Børge Lønnebakke Norberg

Ivar Lykkes veg 3 7075 Tiller
Børge Lønnebakke Norberg er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Børge Lønnebakke Norberg

Fornøyd!

Når jeg hører historier fra venner og bekjente om hvordan deres forhold til sin fastlege/sitt legesenter blir jeg sjokkert. Glad jeg har Nordberg og Tillertorget legesenter :) Full tillitt! Tommel opp!

Lyttende og bruker tid på deg

Som mann er jeg kanskje ikke så opptatt av hvilken fadtlege jeg har (trodde jeg). Min kone presset meg til å bytte til samme fastlege som seg selv, samt at begge barna nå også har Børge som fastlege. Ingen i familien har angret på dette!

Børge er først og fremst et fantastisk menneske på den måten han opptrer på. Det at han i tillegg er lege, gjør han bare ennå bedre.

En flink lege

Børge er en meget flink og forståelsesfull lege.
Han tar seg tid til å høre på pasienten sin .
Flink til å ta notater ,som han bruker aktivt i historikken . Han er rask til å sende pasient til sykehus for nærmere vurdering, hvis han er tvil om noe

Utrolig dyktig fastlege

Enkel å prate med, lyttende, seriøs og dyktig i jobben sin. Hadde Børge som fastlege i mange år, men bestemte meg for å bytte fastlege da jeg skulle flytte et godt stykke unna legekontoret han jobber på. Angrer veldig på det idag, ettersom han er den beste fastlegen jeg har hatt.

Superfornøyd med legen.

Faglig dyktig, mellom-meneskelig dyktig, forståelsesfull og medfølende, rolig og tillitsgivende.