Vigdis Risan

Dalgårdveien 1 7024 Trondheim
Vigdis Risan er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Vigdis Risan

Meget fornøyd

Hun er grundig og tar seg god tid til meg. Har gått til henne i mange år og vil fortsette med det. Noe venting for å komme inn, men så lenge hun gjør en så god jobb, går dey greit å vente litt.

Veldig fornøyd

Er veldig fornøyd med henne som fastlege. Er som regel minst 20 min ventetid før jeg får komme inn til timen min, men hun viser stor oppmerkosmhet og forståelse for meg når jeg først kommer inn til henne. Hun haster ikke med å få meg ut av kontoret igjen som jeg setter stor pris på. Føler at jeg blir hørt og hadde gjerne hatt henne vidre som fastlege om det ikke var for at jeg flyttet til et annet fylke.

Tja...

Opplevde henne som lite interessert og ikke veldig hjertelig. Men byttet mest av alt på grunn av den svært negative holdningen man alltid møter på Dalgård legesenter.

Noe for deg som liker å vente!

Generelt er jeg fornøyd med henne. Likevel er jeg svært missfornøyd med forsinkelsene som gjentar seg.

Veldig dyktig lege

Hatt henne som fastlege i mange år og har alltid vært veldig fornøyd. Hun har alltid tatt mine symptomer på alvor, og henvist videre til spesialister der det har vært nødvendig. Ellers beroliget der det ikke er noe. Har alltid fått time på dagen når det er akutt.