Unni Britt Velle Sørli

Unni Britt Velle Sørli er en av 12 fastleger i Ås

Om vurderingene

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

Ingen forståelse eller respekt

Viser ingen forståelse ovenfor meg som pasient og min situasjon, og viser nesten ingen vilje til å hjelpe meg. Virker ikke særlig ikke som hun bryr seg/har forståelse for psykiske plager. Ovenfra og ned holdning hvor det nesten ikke lyttes til det jeg sier.

Misfornøyd

Veldig vanskelig å få tak i, så lite telefon tid at det som student ikke er mulig å få tak i legen hvis en også skal møte til (obligatoriske) forelesninger på universitetet.

Jeg opplevde legen som mer defensiv en løsningsorientert når det kom til mine helseproblemer. Dette gjorde det for meg vanskeligere å be om hjelp videre.

Har måttet bytte fastlege, da jeg ikke får den hjelpen jeg har behov for.

Dålig!

Jeg måtte ta barn min til legevakt, det er ikke mulig å avbryte møte på nett og jeg ringte som førsteperson da køen åpnet seg for å informere Unni. Nå fikk jeg et inkassovarsel uten å få fakturaen sendt først! Fra jeg bestiller tiden og avlyst det var det ikke 24 timer og det var et veldig lite barn, Håpløs, kan ikke vente med å forandre henne!

Dårlig

Burde lyttet til anmeldelsene her. Kommer til å bytte. Virker hyggelig nok men vil ikke ta seg tid // ta pasienten seriøst.

vanskelig å bestile time det er ikke mulig

det er ikke mulig å bestille time hvor er knappen å trykke på? ringe ingen er svar å veldig vanskellig å bestille time

Vis flere...