Flatåsen Legesenter DA

Telefonnummer72 59 58 5872 59 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av Flatåsen Legesenter DA

Anbefales

Lege: Einar Stenvold Wik Skrevet

Byttet til Einar Wik for å få en lege som faktisk lytter til meg og ser mine symptomer, noe han absolutt gjør! Henviser videre hvor han ser at det trengs, og avviser ikke mine bekymringer slik min gamle lege gjorde. Lett å snakke med! Anbefaler virkelig Einar som fastlege.

Vil helst du skal gå

Lege: Mette Nordsæter Skrevet

Kan på ingen måte anbefale henne som fastlege og skal nå etter å gitt henne flere sjangser bytte til annen lege.
Når man er til konsultasjon får jeg ingen trygghet til at hun kan jobben sin, får ikke inntrykk av at hun lytter, hun undersøker dårlig og jeg føler det er best at jeg går.

Verdens beste fastlege

Lege: Eli Øvstedal Skrevet

Jeg har hatt Eli siden jeg var liten, og det begynner å bli 25+ år. Hun er imøtekommende, ser meg som menneske. Og henviser alltid videre om hun er i tvil.

Hun er også lege til min sønn, og har tatt mine og min sønns sykdom på alvor.

Kommer aldri til å bytte lege, og byttet heller ikke lege når jeg bodde noen år på østlandet.

Eneste minuset er at hun tar seg god tid til alle, og kan være noe forsinket.

Eli fortjener all ros og skryt for den hun er!

Ingen pediater....

Lege: Einar Stenvold Wik Skrevet

Barna hadde samme fastlege som meg, men ønsket de nærmere oss på Flatåsen. Har vært der to ganger og begge gangene har jeg gått ut derfra like undrende (om ikke mer)... Vi måtte vente 1 time med to syke og utålmodige barn. Ikke noe sted for barna å leke. Barna ble på ingen måte sett eller hørt. Han overkjørte oss begge gangene og mammahjertet gråt litt da 3 åringen ikke fikk fortelle noe om ørevondten sin selv. Han lo også flere ganger av oss og himlet med øynene. Leter etter en ny fastlege for dette var bare trist.

Kunnskapsrik og faglig god lege.

Lege: Einar Stenvold Wik Skrevet

Helt uenig i det som er skrevet av negative vurderinger av denne legen, Einar Wik!
Vurderer denne legen som meget kompetent, både faglig og sosialt. Han lytter og henviser videre der han ser det nødvendig. Einar Eik utreder der han ser han må ha inn annen kompetans han har behov😊.