Flatåsen Legesenter DA

Telefonnummer72 59 58 5872 59 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av Flatåsen Legesenter DA

Uhyggelig mann og anbefales ikke

Lege: Einar Stenvold Wik Skrevet

Han ser ikke på meg en gang og var så overlegen.Blir ikke heller hørt😡👎Føler han diskrimering mot meg som er døv😕😕Får heller være tålmodige og ha smerte inntil videre til min min fastlege kommer tilbake fra ferien i aug. Aldri opplevd sånne før😌

Meget skuffende

Lege: Einar Stenvold Wik Skrevet

1 time og 20 minutter ETTER avtalt time kom jeg inn til Stenvold Wik. Denne legen er det ingen hjelp å få av. Føler han ikke legger noe arbeid i jobben sin med å være "lege". Sløve undersøkelser. Lite, om ikke ingen blikkontakt med pasient. Satt i telefon de første 5 minuttene av timen. Vanskelig å prate til pga han sitter bare å ser inn i pc skjermen. Totalt fiasko å bytte fra Einar Skjegstad til dette her. Vil heller bruke pengene jeg brukte på legesjekk utført av Stenvold Wik, til noe helt annet. som å hive penger ut av vindu.

Beste legen som finnes

Lege: Einar Skjegstad Skrevet

Jeg har hatt Einar Skjegstad i over 30 år og han er den beste legen ever!!! Han lytter og ser deg både som person og når det gjelder sykdomsbilde. Du føler virkelig at du blir ivaretatt her. Sånn har han alltid vært fra første stund. Han lytter og undersøker og husker ting dere har snakket om tidligere. Vet at han nå trapper ned dessverre men skulle ønske du ikke sluttet noen gang, vet ikke hva jeg skal gjøre uten din eiegode støtte.

Ingen god lege

Lege: Einar Stenvold Wik Skrevet

Mitt første møte med Einar Stenvold Wik kan ikke karakteriseres som noe bra møte! Han hilste ikke på meg engang og så knapt min vei da han ropte meg opp. Måtte få time hos han da min faste lege gjennom 30 år Einar Skjegstad ikke var til stede denne dagen da han dessverre trapper ned. Det var ikke sammenlignbart med hvordan jeg har blitt behandlet gjennom 30 år tidligere. Denne nye legen ser deg ikke i hele tatt, ser kun på data og skriver der uten å egentlig høre hva du sier. Brydde seg lite om mitt sykdomsbilde og bare snøftet bort det jeg fortalte. Kommer ikke til å bli min faste lege og er helt enig med andre anmeldelser her som sier det samme. Skifter lege så fort Einar Skjegstad ikke er på senteret lenger. Meget stor fallhøyde på Stenvold Wik og ingen god etterfølger.

Ikke slutt!!!!

Lege: Einar Skjegstad Skrevet

Har hatt han som lege leeeeenge...over 30 år og det finnes ingen som han. Han ser deg, han hører på deg og som ikke overkjører deg, og ikke minst...han respekterer deg!