Zewenghil Ghebreselassie Tesfaghabr

Fetsund Legekontor

1993

Fetsund Legekontor Telefonnummer63 88 70 8063 88 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Garderbakken 6 1900 Fetsund
Zewenghil Ghebreselassie Tesfaghabr er en av 9 fastleger i Fet

Siste vurderinger av Zewenghil Ghebreselassie Tesfaghabr

Super lege

Glimrende lege. Tar pasienten på alvor og finner raskt ut hva som er galt. Er ikke redd for å sende pasienter til spesialister. Anbefales!

Svært kunnskapsrik og oppfølgende

Min fastlege har etter mitt skjønn høy kompetanse.
Han kan til tider være vanskelig å forstå da norskkunnskapene burde vært bedre etter så mange år i Norge.
Han følger godt opp det som har vært av problemer og henviser til spesialist der hvor dette har vært viktig.
Jeg er svært godt fornøyd

Aldri mer

Han er veldig glad i tomprat, som hvem som er din bestefar og pappa og sånt. Jeg dro til han med kraftig feber og uten stemme, han påstod at jeg ikke var syk fordi jeg ikke hadde feber. Mamma var med meg for å snakke, og påpekte flere ganger at jeg hadde høy feber. Men siden han ikke tok tempen på meg hadde jeg ikke feber.

Så jeg gikk ut derifra like forvirret eller mer forvirret enn når jeg gikk inn. Skal aldri tilbake!

en lyttende og interessert lege

Jeg er veldig godt fornøyd med Tesfagabr. Han kan mye og ser pasienten.
Han er flink på oppfølging og interessert i min omgivelse - skjønner at det også virker inn på sykdom/ diagnose.
Legesekretærene er dyktige og tar vare på meg eller barnet mitt.

Elendig

Elendig lege. Prater veldig dårlig norsk og vanskelig å forstå. Er også svært lite hjelpsom og interessert i å finne ut av hva som feiler deg. Hadde ikke benyttet av han dersom jeg var nødt. Er nok en grunn til at han har så mange ledige pasientplasser.