Tillertorget Legesenter AS

Ivar Lykkes veg 3 7075 Tiller

Siste vurderinger av behandlere ved Tillertorget Legesenter AS

Kunnskapsrik

Lege: Daniel Vatn Skrevet

Er interessert i pasienten. Godt minne fra tidligere samtaler. Evner å se ting i sammenheng. Svarer kjapt, enten med time eller melding

Utrolig dyktig

Lege: Marthe Myhra Skrevet

Flink, dyktig, god til å lytte, trygg, handlingskraftige, rolig og behagelig. Hun er konkret og veileder godt.

Dyktig lege

Lege: Daniel Vatn Skrevet

Kinnskapsrik og grundig lege. Super i oppfølging av mine helseplager og min langstiddsykemelding. Føler meg sett og tatt på alvor!

Positivt

Lege: Thor Leonard Lim Digre Skrevet

Thor Digre er flink til å gi råd, og god støtte når noe er vanskelig. Flink til å lytte til meg som pasient.

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Tonje Kristin Leinum Ringstad Skrevet

Jeg er så takknemlig over at jeg fikk Tonje som fastlege etter min forrige gikk av med pensjon for noen år tilbake.
Føler meg alltid velkommen og en føler seg tatt på alvor. Tonje tar seg tid, selv om tiden per konsultasjon skulle overstige den tiden som er satt av. Rolig og myk fremtoning, flink til å lytte og hun er veldig «menneskelig». Kommer med gode råd og forslag og spør alltid om det er noe mer hun kan gjøre. Rett og slett bare en fantastisk fastlege. God å prate med og ingen spørsmål er dumme. Ventelistetiden sier vel også noe om det gode ryktet hun har. Denne dama fortjener all ros hun kan få❤️