Unni Britt Velle Sørli

Autorisasjon (1989)

Unni Britt Velle Sørli er en av 13 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

Som å snakke med veggen

Jeg kom for å ta en blodprøve, men selv det ble en helt merkelig samtale. Ble advart allerede på venterommet, men trodde ikke det kunne være så ille. Etter 2 måneder, ligger fortsatt ikke noen resultater tilgjengelig i systemet. Jeg drar aldri tilbake. 0 stjerner.

Effektiv og snill

Ble møtt av en grei og dyktig dame. Fikk både resept og gode råd, og opplevde henne som svært effektiv. Bestilte også legetimen kun to timer før :D

Andre tilbakemeldinger her samsvarer ikke med den opplevelsen jeg fikk hos henne. Veldig fornøyd!

Jeg fikk ikke noe ut av å komme til legen

Alt jeg sa ble notert inn på pcen, men jeg fikk ingen veiledning eller tips som kan hjelpe meg videre.

Jeg fikk inntrykk av ikke å bli tatt på alvor og måtte selv presse på for å bli hørt på og i det minste fått tatt en blodprøve for å sjekke opp på ting.

Anbefaler ikke å ha denne fastlegen.

Arrogant og pengegrisk

Anbefaler å tenke deg nøye om før du velger denne legen. Iallfall om du vil bli møtt med respekt. Hun har en «ovenfra og ned»-holdning som ikke sømmer seg for en lege. Jeg føyer meg inn i rekken av andre misfornøyde pasienter her inne. I tillegg er sekretæren lite hyggelig. Aldri mer det kontoret.

Umulig å kontakte

Må bytte fastlege, da det er umulig å kontakte henne. For problemer som en fastlege bør kontaktes, er jeg nødt til å ringe legevakt for å få hjelp. Dette er ikke sånn det burde være. Anbefaler dere å holde dere unna. Har ikke hatt kontakt med henne, så er ikke noe med henne som er galt, fra min opplevelse.