Unni Britt Velle Sørli

Ingen på venteliste

Unni Britt Velle Sørli er en av 12 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

God kommunikasjon, kunnskapsrik

Har bare god erfaring etter ca 1 og 1/2 år. Henviser videre til spesiallege ved behov. God til å kommunisere og har lang erfaring/ høy kunnskap.

Elendig

Jeg støtter alle de negative omtalene. Hun har bare vært min fastlege noen måneder, men jeg har allerede satt meg i kø hos en annen. Hun tar seg ikke tid, er ikke imøtekommende, viser liten interesse. Jeg er veldig kresen på gynekologer, og hun ville ikke henvise meg til gynekologen jeg alltid har brukt fordi hun mente selv at hun kunne utføre undersøkelsen. Jeg kan ikke snakke med henne om høysensitivitet fordi hun "ikke tror på det selv". I tillegg tok hun 500kr for en tjeneste som mannen min betalte 152kr hos sin lege - for akkurat samme jobben. ELENDIG.

Forferdelig!

Denne legen anbefaler jeg ikke. Hun er arrogant og frekk. Lite hjelpsom og ubehagelig. Skjønner ikke hvorfor hun jobber som lege.

Flink og proff.

Hun har vært min fastlege i mange år. Aldri problem med å få time. Hun er rask og profesjonell, også flink til å følge opp.
(Mann 50)

Bedriten!

Byttet lege til Sørli. Pga flytting og at jeg syntes min forrige lege var udugelig. Tok feil, Sørli er verre. Fikk bestilt time for å sjekkke ut en sykdom og for å få prevensjon i form av spiral eller P-stav. Kom til legen, fikk som svar at hun ikke kunne hjelpe meg om noen av temaene. Dette grunnet at hun ikke hadde hørt om sykdommen før og derfor ikke kunne gi meg prevensjon. Jeg er den typen som glemmer P piller, men bruker det fortsatt.

Prøver igjen å få legetime nå, men de svarer aldri. Satt 30 min i telefonen, ingen svarte. Ingen svarer.