Marit Rønne

Autorisasjon (2006)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Idungården Legesenter DA Telefonnummer73 83 36 1073 83 36 ...
Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim
Marit Rønne er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marit Rønne

Alltid seriøs!

Marit har alltid tatt meg seriøst! Hun er effektiv og stiller aktivt spørsmål for å få ordentlig overblikk over situasjonen min. Hun har også tatt flere tester «i tilfelle», slik at andre eventuelle problemer kan avdekkes. Anbefales!

Hyggelig og effektiv

Marit Rønne har vært min fastlege mens jeg har vært student i Trondheim, og jeg er veldig fornøyd. Jeg får alltid time raskt etter å ha bestilt, og jeg trenger aldri sitte lenge på venterommet siden Marit rønne alltid er presis. Jeg opplever henne som hyggelig, hun tar meg seriøst og jobber effektivt.

Effektiv, kompetent og kunnskapsrik

Har hatt Dr. Rønne som min fastlege i 12 år, helt siden jeg kom til byen som student. Husker at jeg til å begynne med var usikker, da hun kan virke brysk og utålmodig. Hun er rett på sak, og går ikke rundt grøten. Dette er noe jeg etter kort tid lærte meg å sette svært stor pris på, ettersom jeg ikke har behov for å bli dulla med. Hun har fått meg trygt gjennom flere runder med alvorlig sykdom, både fysiske og psykiske. Jeg har full tillit til Rønnes kompetanse som lege, og at dersom hun avfeier noe er det fordi det faktisk ikke er alvorlig. Jeg får absolutt inntrykk av at hun bryr seg om meg, og husker meg og tar seg tid til å forklare når hun ser jeg er usikker. Hun er effektiv, og er derfor sjeldent forsinket. Jeg har ingen problemer med å anbefale Marit Rønne som fastlege.

Uengasjert og rotete

Bytter nå etter flere år med henne. Lite engasjert, stresset og ikke minst rotete ifht medisiner, tidligere legebesøk osv. Føler mine få legebesøk er en byrde og at hun ikke i nærheten prøver å hjelpe meg. Tragisk!

Lite interisert,ubehagelig

Hadde henne i 2 år.Første gangen jeg var hos henne ble jeg imponert hvor presis på tid hun var.Det skal hun ha.MEN det forklarer hvorfor,hun kjapper seg gjennom "timen din" uten å vise særlig interesse for helsen din.Siste gangene jeh var hos henne så avbrøt hun meg hele tiden og hele tiden plasserte kort terminalen foran meg,slik at jeg bare skulle betale å gå.Hva er det for noe??? Jeg fikk ikke snakket ferdig før jeg ble nesten "hevet" ut.Bytta lege tvert!Utrolig at det går an.