Mette Nordsæter

Autorisasjon (1994)

Flatåsen Legesenter DA Telefonnummer72 59 58 5872 59 58 ...
Øvre Flatåsvei 4b 7079 Flatåsen
Mette Nordsæter er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Mette Nordsæter

Tiltaksløs og uinteressert i pasienten.

Å holde tiden er viktigere enn å sette igang tiltak for behandling. Gjør heller ikke noe tiltak for å undersøke mulig behandling av pasient. Er derimot tydelig kritisk til andre offentlige systemer, men har ingen selvkritikk. Kan ikke utforme en god legeerklæring. Vil ikke anbefale henne til noen andre.

Ønsker å bytte fastlege

Jeg er ikke fornøyd med fastlegen min. Etter flere besøk i senere tid, har jeg vurdert å bytte fastlege ettersom jeg føler hun er likegyldig å virker ikke intressert i pasienten sin.

Endelig har jeg byttet fastlege!!

Negativt:
Hun virker dårlig skolert, er gammeldags og lite engasjert. Om du stiller spørsmål som du ikke har fortalt om på forhånd blir hun helt satt ut og får nesten panikk, så tar hun frem legeboken sin og starter å lete opp symptomer. Timene ligger alltid 20-50 min på etterskudd.
Jeg får stadig feil resept når jeg bestiller på nett, har enda ikke mottatt noen forklaring på dette.

Positivt:
Hyggelig resepsjonist. Ved blodprøver o.l. blir man tatt godt i mot, generelt veldig bra service på resten av de ansatte.

Beste legen til nå.

Hun virker profesjonell og forståelsesfull. Hun vurderer saken din ut fra ett legesynspunkt slik at du ikke alltid får det 100% som du vil. Hun er en flink lytter og virker genuint interessert i å hjelpe deg. Hun tar seg tid så noen ganger er det litt forsinkelse, men ikke mer enn at det går bra å vente. Jeg vil IKKE bytte henne ut selv om jeg kjører forbi en 3-4 legekontor på vei til henne.

En av de beste leger jeg har hatt.

Virker dyktig. En god lytter. Føler at hun bryr seg.