John Slettum

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim
John Slettum er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av John Slettum

Dyktig og omsorgsfull

Han er god på faget sitt, og er trygg i rollen. Han er alltid rolig og tar seg tid til å snakke med deg, hører etter og er empatisk.

Hyggelig og trivelig

Han bruker ørene og blikket vel så mye som pc´n - og en føler at han virkelig bryr seg!

Har hatt ham som lege siden han kom til Trøndelag - og jeg har sagt at jeg forventer at han holder på i mange år ennå :)

Veldig god løsning at du får time på dagen - det funker!

De øvrige på kontoret er også enestående :)

En av de flinke og imøtekommende!

Har hatt Dr slettum som fastlege i flere år før jeg flyttet fra Trondheim. Han har visst meg som pasient mye kunnskap, forståelse og trygghet. Jeg er ikke en person som ofte går til legen, kanskje 5-10 ganger per år. Men de gangene jeg har vært hos han blir jeg møtt av en positiv, hyggelig og seriøs lege, som er effektiv og dyktig! Også et flott legesenter, som gir deg time på dagen, flinke legesekretærer i resepsjonen, labben har også dyktige folk! Anbefales !

Uten tvil den beste lege du kan få i Trondheim!!

Har hatt mange leger, men ingen slik som John Slettum. Han viser forståelse, er innteressert, hører på hva du sier og tar hensyn til det. Makan til forståelsesfull lege skal du lete lenge etter! Dette er en lege med mye kunnskap, og yrkesstolthet. Hadde aldri skiftet lege hadde det ikke vært for fraflytting. Kunne ikke vært mer fornøyd! Har også time samme dag som du bestiller time +++

den eneste!

Jeg har hatt mange leger men ingen som ser MEG sånn som slettum gjør. Han bryr seg og støtter og hjelper.
han har mye å gjøre å mange pasienter men klarer alikevell å henge med på allt.
Vi alle er mennesker å glemmer i blandt å drt er lov.
Absolutt en lege jeg aldri vill bytte.