Vigdis Risan

Autorisasjon (1990)

Vigdis Risan er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Vigdis Risan

Elendig.

Jeg gikk til Vigdis Risan i flere år ettersom min mor hadde hun som fastlege. Gjennom oppveksten var jeg sterkt plaget av lungebetennelser og sykdom. Ikke én eneste gang tenkte Vigdis Risan på å sende meg videre for å finne ut om det var noe spesielt ettersom jeg sleit med så mye sykdom.
Vigdis Risan tar ikke pasienten på alvor, og hun gjør ikke mer enn det som må til for å få deg ut fra legekontoret slik at neste pasient kan komme inn.

ok, but not excellent

Nice doctor, with a basic knowledge of medicine. Would benefit from updates, and from showing more interest in listening to the patient. Could be very much better in following up - for me and my husband, nothing has been followed up, actually.
Dalsgård legesenter is very difficult to contact, as the line is either busy (for hours), and there is no answering machine.

En fastlege til å stole på

Hun er grundig, kunnskapsrik, kommuniserer godt, og hun følger opp funn. Bra!

Meget fornøyd

Hun er grundig og tar seg god tid til meg. Har gått til henne i mange år og vil fortsette med det. Noe venting for å komme inn, men så lenge hun gjør en så god jobb, går dey greit å vente litt.

Veldig fornøyd

Er veldig fornøyd med henne som fastlege. Er som regel minst 20 min ventetid før jeg får komme inn til timen min, men hun viser stor oppmerkosmhet og forståelse for meg når jeg først kommer inn til henne. Hun haster ikke med å få meg ut av kontoret igjen som jeg setter stor pris på. Føler at jeg blir hørt og hadde gjerne hatt henne vidre som fastlege om det ikke var for at jeg flyttet til et annet fylke.