Nina Reimers

Sjøsiden Legesenter
Mellomila 76 7018 Trondheim
Nina Reimers er en av 168 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Nina Reimers

Manglende kompetanse og lukket sinn

Jeg har vært ved legesenteret i 7 år og kjenner kulturen; generelt preges den av å være lite åpen. Tilgjengelighet er god! Generelt ganske presis.
Dersom du har enkle utfordringer, er hun legen for deg.
Dersom det er noe hun ikke har kompetanse innenfor; som matintoleranse, eller andre utfordringer som ikke vises med det blotte øyet; kommer det raskt frem at legen mangler bredde i sin kompetanse, og til tross for henvisninger til spesialister, stiller hun seg skeptisk til deres uttalelser, til tross for at hun selv ikke har særlig kunnskap om gjeldende felt.
Hvorfor er det slik? Jeg mener det skyldes at legen ikke er åpen for å lære noe nytt, og kombinert med arroganse, er hun lite imøtekommende til tider, og utviser lite empati med det du sliter med, og gir uttrykk for å vite best! Sett i sammenheng med dette er hun ikke god nok til å lytte, og tidvis kombinert med manglende kompetanse, stiller hun ikke riktig diagnose, og du får ikke hjelpen du trenger. Det er som de sier: et lukket sinn kan ikke lære noe nytt.

Beste legen jeg har hatt

Hun er helt klart den beste og mest tilgjengelige legen jeg har hatt. Anbefaler henne på det sterkeste.

Fantastisk lege!

En lege som er realistisk, jeg har diabetes og føler samtalene vi har en i samråd med det jeg kan oppnå. Og flink ellers til å få råd og tips.

Godt forhold til legen

Helt fantastisk på å lytte, finne ut hva som er galt og effektiv. Virker som hun bryr seg om meg og er ikke redd for å spørre om det er noe jeg har spørsmål om. Veldig dyktig lege.

Meget misfornøyd

Jeg er meget misfornøyd med at jeg aldri får den hjelpen jeg ønsker. Det er også vanskelig å få sykemeldinger når man trenger det..!