Vigdis Risan

Autorisasjon (1990)

Vigdis Risan er en av 185 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Vigdis Risan

Trygg

Risan er en lydhør og god lege på alle måter. Har hjulpet meg i alle vanskelige situasjoner jeg har vært i.

Elendig.

Jeg gikk til Vigdis Risan i flere år ettersom min mor hadde hun som fastlege. Gjennom oppveksten var jeg sterkt plaget av lungebetennelser og sykdom. Ikke én eneste gang tenkte Vigdis Risan på å sende meg videre for å finne ut om det var noe spesielt ettersom jeg sleit med så mye sykdom.
Vigdis Risan tar ikke pasienten på alvor, og hun gjør ikke mer enn det som må til for å få deg ut fra legekontoret slik at neste pasient kan komme inn.

ok, but not excellent

Nice doctor, with a basic knowledge of medicine. Would benefit from updates, and from showing more interest in listening to the patient. Could be very much better in following up - for me and my husband, nothing has been followed up, actually.
Dalsgård legesenter is very difficult to contact, as the line is either busy (for hours), and there is no answering machine.

En fastlege til å stole på

Hun er grundig, kunnskapsrik, kommuniserer godt, og hun følger opp funn. Bra!

Meget fornøyd

Hun er grundig og tar seg god tid til meg. Har gått til henne i mange år og vil fortsette med det. Noe venting for å komme inn, men så lenge hun gjør en så god jobb, går dey greit å vente litt.