Børge Lønnebakke Norberg

Autorisasjon (2001)

Børge Lønnebakke Norberg er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Børge Lønnebakke Norberg

Var bedre før....

Jeg var veldig fornøyd med ham som lege de første årene, men nå er litt "samlebånd" mentalitet... Alltid forsinket.. Flink til å gi nok tid på ordinære timer!
Men føler at jeg må vite hva som feiler meg og hva jeg ønsker at han skal gjøre på forhånd.. (blodprøver, henvisninger, sykmld osv) Savner at han henviser videre når han ikke kan hjelpe selv.

Super fastlege

Både min datter og jeg har hatt Norberg som fastlege i mange år. Og kan ikke komme på noe negativt å si. Det er en rolig og behagelig lege som alltid tar seg tid. Han er rett og slett en perfekt fastlege for oss.

Virkelig profesjonell lege

Hadde Børge som fastlege i ca 3 år, byttet pga flytting. Har ingenting og utsette på behandlingen, hastet seg aldri gjennom timene og fremstod svært empatisk. Klarte å prate med han om ting som jeg ikke kunne prate med andre om.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Han er lyttende og tar deg på alvor.Flink til å kommunisere og tar seg god tid når jeg kommer.ANBEFALES!!!

Stor takhøyde - alle behandles likt

Vennlig, lyttende. Tar folk på alvor. God samtalepartner. Populær, og kort venting på time, minus for å ligge litt etter skjema. For informasjon- han har studentundervisning i blant med medisinstudenter ved Ntnu, gir dårligere tilgjengelighet på onsdager.