Unni Britt Velle Sørli

Autorisasjon (1989)

Unni Britt Velle Sørli er en av 14 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

Umulig å kontakte

Må bytte fastlege, da det er umulig å kontakte henne. For problemer som en fastlege bør kontaktes, er jeg nødt til å ringe legevakt for å få hjelp. Dette er ikke sånn det burde være. Anbefaler dere å holde dere unna. Har ikke hatt kontakt med henne, så er ikke noe med henne som er galt, fra min opplevelse.

Kviet meg for å gå til legen, å ikke bli hørt en gang til

Enkel på prate med.

Har dessverre ikke fått følelsen av å bli tatt på alvor med symptomer.

Synes det er vondt å høre at sine plager er "bagateller" som ikke er farlige. Man går ikke til legen for moroskyld.

Første erfaring

Jeg fikk brev med invitasjon til å bestille time, men når jeg kom, legen hadde ikke noe å si til meg. Fikk inntrykk at jeg ble innkalt unødvendig. Ble ikke sjekket på noen måte.
Det finnes ikke navn på legesentret. Vinduene utvendig er dekket av markiser og det er ikke mulig å finne navn på kontoret.
Måtte vente på legen 15 minutter. Dørene var stengt, vindu til resepsjonist også, ingen informasjon. Veldig ubehagelig følelse.

Dårlig

Får inntrykk av at denne legen bare er ute etter penger. Blitt kastet ut etter ti minutter og deretter bedt om å bestille ny time, i tillegg at jeg på e-konsultasjon ikke får mulighet til å svare da hun avslutter konsultasjonen. Slik at jeg må starte ny konsultasjon for å få hjelp. Ikke bare det, hun anbefaler også bare reseptfrie «medisiner» fra apoteket.

Gjør deg selv en tjeneste å aldri gå hit!

Fraværende

Særs utilgjengelig og litt imøtekommende. STYR UNNA
Hun har lite eller ingen forståelse for sammensatte forløp.