Randi Lovise Sjønnegård

Havstein Legesenter AS

2004

Havstein Legesenter AS Telefonnummer72 56 03 0072 56 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Statsråd Kroghs vei 15C 7021 Trondheim
Randi Lovise Sjønnegård er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Randi Lovise Sjønnegård

Føler meg tatt hånd om.

Veldig fornøyd med Randi. Hun tar meg på alvor og viser forståelse for ting andre leger ikke har gjort, fra min oppfatning. Hun er effektiv, men tar seg tid til å prate/høre om hvordan ting går. Beste legen jeg har hatt på lenge!

Kunnskapsrik og hyggelig

Tar pasienten på alvor, handler raskt og effektivt. Følger opp med å ringe i etterkant. Bare positive opplevelser med henne som lege.

Bra lege

Hun er flink og har godt humør.Hjelper meg med det meste eller så henviser hun videre om man trenger det.Hører på hva du sier og jeg føler jeg blir tatt på alvor.Jeg har en dødelig sykdom og er det noe får jeg hjelp så fort det lar seg gjøre,det er jeg takknemlig for.

Fantastisk fastlege

Flink med både voksne og barn. Tar alle hendvendeslser på alvor. Henviser til spesialist hvis det er tvil om videre behandling.

Den beste og dyktige lege i hele norge

Godt humor, alltid god tid. Har forståelse for pasienter. All tid oppdatert. Kjempe flink lege. Alltid følger opp og kontakter deg hvis du må vite ( prøve svar eller sykdom relatert informasjon).