Zewenghil Ghebreselassie Tesfaghabr

Autorisasjon (1993)

Zewenghil Ghebreselassie Tesfaghabr er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Zewenghil Ghebreselassie Tesfaghabr

Aldri mer

Han er veldig glad i tomprat, som hvem som er din bestefar og pappa og sånt. Jeg dro til han med kraftig feber og uten stemme, han påstod at jeg ikke var syk fordi jeg ikke hadde feber. Mamma var med meg for å snakke, og påpekte flere ganger at jeg hadde høy feber. Men siden han ikke tok tempen på meg hadde jeg ikke feber.

Så jeg gikk ut derifra like forvirret eller mer forvirret enn når jeg gikk inn. Skal aldri tilbake!

en lyttende og interessert lege

Jeg er veldig godt fornøyd med Tesfagabr. Han kan mye og ser pasienten.
Han er flink på oppfølging og interessert i min omgivelse - skjønner at det også virker inn på sykdom/ diagnose.
Legesekretærene er dyktige og tar vare på meg eller barnet mitt.

Elendig

Elendig lege. Prater veldig dårlig norsk og vanskelig å forstå. Er også svært lite hjelpsom og interessert i å finne ut av hva som feiler deg. Hadde ikke benyttet av han dersom jeg var nødt. Er nok en grunn til at han har så mange ledige pasientplasser.

Har byttet fastlege!

Hyggelig og lyttende lege, men med en holdning til pasientene der: 1. Man er for ung til å være syk, så det er nok innbilning, eller 2. man er så gammel at slike symptomer er helt normalt! Vil ikke henvise videre, men lar deg heller komme med samme problem flere ganger, men nøler ikke med å skrive ut sykemelding uten nærmere diagnostikk. Tar ikke meg som pasient seriøst, og virker mest opptatt av å "tomprate" om vær og familieforhold. Viser liten empati, spesielt ovenfor barn, og man blir som forelder oppfattet som hysterisk!

Veldig trivelig lege bryr seg om helheten, samt lett å få time

Veldig trivelig lege bryr seg om helheten, samt lett å få time