Børge Lønnebakke Norberg

Ivar Lykkes veg 3 7075 Tiller
Tlf: 72 90 07 01 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Børge Lønnebakke Norberg er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Børge Lønnebakke Norberg

Den beste legen jeg har hatt

For en fantastisk lege. Uansett hvilket problem du kommer med vil du bli tatt seriøst. Han lytter, stiller spørsmål og noterer stort sett alt du sier. Har aldri hatt en lege som viser så mye forståelse.

Beste legen jeg har hatt

En utrolig flink intellegent lege som tar seg tid til å lytte på deg, og du føler han virkelig lytter og tenker løsning med en gang du fremlegger problemet ditt. Hva det er, virker som det ikke har noe å si. Han har fort opp spørsmål rundt plagen din og evt. du har hatt problemet lenge etc.
En utrolig dyktig lege som hører på pasienten!

Fornøyd!

Når jeg hører historier fra venner og bekjente om hvordan deres forhold til sin fastlege/sitt legesenter blir jeg sjokkert. Glad jeg har Nordberg og Tillertorget legesenter :) Full tillitt! Tommel opp!

Lyttende og bruker tid på deg

Som mann er jeg kanskje ikke så opptatt av hvilken fadtlege jeg har (trodde jeg). Min kone presset meg til å bytte til samme fastlege som seg selv, samt at begge barna nå også har Børge som fastlege. Ingen i familien har angret på dette!

Børge er først og fremst et fantastisk menneske på den måten han opptrer på. Det at han i tillegg er lege, gjør han bare ennå bedre.

En flink lege

Børge er en meget flink og forståelsesfull lege.
Han tar seg tid til å høre på pasienten sin .
Flink til å ta notater ,som han bruker aktivt i historikken . Han er rask til å sende pasient til sykehus for nærmere vurdering, hvis han er tvil om noe

Utrolig dyktig fastlege

Enkel å prate med, lyttende, seriøs og dyktig i jobben sin. Hadde Børge som fastlege i mange år, men bestemte meg for å bytte fastlege da jeg skulle flytte et godt stykke unna legekontoret han jobber på. Angrer veldig på det idag, ettersom han er den beste fastlegen jeg har hatt.

Superfornøyd med legen.

Faglig dyktig, mellom-meneskelig dyktig, forståelsesfull og medfølende, rolig og tillitsgivende.

Utrolig

Har hatt Børge som fastlege i mange mange år, Han er en utrolig lege. Han tar seg tid, er et godt medmenneske. Det er noen forsinkelser men det er ikke hans skyld, håper jeg kan fortsette med og ha Børge som fastlege i mange mange år til. Tusen Takk for god hjelp.

Topp lege.

Faglig dyktig, tar deg alltid på alvor. Hyggelig, høflig og empatisk. Beste legen jeg har hatt.

Flott barnelege

Lyttende til barna også, snakker med dem direkte og på en måte som er tilpasset deres alder. God på henvisning, trivelig og tar seg tid til store og små spørsmål. Tillitsfull og folkelig :)

Finner alltid en løsning i pilleform

Jeg var veldig fornøyd med han de første årene, og har tatt mange positive opplevelser med denne legen. Han spurte alltid hvordan jeg hadde det, huska meg fra time til time og komplimenterte meg om jeg hadde nyfarget hår.

Men det kom til et punkt hvor han plutselig skiftet. Han hadde ikke tid og så nesten ikke på meg når jeg snakket. Jeg fikk litt inntrykket at han ikke gjorde det han kunne lengre. Uansett hva jeg kom med, fysisk eller psykisk, virket det som alt kunne fikses med en eller annen pille.

Det endte med at jeg byttet fastlege.

Var bedre før....

Jeg var veldig fornøyd med ham som lege de første årene, men nå er litt "samlebånd" mentalitet... Alltid forsinket.. Flink til å gi nok tid på ordinære timer!
Men føler at jeg må vite hva som feiler meg og hva jeg ønsker at han skal gjøre på forhånd.. (blodprøver, henvisninger, sykmld osv) Savner at han henviser videre når han ikke kan hjelpe selv.

Super fastlege

Både min datter og jeg har hatt Norberg som fastlege i mange år. Og kan ikke komme på noe negativt å si. Det er en rolig og behagelig lege som alltid tar seg tid. Han er rett og slett en perfekt fastlege for oss.

Virkelig profesjonell lege

Hadde Børge som fastlege i ca 3 år, byttet pga flytting. Har ingenting og utsette på behandlingen, hastet seg aldri gjennom timene og fremstod svært empatisk. Klarte å prate med han om ting som jeg ikke kunne prate med andre om.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Han er lyttende og tar deg på alvor.Flink til å kommunisere og tar seg god tid når jeg kommer.ANBEFALES!!!

Stor takhøyde - alle behandles likt

Vennlig, lyttende. Tar folk på alvor. God samtalepartner. Populær, og kort venting på time, minus for å ligge litt etter skjema. For informasjon- han har studentundervisning i blant med medisinstudenter ved Ntnu, gir dårligere tilgjengelighet på onsdager.

Meget flink fastlege.

En lyttende og oppmerksom lege som tar deg på alvor. Svært høflig og forekommende. Svarer grundig ved spørsmål, er kunnskapsrik og virker faglig sterk. Dette er den beste fastlegen jeg har hatt. Kan anbefales på det varmeste.

overlegen

Tar ikke pasienten på alvor. Skriver ut resepter raskt. Overlegen lege.

Effektiv, lyttende

Effektiv, lyttende, samtalepartner, gode kunnskaper og erfaring

Den beste legen

En behjelpelig og meget god lege. Beste anbefalinger