Vigdis Risan

Autorisasjon (1990)

Vigdis Risan er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Vigdis Risan

Tar deg på fullt alvor. Trygg.

Er lyttende og tar deg på dypeste alvor. 100% tillit til henne. Hun sender deg til spesialister dersom den minste behov er til stede. God samtalepartner ved psykiske utfordringer.

Trygg

Risan er den mest seriøse legen jeg har hatt. Hun er grundig og tar deg på alvor. Føler meg heldig som har henne som fastlege.

Trygg og kunnskapsrik

Legen kan oppleves kjapp og effektiv ved "enkle og lette" helseutfordringer, men har alltid vært grundig, lyttet og tatt seg god tid når konsultasjonene har dreid seg om mer alvorlige helseutfordringer. Det er god prioritering! Hun er også veldig flink til å følge opp, dersom det er behov for dette. Jeg har følt meg sett og godt ivaretatt.

Noe lang ventetid på time når det ikke er akutt, men jeg har alltid fått time på dagen dersom det har vært nødvendig.

Ikke veldig fornøyd

Hadde et par hastetimer til Vigdis. Ikke den beste opplevelsen, følte ikke at hun evnet å lytte å være empatisk. Ikke en lege som virker å bry seg om psykisk helse!

Fantastisk bra lege.

Jeg er veldig fornøyd med Vigdis som lege. Får inntrykk av høy kompetanse, og er alltid hyggelig. Har absolutt ingenting å klage på.