Flatåsen Legesenter DA

Øvre Flatåsvei 4b 7079 Flatåsen

Siste vurderinger av behandlere ved Flatåsen Legesenter DA

Arrogant

Lege: Einar Stenvold Wik Skrevet

En lege jeg ikke vil anbefale videre. Null interesse å høre på hva du som pasient har å si om egen helsetilstand. Når du forsøker å forklare blir du totalt avfeid og overkjørt.
Forferdelig arrogant og ovenpå/ned holdning.

Lite trivelig

Lege: Eli Øvstedal Skrevet

Hadde Eli som fastlege i mange år, men fikk endelig byttet. Jeg ga beskjed om at jeg vil vite alt hun skulle før hun gjennomførte ulike undersøkelser, men ble ikke møtt på dette. Ble ubehagelig, usikkert og skremmende for min del. Dro aldri tilbake etter dette..

Virket heller ikke som hun ønsket å være der, hun snakket bare om at hun skulle ut å hjelpe med en annen konsultasjon..

Lyttende og forståelsesfull

Lege: Einar Stenvold Wik Skrevet

Godt fornøyd med Einar som lege! Han lytter på hva som blir sagt.Han svarer raskt om det er spørsmål som blir sendt i innboks og sender videre ved behov.Han har vært en stor støtte for meg!

Lyttende, åpen og grundig

Lege: Eli Øvstedal Skrevet

Som mann hadde en mannlig fastlege jeg var misfornøyd med. Skiftet da fastlege for minst 15 år siden, og ble anbefalt Eli. Har ALLTID vært kjempefornøyd siden, og vil aldri skifte frivillig.
Håper bare at hun fortsetter så lenge jeg trenger henne.
Fastlegeordningen må forbedres slik at gode leger vil fortsette lengre!

Nå er jeg ferdig med Flatåsen legesenter

Lege: Einar Stenvold Wik Skrevet

Etter å hatt Einar Skjegstad i flere ti-år og han ga seg, fikk jeg Einar Wiik og det ble litt av en overgang. En lege som ikke ser deg i øynene, kun ser på pc’n og ikke er interessert i å høre på hva du sier - og i hvert fall ikke viser et ønske om å finne ut mer om deg - er ingen lege jeg ønsker å fortsette med. Derfor skifter jeg nå. Empati er en fin egenskap å ha når du utdanner deg til lege!