Mette Nordsæter

Flatåsen Legesenter DA

1994

Siste vurderinger av Mette Nordsæter

Bra

Har alltid fått førsteklasses service. Da jeg bor i
nærheten av legesenteret, gir det ekstra trygghet.

Den mest proffesjonelle menneske jeg har møtt

Kos, omsorg og pene ord kan man få av sin mor. Mette er en den mest profesjonelle legen jeg har møtt, og jeg føler meg trygg på at hun gir den beste vurderingen hun kan.

Tiltaksløs og uinteressert i pasienten.

Å holde tiden er viktigere enn å sette igang tiltak for behandling. Gjør heller ikke noe tiltak for å undersøke mulig behandling av pasient. Er derimot tydelig kritisk til andre offentlige systemer, men har ingen selvkritikk. Kan ikke utforme en god legeerklæring. Vil ikke anbefale henne til noen andre.

Ønsker å bytte fastlege

Jeg er ikke fornøyd med fastlegen min. Etter flere besøk i senere tid, har jeg vurdert å bytte fastlege ettersom jeg føler hun er likegyldig å virker ikke intressert i pasienten sin.

Endelig har jeg byttet fastlege!!

Negativt:
Hun virker dårlig skolert, er gammeldags og lite engasjert. Om du stiller spørsmål som du ikke har fortalt om på forhånd blir hun helt satt ut og får nesten panikk, så tar hun frem legeboken sin og starter å lete opp symptomer. Timene ligger alltid 20-50 min på etterskudd.
Jeg får stadig feil resept når jeg bestiller på nett, har enda ikke mottatt noen forklaring på dette.

Positivt:
Hyggelig resepsjonist. Ved blodprøver o.l. blir man tatt godt i mot, generelt veldig bra service på resten av de ansatte.