor grad etterlatt til meg selv.

Har du derimot bare behov for å gå til legen en gang innimellom gjør han en god og effektiv jobb, og man får stort sett time i løpet av noen dager.