Unni Britt Velle Sørli

Allmennlegespesialist og fastlege
Kvinne, 63 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (1989)

Ledige plasser

0 av 1800
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

4 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Unni Britt Velle Sørli er en av 12 fastleger i Ås

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(110)
110 vurderinger
Tilgjengelighet
(73)
73 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(79)
79 vurderinger
Service
(63)
63 vurderinger

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

Veldig fornøyd!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

En god fastlege som jeg kan anbefale. Hun lytter og er til å stole på. Hun er korrekt, aldri forsinket til avtalt time og svarer på e-konsulatsjon utenom arbeidstid. Synes hun får ufortjent dårlig score her inne. Jeg har hatt henne som fastlege i mange år.

Trygg og dyktig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg er fornøyd med dr Sørli som fastlege. Hun tar meg alvorlig når det trengs, og hjelper meg med å roe ned når det ikke er fare på ferde. Alltid ledig time på dagen om det er noe som haster, og svarer raskt på e-konsultasjoner.

Velfortjent karakter 2!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Legen har ingen evne til å lytte til pasienten og avfeier diskusjoner med at det er hun som er legen. Virker ikke godt oppdatert medisinsk og har fokus på å ta betalt for alle tjenester, inkludert å videresende prøveresultatene og epikriser. Unngå hvis mulig.

Trygg og lyttende

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Føler meg ivaretatt. Hun gir meg gode råd, hører på meg og tar seg tid. God oppfølging. Veldig fornøyd. Anbefales

Dårlig opplevelse

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Ovenfra og ned holdning. Ikke lyttende og jeg opplevde manglende innlevelse og forståelse. Hun tok seg minimalt med tid og jeg forlot legekontoret uten den helsehjelpen jeg trengte. Jeg fikk ingenting ut av timen og var så heldig å få byttet fastlege og slapp å komme tilbake til henne.

Vis flere...