Tillertorget Legesenter AS

Ivar Lykkes veg 3 7075 Tiller

Siste vurderinger av behandlere ved Tillertorget Legesenter AS

Velg en annen

Lege: Thor Leonard Lim Digre Skrevet

Arrogant og kunnskapsløs lege som knapt ser opp fra datamaskinen. Selv enkle problemstillinger som en urinveisinfeksjon har han problemer med å håndtere på en grei måte.

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Torunn Hilstad Skrevet

Hun er den beste, flinkeste, tryggeste, vennligste, mest omsorgsfulle legen man kan ha. Henne kan jeg spørre om alt jeg har behov for uten å føle at jeg er til bry. Hun har alltid mye å gjøre, men har alltid tid til å høre hva man sliter med.
Jeg har hatt henne som fastlege så lenge hun har jobbet på Tiller ( flere tiår ) og håper hun vil holde på i mange år ennå.
Hurra for Torunn!!

Dyktig, hygggelig og følger opp

Lege: Lasse Holanger Skrevet

Holanger ble tilfeldigvis min fastlege i 2014. Som 21 år gammel kvinne hadde jeg generelt hatt lite behov for fastlegen tidligere i livet, og jeg regnet ikke med å treffe legen ofte nå heller. Dessverre fortsatte det ikke slik, men jeg er så takknemlig for at jeg hadde nettopp Holanger som min lege! Han følger opp, bryr seg, og oppleves som svært profesjonell. Som andre har nevnt, vet han nøyaktig hvem han skal henvise til når et problem går utover hans behandlingsfelt. I tillegg er Holanger blid, oppmerksom og med et snev av (anstendig) humor.
Legesenteret for øvrig er fint, ryddig og med hyggelige øvrige ansatte.

Behagelig type og flink til å lytte

Lege: Vegard Berge Skrevet

Har hatt han som lege noen år nå, jeg har ikke akkurat rent ned dørene, men har fått hjelp med det jeg har ønsket de gangene jeg har trengt det.
Behagelig og trivelig type som virker interessert i å hjelpe.

Svært god på forståelse av mennesker

Lege: Lasse Holanger Skrevet

Når vår datter trengte en lege som forstod hennes sykdom har innsatsen fra Lasse Holanger vært avgjørende for at hun nå er på vei inn et mye lettere liv!