Nina Reimers

Allmennlegespesialist, fastlege og indremedisiner

• Allmennmedisin
  • Indremedisin

Autorisasjon (2001)

Øya Legesenter Telefonnummer72 54 38 6072 54 38 ...
Prinsens gt 1 A, Statens Hus 7011 Trondheim
Nina Reimers er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Nina Reimers

Dyktig lege

Jeg har stor tillitt til henne som lege, og føler alltid at jeg blir tatt på alvor når jeg kommer inn til en konsultasjonstime. Hun lar meg snakke ferdig før hun kommer med oppfølgingsspørsmål, og gir inntrykk av at hun har satt av god tid til meg. Jeg er også veldig fornøyd med e-resept ordningen!

Kan ikke få bedre fastlege

Nina er den beste fastlegen man kan få!Ingen problem/henvendelser er for små og man blir møtt med et stort smil og følelse av å være velkommen og ivaretatt!Både jeg og sønnen min har henne som fastlege,og vi får god hjelp og oppfølging på det, det måtte være!pålitelig og trygg i sitt arbeid,og man går ut fra legekontoret med en visshet om at man får den hjelpen man har behov for i alle tilfeller!Hyggelig personale i resepsjonen og på labratoriet(ofte de samme),og god hjelp på det man måtte behøve!anbefaler dette legesenteret og Nina Reimers som fastlege på det varmeste!

Glimrende korttidslege

Jeg hadde denne legen kun få måneder mens jeg bodde i Trondheim i studiesammenheng, og hadde i denne perioden utelukkende positive opplevelser. Hun er den mest empatiske og interesserte legen jeg har hatt, tok seg alltid god tid, og var alltid hyggelig. Hun tilbudte seg å sende prøvesvar o.l. i posten, uten at jeg ba om det, noe jeg aldri tidligere har opplevd å få - verken uoppfordret eller på oppfordring. Resepsjonistene og assistentene på legekontoret har jeg også bare positiv erfaring med. Flotte trøndere!

Veldig godt fornøyd

Opplever henne som lyttende og ydmyk i møte med meg som pasient. Gjør grundige undersøkelser og diskuterer resultatene med meg før hun foreslår diagnose. Opplever henne også som en meget høflig og hyggelig dame.

Flott lege!!!!

Veldig forståelsesfull. Har bare positivt å si om henne.