Unni Britt Velle Sørli

Autorisasjon (1989)

Unni Britt Velle Sørli er en av 13 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

Fornøyd

Hun er fastlegen til mine barn, og jeg er fornøyd med det. Det er greit å få kontakt med legekontoret, og vi har alltid fått time på dagen når vi har ønsket/trengt det. Det er lite/ikke noe ventetid før man skal inn, noe vi setter pris på.
Jeg opplever at hun gjør de undersøkelser som er fornuftig og skriver ut de medisiner som er nødvendig. Har følt oss godt ivaretatt, og synes vi blir møtt med et smil av en hyggelig og forståelsesfull lege.

Manglende empati

Hun er lite empatisk, tar deg ikke seriøst og tror at smertestillende er et magisk legemiddel som fikser alle sykdommer.

Hyggelig og imøtekommende

Jeg opplever Dr Unni Britt Velle Sørli som hyggelig og imøtekommende . Hun er lydhør for min historie , rask på tastaturet , og nøye med å få med alle relevante opplysninger vedr mitt sykdomsbilde .
Hun gjør grundige undersøkelser , og kommuniserer underveis hva hun gjør og hvorfor .
Hun er åpen for innspill , og gir konstruktive tilbakemeldinger på dem.
Denne legen er rett dame på rett plass !

Dårlig medmenneske

Hadde en positiv opplevelse de 2 første gangene, men i dag fikk jeg oppleve en som stemmer overens med mange av anmeldelsene jeg har lest. Første gang jeg har gått gråtende ut av et legekontor og absolutt siste gang jeg har vært der!Skulle helst gitt 0, men må gi en stjerne

Very good service

Today is first day meeting Dr. Sørli and she was so welcoming and nice. She pays attention to all the details i gave, she is good at her field and would recommend her to anyone wanting to visit the clinic. Very nice doctor!