Åsvang Legekontor

Raveien 6A 1430 Ås

Siste vurderinger av behandlere ved Åsvang Legekontor

Veldig fornøyd!

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

En god fastlege som jeg kan anbefale. Hun lytter og er til å stole på. Hun er korrekt, aldri forsinket til avtalt time og svarer på e-konsulatsjon utenom arbeidstid. Synes hun får ufortjent dårlig score her inne. Jeg har hatt henne som fastlege i mange år.

Trygg og dyktig

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Jeg er fornøyd med dr Sørli som fastlege. Hun tar meg alvorlig når det trengs, og hjelper meg med å roe ned når det ikke er fare på ferde. Alltid ledig time på dagen om det er noe som haster, og svarer raskt på e-konsultasjoner.

Velfortjent karakter 2!

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Legen har ingen evne til å lytte til pasienten og avfeier diskusjoner med at det er hun som er legen. Virker ikke godt oppdatert medisinsk og har fokus på å ta betalt for alle tjenester, inkludert å videresende prøveresultatene og epikriser. Unngå hvis mulig.

Trygg og lyttende

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Føler meg ivaretatt. Hun gir meg gode råd, hører på meg og tar seg tid. God oppfølging. Veldig fornøyd. Anbefales

Dårlig opplevelse

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Ovenfra og ned holdning. Ikke lyttende og jeg opplevde manglende innlevelse og forståelse. Hun tok seg minimalt med tid og jeg forlot legekontoret uten den helsehjelpen jeg trengte. Jeg fikk ingenting ut av timen og var så heldig å få byttet fastlege og slapp å komme tilbake til henne.