Vigdis Risan

Tlf: 72 56 70 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Vigdis Risan er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Vigdis Risan

Elendig.

Jeg gikk til Vigdis Risan i flere år ettersom min mor hadde hun som fastlege. Gjennom oppveksten var jeg sterkt plaget av lungebetennelser og sykdom. Ikke én eneste gang tenkte Vigdis Risan på å sende meg videre for å finne ut om det var noe spesielt ettersom jeg sleit med så mye sykdom.
Vigdis Risan tar ikke pasienten på alvor, og hun gjør ikke mer enn det som må til for å få deg ut fra legekontoret slik at neste pasient kan komme inn.

ok, but not excellent

Nice doctor, with a basic knowledge of medicine. Would benefit from updates, and from showing more interest in listening to the patient. Could be very much better in following up - for me and my husband, nothing has been followed up, actually.
Dalsgård legesenter is very difficult to contact, as the line is either busy (for hours), and there is no answering machine.

En fastlege til å stole på

Hun er grundig, kunnskapsrik, kommuniserer godt, og hun følger opp funn. Bra!

Meget fornøyd

Hun er grundig og tar seg god tid til meg. Har gått til henne i mange år og vil fortsette med det. Noe venting for å komme inn, men så lenge hun gjør en så god jobb, går dey greit å vente litt.

Veldig fornøyd

Er veldig fornøyd med henne som fastlege. Er som regel minst 20 min ventetid før jeg får komme inn til timen min, men hun viser stor oppmerkosmhet og forståelse for meg når jeg først kommer inn til henne. Hun haster ikke med å få meg ut av kontoret igjen som jeg setter stor pris på. Føler at jeg blir hørt og hadde gjerne hatt henne vidre som fastlege om det ikke var for at jeg flyttet til et annet fylke.

Tja...

Opplevde henne som lite interessert og ikke veldig hjertelig. Men byttet mest av alt på grunn av den svært negative holdningen man alltid møter på Dalgård legesenter.

Noe for deg som liker å vente!

Generelt er jeg fornøyd med henne. Likevel er jeg svært missfornøyd med forsinkelsene som gjentar seg.

Veldig dyktig lege

Hatt henne som fastlege i mange år og har alltid vært veldig fornøyd. Hun har alltid tatt mine symptomer på alvor, og henvist videre til spesialister der det har vært nødvendig. Ellers beroliget der det ikke er noe. Har alltid fått time på dagen når det er akutt.

Tipp topp tommel opp!

Vært min lege i mange år. Tar seg alltid tid til å lytte og tar ting på alvor. Føler meg godt ivaretatt og trygg ved undersøkelser.
Får alltid time på dagen om det er noe akutt.

Fastlege i mange år . Hele familien på 4 har henne som fastlege.

Veldig faglig dyktig . Opplever at hun lytter og alltid gjør sitt beste .
Føler meg trygg hos henne.
Empatisk og trivelig.

Bytter fra henne nå.

Altid forsinket.
Vanskelig å snakke med.
Føler at hun ikke tror på meg.
Virker som hun ikke tar mine problemer på alvor.

Seriøs, grundig, tydelig, hører på hva du sier.

Har hatt henne som fastlege i mange år. Hun undersøker grundig, sender deg til spesialist om det behov for det. Hun sier hva hun tror ting kan være og vi samtaler oss fram til hva som er den beste løsningen - hun bestemmer ikke, men viser deg alternativene. Hun er en lege en får tillit til.

Fastlege vurdering

Bare gode erfaringer.
Har beskrevet min vurdering nedenfor og har ikke andre kommentarer.

Generelt fornøyd

Går til kontroll hver tredje måned da jeg har diabetes.Hun går grundig tilverks,sjekker blodtrykk,vekt,å informerer godt om tingenes tilstand så jeg føler meg ganske trygg etter konsultasjon. Ett lite irritasjonsmoment er at man nesten aldri kommer inn til rett tid selv om jeg tar første time hver gang men nei forsinket likevel.

Herre..

hun har alltid dårlig tid og jeg føler at jeg går fra legekontoret like uvitende om det som plager meg som da jeg kom. Hun klarte heldigvis å henvise meg til en spesialist en gang for noen år siden, det kom det noe godt ut av.

Meget fornøyd

En særdeles nøye og omtenksom lege.
Tar seg god tid, selv om hun skulle være forsinket.
Forklarer tydelig og godt om nødvendig.