Unni Britt Velle Sørli

1989

Unni Britt Velle Sørli er en av 11 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

Forferdelig!

Denne legen anbefaler jeg ikke. Hun er arrogant og frekk. Lite hjelpsom og ubehagelig. Skjønner ikke hvorfor hun jobber som lege.

Flink og proff.

Hun har vært min fastlege i mange år. Aldri problem med å få time. Hun er rask og profesjonell, også flink til å følge opp.
(Mann 50)

Bedriten!

Byttet lege til Sørli. Pga flytting og at jeg syntes min forrige lege var udugelig. Tok feil, Sørli er verre. Fikk bestilt time for å sjekkke ut en sykdom og for å få prevensjon i form av spiral eller P-stav. Kom til legen, fikk som svar at hun ikke kunne hjelpe meg om noen av temaene. Dette grunnet at hun ikke hadde hørt om sykdommen før og derfor ikke kunne gi meg prevensjon. Jeg er den typen som glemmer P piller, men bruker det fortsatt.

Prøver igjen å få legetime nå, men de svarer aldri. Satt 30 min i telefonen, ingen svarte. Ingen svarer.

lite empatisk og imøtekommende

opplever at legen har dårlig tid, er veldig fokusert på å skrive på dataen. Opplever å ikke bli hørt eller tatt på alvor.

Vennlig og imøtekommende

Jeg opplevde å bli godt ivaretatt av Sørli. Hun tok seg tid til å høre på meg, stille oppfølgende spørsmål og fikk meg til å føle meg trygg. Kort ventetid og behagelig venteværelse og legekontor.