Unni Britt Velle Sørli

Johan K Skankesvei 1-3 1430 Ås
Unni Britt Velle Sørli er en av 11 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

Dårlig service!!!

Er ikke imøtekommende, er avvisende og lite forståelsesfull. Jeg oppsøker andre leger enn Dr.Sørli fremover!!

Effektiv, hyggelig og dreven

Jeg var innom for en celleprøve hos henne. Hun smilte og pratet og fikk dette til å bli en mye mindre klein affære enn det kunne blitt. Hun var rask og effektiv, og jeg følte meg godt ivaretatt. Hun svarte godt på alle spørsmål jeg hadde, også de som ikke hadde noe med celleprøven å gjøre. Anbefales.

En effektiv og god lege

Dr. Sørli har vært lege for meg og barna mine over 10 år og jeg kjenner meg ikke igjen i de negative omtalene hun får flere steder her på legelisten. Hun er imøtekommende og lyttende og vi får god oppfølging. Henvisning til spesialister (som også har vært meget bra) har aldri vært et problem, heller ikke å bestille time.
Det er likevel rom for et par forbedringer; at legen er klar til avtalt tid og litt lenger tid til konsultasjonen.
Dr. Sørli som familielege er svært god og effektiv jeg anbefaler henne gjerne!

Meget fornøyd!

Jeg har hatt Dr. Sørli siden fastlegeordningen startet og har bare positivt å melde. Nå er ikke jeg den som har hatt mest behov for å gå til lege, men de gangene behovet har vært der, har jeg blitt tatt godt vare på! Eneste grunn til å bytte, er at jeg har flyttet.

Legekontoret har hyggelige og imøtekommende folk i resepsjonen. Det er også mulig å bestille time via sms - dette fungerer svært godt ☺

Ambefales ikke

Desverre tar ikke Sørli seg ikke tid til å høre etter, og du får aldri forklart hva som egt feiler deg. Hun er frekk og ikke imøtekommende på noen som helst måte. Det eneste positive er at det er lett å få time, men det er ikke rart når hun ikke tar seg tid til pasienten.