Zewenghil Ghebreselassie Tesfaghabr

Autorisasjon (1993)

Zewenghil Ghebreselassie Tesfaghabr er en av 70 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Zewenghil Ghebreselassie Tesfaghabr

Elendig

Elendig lege. Prater veldig dårlig norsk og vanskelig å forstå. Er også svært lite hjelpsom og interessert i å finne ut av hva som feiler deg. Hadde ikke benyttet av han dersom jeg var nødt. Er nok en grunn til at han har så mange ledige pasientplasser.

Har byttet fastlege!

Hyggelig og lyttende lege, men med en holdning til pasientene der: 1. Man er for ung til å være syk, så det er nok innbilning, eller 2. man er så gammel at slike symptomer er helt normalt! Vil ikke henvise videre, men lar deg heller komme med samme problem flere ganger, men nøler ikke med å skrive ut sykemelding uten nærmere diagnostikk. Tar ikke meg som pasient seriøst, og virker mest opptatt av å "tomprate" om vær og familieforhold. Viser liten empati, spesielt ovenfor barn, og man blir som forelder oppfattet som hysterisk!

Veldig trivelig lege bryr seg om helheten, samt lett å få time

Veldig trivelig lege bryr seg om helheten, samt lett å få time

Aldri tilbake

Jeg skal aldri tilbake til han hverken med meg selv eller min datter.
Han er vanskelig å forstå , er mer opptatt av din og din mors sivilstand enn hva som feiler en. Veldig brå og hardhendt.
Og når du kommer til legen med barnet så er et av de første spørsmål om du er førstegangs forelder (det er tydeligvis bare hysteriske første gangs foreldre som tar barna sine til legen). Ikke en lege jeg drar til frivillig.
Men av erfaring så virker det som om eldre menn og kvinner liker denne legen

Kan Anbefales

Får time raskt,alltid punktelig.Har alltid fått hjelp her.