John Slettum

Tlf: 73 87 04 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
John Slettum er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av John Slettum

Lege som lytter

John lytter hver gang jeg er inn hos han. Aldri hatt det slik med noen andre leger. Litt dumt at han ikke er tilgjengelig hver dag i uken.

Dyktig og omsorgsfull

Han er god på faget sitt, og er trygg i rollen. Han er alltid rolig og tar seg tid til å snakke med deg, hører etter og er empatisk.

Hyggelig og trivelig

Han bruker ørene og blikket vel så mye som pc´n - og en føler at han virkelig bryr seg!

Har hatt ham som lege siden han kom til Trøndelag - og jeg har sagt at jeg forventer at han holder på i mange år ennå :)

Veldig god løsning at du får time på dagen - det funker!

De øvrige på kontoret er også enestående :)

En av de flinke og imøtekommende!

Har hatt Dr slettum som fastlege i flere år før jeg flyttet fra Trondheim. Han har visst meg som pasient mye kunnskap, forståelse og trygghet. Jeg er ikke en person som ofte går til legen, kanskje 5-10 ganger per år. Men de gangene jeg har vært hos han blir jeg møtt av en positiv, hyggelig og seriøs lege, som er effektiv og dyktig! Også et flott legesenter, som gir deg time på dagen, flinke legesekretærer i resepsjonen, labben har også dyktige folk! Anbefales !

Uten tvil den beste lege du kan få i Trondheim!!

Har hatt mange leger, men ingen slik som John Slettum. Han viser forståelse, er innteressert, hører på hva du sier og tar hensyn til det. Makan til forståelsesfull lege skal du lete lenge etter! Dette er en lege med mye kunnskap, og yrkesstolthet. Hadde aldri skiftet lege hadde det ikke vært for fraflytting. Kunne ikke vært mer fornøyd! Har også time samme dag som du bestiller time +++

den eneste!

Jeg har hatt mange leger men ingen som ser MEG sånn som slettum gjør. Han bryr seg og støtter og hjelper.
han har mye å gjøre å mange pasienter men klarer alikevell å henge med på allt.
Vi alle er mennesker å glemmer i blandt å drt er lov.
Absolutt en lege jeg aldri vill bytte.

Den beste av de beste

En fantastisk lege! tar seg tid og vil vite hvordan man egentlig har det! Skal aldri bytte! god å snakke med!

Flink lege og et godt menneske.

Dr. Slettum har vært legen min i mange år. Han er kunnskapsrik og en veldig flink lege, I tilleg er han en veldig snill person som virkelig bryr seg om andre. Kommer aldri til å bytte lege.

Har tapt seg

Var veldig fornøyd med han veldig lenge og har hatt han som lege siste ti år. Siste årene har dette tapt seg. Er ikke oppdatert på basic ting og kommer med uttalelser og "tips" som hører forrige tiår til. Oppfølging er ikke-eksisterende da jeg får beskjed om at det ikke er noe man kan forvente. Får ikke svar på prøver med mindre man spør, henvisninger blir ikke sendt på over et år dersom man ikke selv purrer på. Bytter derfor lege.

En god og omsorgsfull lege

Jeg ble yrkes skadet i en bilulykke.
Doktor Slettum prøvd å hjelpe meg som en far.
Han har gjort mye mer enn han hadde plikt å gjøre som en lege.
Jeg har flyttet fra Trondheim men savner den snille legen dypt !
Han er den beste legen som jeg hadde !

John Slettum er for meg en lege med hjerte

Tror jeg har hatt John Slettum som min fastlege siden 2001 . Han har vært så bra for meg , at jeg bestemte meg for å beholde ham som fastlege da jeg flytta til Fosen i 2006. Han har vært så god å hatt når det har vært som verst . Det at han forklarer meg i detalj hvordan kroppen min har det i situasjonen . og hva han mener er bra for meg .Tar seg goood tid når jeg har time .Han gjør meg glad .

ser hele mennesket

Min erfaring er at han er en svært hyggelig og imøtekommende lege, som er opptatt av hele mennesket og forsøker å finne ut hva som er viktig i livet til pasienten. Inngår dialog med pasienten for å komme frem til fruktbare løsninger. Svært fornøyd.

Genial lege

Fikk John som fastlege når æ fløtta te Trondheim. Trudde ikke d fantes så gode leger. Han lytter, gir råd og hvis nåkka må gjøres så gjør han d. Kjem aldri te å bytt lege.

Fin fyr!

Jeg har hatt Slettum som fastege siden 2001. Jeg er meget fornøyd, han er empatisk, tar seg tid til å lytte og er full av kunnskap og medmenneskelighet. En bedre lege skal man lete lenge etter!

Et geni

Jeg oppsøkte Slettum i for femten år siden med endel irriterende og potensielt alarmerende helseplager som han tok på største alvor. Heldigvis var det ikke noe alvorlig, og det som plaget meg kunne løses med enkle forandringer i såvel livsstilen som innstillingen til livet. De rådene jeg fikk var så gode at jeg har holdt meg frisk helt siden da. Jeg har faktisk aldri har vært hos legen siden, og har bare vært borte en dag fra jobben pga. en uskyldig luftveisinfeksjon. Sånn jeg ser det, er han et geni.

legen er bra, men alt for lang ventetid og småfrekk resepsjonsdame

Ringte etter legetime pga hoste/forkjølelse. Fikk beskjed at det bare var ledig om 8 uker. Resepsjondamen sa de bare tok inn folk som hadde hjerteproblemer på akutte timer. Da jeg endelig fikk overtalt resepsjonsdamen til en legetime hadde jeg gått syk i flere uker. Legen sa jeg hadde bronkitt og at jeg måtte ordlegge meg bedre til resepsjonsdamen for å få time.

Dyktig lege

Skiftet til Slettum da jeg flyttet til Trondheim som student. Han er veldig lyttende og tar seg alltid tid til å forklare hva han tenker, noe jeg setter stor pris på. Alltid blid og positiv, selv om han til tider kan være litt stressa (hvem er ikke det i hans situasjon). Det viktigste er at han alltid får deg til å føle at han tar dine problemer på alvor og at han er genuint opptatt av at du skal ha det bra. Anbefales på det sterkeste!

tar pasienten på alvor

Denne legen tar pasientene på alvor, og klarer å tenke utenfor boksen. Han tar seg god tid til å snakke med pasienten, og samtalen er preget av tillit. Sekretærene på legesenteret er veldig hyggelige og imøtekommende, og det er lett å komme gjennom både på telefon og sms. Det er kølappsystem ved resepsjonen, og av og til er det litt lang kø, men dette har bedret seg kraftig etter at legene fikk kortterminal på kontorene. Jeg byttet til denne fastlegen etter å ha hørt om ham fra kjentfolk. Perfekt er han jo ikke, men det er vel ingen.

Meget flink lege. "Lytteren" Kan sitt fag meget godt.Tar dere seriøst

John Slettum er meget flink til å lytte.Han tar pasientene seriøst.Han er flink til å forklare men er litt distrè enkelte ganger.Han kan være meget stresset noe som kan føre til at han blir glemsk av & til men stort sett går det bra.Anbefaler ham meget meget mye.Han er en lege som kan sitt fag meget meget bra & det er meget viktig for enhver pasient. Tar meget godt vare på sine pasienter.

Sympatisk og imøtekommende lege!

Flott lege som er veldig imøtekommende og hyggelig. Føler han tar pasientene på alvor og lytter.
Kan absolutt anbefale denne legen!