Unni Britt Velle Sørli

Johan K Skankesvei 1-3 1430 Ås
Unni Britt Velle Sørli er en av 11 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

anbefaler ikke..

Leste meg igjennom tilbakemeldingene og tenkte å ta sjangsen likevell for kunne jo umulig stemme alt det negative som står her.
jeg tokk feil. var hoss henne 2 ganger å allerede byttet jeg lege. Hun setter ikke av tid. uansett om du har oppgitt 2 grunner til hvorfor du er innom, fikk ett tvetydet svar på det ene problemet mitt og spurte. hun svarte : gjør det som står på papiret jeg ga deg. selv om hun sa motsatt. så var morsomme tre apotekturer der jeg ikke fikk resepten som hun skrev hun hadde sendt..
første inntrykket var at hun var overlegen og stresset. hører ikke på deg når du snakker og sender deg ut før du egentlig har fått hjelp. på andre besøk var hun bedre, fikk inntrykk at hun hørte etter men at jeg kun fikk svar på ene tingen fordi hun lå etter og ikke hadde tid til å sjekke prøvesvarene er for dårlig. var inne i knappe 7 min.
hun er spesialist så i tillegg til å ikke ha tid til deg som pasient, betaler du ekstra for ingenting..

Ingen bra lege

Sørli er uinteressert, tar seg ikke tid og lytter ikke. Gjør seg raskt opp en oppfatning - gjerne om deg som menneske - og slutter deretter raskt å høre på deg. Du får sjelden mer enn ti minutter. Lite interessert i å ha mannlige pasienter. Jeg opplevde at hun nektet å se på en føflekk jeg var redd for kunne være hudkreft, fordi hun hadde det travelt, og jeg ikke hadde sagt fra om dette da jeg bestilte timen. Har vurdert å klage henne inn for Fylkesmannen.

Dårlig service!!!

Er ikke imøtekommende, er avvisende og lite forståelsesfull. Jeg oppsøker andre leger enn Dr.Sørli fremover!!

Effektiv, hyggelig og dreven

Jeg var innom for en celleprøve hos henne. Hun smilte og pratet og fikk dette til å bli en mye mindre klein affære enn det kunne blitt. Hun var rask og effektiv, og jeg følte meg godt ivaretatt. Hun svarte godt på alle spørsmål jeg hadde, også de som ikke hadde noe med celleprøven å gjøre. Anbefales.

En effektiv og god lege

Dr. Sørli har vært lege for meg og barna mine over 10 år og jeg kjenner meg ikke igjen i de negative omtalene hun får flere steder her på legelisten. Hun er imøtekommende og lyttende og vi får god oppfølging. Henvisning til spesialister (som også har vært meget bra) har aldri vært et problem, heller ikke å bestille time.
Det er likevel rom for et par forbedringer; at legen er klar til avtalt tid og litt lenger tid til konsultasjonen.
Dr. Sørli som familielege er svært god og effektiv jeg anbefaler henne gjerne!