John Slettum

Autorisasjon (1989)

Mathesongården Legesenter Telefonnummer73 87 04 8073 87 04 ...
Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim
John Slettum er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av John Slettum

Han Er Virkelig En Dedikert Lege

Dr. John Slettum er Virkelig en dedikert lege.
Han har vært min fastlege i 24 år & han har hjulpet meg gjennom alle disse årene både på godt & vondt.
Uten han ville jeg virkelig vært i en langt værre situasjon enn den jeg er idag.
Hadde det ikke vært for Dr. John Slettum så ville jeg ikke vært i live idag.
Han er en lege som går ekstra mil for deg som pasient, for å være 100% sikkert på at du får vite hva som er galt, hvis det er noen som er galt, så finner han ut av det.
Takk John.

Lytter og ordner opp

Har alltid tatt plager og sykdom på alvor, og er god til å følge opp med både henvisninger og resepter når det trengs! Fått veldig god hjelp, og er superfornøyd generelt!

Trygg og lyttende

Man skal lete lenge etter en så dedikert og god lege. Han tar deg på alvor, og får unna det som man spør om.

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Vil anbefale John Slettum på det varmeste! Kunnskapsrik og omsorgsfull. Forklarer ting på en måte som gjør at du ikke føler deg som en idiot når du sitter der (også digitalt), og man blir dermed ikke redd for å stille spørsmål. Ydmyk og omsorgsfull type. Bestandig blid - en undervurdert egenskap. Her får du en pedagog og en lege i ett og samme menneske. Skulle likt å beholdt han i mange år til dersom jeg ikke hadde flyttet.

God lytter og trygg

Blir alltid tatt godt i mot. Legen tar seg god tid og er interessert og lytter til det man måtte ha på hjertet som pasient.