Unni Britt Velle Sørli

Det Blå Huset Legesenter

1989

Det Blå Huset Legesenter Telefonnummer64 97 31 4064 97 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Raveien 6A 1430 Ås
Unni Britt Velle Sørli er en av 13 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

Imponert

Første gang hos en lege i Norge.Jeg var imponert av Dr Sørli,hun var veldig hyggelig person, rask og effektiv som lege.Anbefaler henne som fastlege!

Travel, lite imøtekommende og manglende sympati

Har vært hos Unni Britt to ganger nå uten å få hjelp. Hun gjør ikke de undersøkelsene hun burde og skriver ikke henvisninger som trengs. Smiler og er hyggelig, men dette oppleves som uekte. Tar ikke problemene seriøst og er ikke sympatisk i møte med pasient.

Uinteressert

Har vært pasient hos henne i noen måneder nå og har vært hos henne flere ganger uten hjelp å få. Hun virker nedlatende og fullstendig uinteressert. Smiler og er hyggelig, men på en veldig overfladisk måte. Hun gjør det minimale av undersøkelser og gir diagnoser uten å undersøke ordentlig. Fikk ikke henvisning når jeg spurte om det heller og må ha time for å få resept/legeerklæring. Er også helt håpløst å få kontakt via telefonen. Har aldri kommet igjennom. Valgte henne som lege da jeg ikke trodde hun kunne være like ille som anmeldelsene sa, men der tok jeg feil.

Styr unna!

Jeg gikk kun til henne en gang før jeg satte meg på venteliste for å bytte. Tar ikke pasientene seriøst og hører ikke på hva de sier.

Da rutineblodprøven traff en nerve og jeg ikke kunne bevege armen etterpå, ble reaksjonen min (angstanfall, grunnet at jeg sliter med panikkangst) bagatellisert. Da jeg sa at jeg ikke spiser fisk og spurte om jeg burde ta jod-tilskudd, fikk jeg bare beskjed om å "spise mer fisk".

Prøv å komme deg til en annen lege om du kan.

Dyktig og lydhør fastlege

Jeg har hatt Sørli som lege i 15-20 år nå, og opplever henne som faglig dyktig, lytter til hva jeg har å si og følger opp avtaler. De senere årene har hun også fulgt opp barna på en god måte. Hun har henvist videre ved behov, og vi får alltid time på dagen når vi har bedt om det. Vennlig og empatisk i væremåten. Hun har også vært ydmyk og fin å gi tilbakemeldinger til.