Randi Lovise Sjønnegård

Tlf: 72 56 03 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Randi Lovise Sjønnegård er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Randi Lovise Sjønnegård

Kunnskapsrik og hyggelig

Tar pasienten på alvor, handler raskt og effektivt. Følger opp med å ringe i etterkant. Bare positive opplevelser med henne som lege.

Bra lege

Hun er flink og har godt humør.Hjelper meg med det meste eller så henviser hun videre om man trenger det.Hører på hva du sier og jeg føler jeg blir tatt på alvor.Jeg har en dødelig sykdom og er det noe får jeg hjelp så fort det lar seg gjøre,det er jeg takknemlig for.

Fantastisk fastlege

Flink med både voksne og barn. Tar alle hendvendeslser på alvor. Henviser til spesialist hvis det er tvil om videre behandling.

Den beste og dyktige lege i hele norge

Godt humor, alltid god tid. Har forståelse for pasienter. All tid oppdatert. Kjempe flink lege. Alltid følger opp og kontakter deg hvis du må vite ( prøve svar eller sykdom relatert informasjon).

Opptatt lege.

Har det veldig travelt.Satt seg lite inn i pasienten..Mange jern i ilden.Lytter godt.Trivelig lege.Føler at opptar hennes tid.

Dårlig på kommunikasjon

sender ikke lovt fortsatt sykemelding,ringer heller ikke tilbake når hun sier hun skal,har ventet en uke på tilbakemelding.Virker som det er vanskelig for legen å sette seg inn i pasientens situasjon.

Dyktig og Hyggelig

Svært flink og hyggelig dame som følger opp pasientene sine. Veldig flink med barn og tar seg alltid god tid.

En av de verste

Kom til henne pga at min fastlege var borte. Intet tiltalende vesen, intet smil (barn som var på timen). Arrogant og ekkel tone, avbrøt bryskt når man stilte flere spørsmål. Anbefales ikke.

Utmerket og dyktig.

Svært flink og interessert lege. Flink til å følge opp å vurdere flere muligeheter på hva som faktisk kan feile deg. For tiden på permisjon men vikar Elisabeth Hagen er svært dyktig hun også . Anbefales varmt begge to.

Den beste, og eneste legen som har tatt meg på alvor:)

Hun er en av de yngre legene som holder seg oppdatert, hele tiden. Viktig det, i dagen Norge. Hun er lett å snakke med, og skjønner det meste. Hun har en fin humor, som passer meg veldig bra. Hun tar meg på alvor, og er det noe hun ikke skjønner, så sender hun meg til de beste spesialisten, på sykehuset. Derfor føler jeg meg trygg, når jeg skal til legen min:)