Harald Sundby

Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim
Harald Sundby er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Harald Sundby

Trondheims beste fastlege

Veldig flink med mennesker. Dyktig faglig, ser helheten utifrå medisinsk/ sosial og somatisk perspektiv. Fremstår veldig tillitsfull og åpen. Svært empatisk og lyttende. Har fin avvæpnende humor. Flink til å få fange opp essensen av kompliserte problemstillinger og være konfrontere på en taktfull opprøskende måte samtidig som har er flink til raskt å komme problemløsende tiltak på en veldig konstruktiv og oppbyggende måte.
Har hatt han som fastlege i ca 15 år og er veldig fornøyd med å han som fastlege.

Særdeles dyktig og klok fastlege

Har aldri møtt en fastlege som har så allsidig forståelse for en pasients situasjon og som ser sammenhenger utenfor de normerte rammene.

Han tar seg god tid til deg (derfor litt ventetid, men verdt det i høyeste grad) og hører på det du har å si uten å sette deg i bås. Han tør å stille vanskelige spørsmål på en forsiktig måte Han er ydmyk, engasjert og har et godt lynne.

I tillegg har han mye erfaring som han bruker på riktig måte. Han er løsningsorientert samtidig som han tar vare på deg.

Skulle ønske han kunne klones, vi trenger flere fastleger som han :)

Enestående

Enestående fastlege. Svært klok, med allsidig kunnskap om livets mange sider. Møter folk på en sjelden god måte.
Føler meg som verdens heldigste som tilfeldigvis fikk han til fastlege! Har følt meg så sykt reparert de gangene jeg har hatt legetime.
Faglig dyktig, handlekraftig, samt stor respekt for andre.

Veldig dyktig lege

Er flnk til å se sammenhengen mellom kropp og psyke og går grundig til verks med å stille diagnoser. Han har også en lun og god humor, og det hjelper godt når man har en tung dag hos legen :) Og han tar seg god tid til deg som pasient og tar deg på alvor.
Jeg er også veldig fornøyd med servicen generelt på Kalvskinnet Legesenter, opplever å bli godt motatt.

Har aldri følt meg så trygg, eller sett som et helt menneske og ikke bare de symptomer man har der og da. Han er veldig god på å se livssituasjon og psyke i sammenheng med somatiske plager, er empatisk og samvittighetsfull. Samarbeider utrolig godt med andre innstanser i helsevesenet og har hjulpet mye opp mot NAV. Håper jeg aldri trenger bytte lege!

Siden han tar den tiden han ser en pasient trenger der og da, kan det bli litt forsinkelser i løpet av en dag. Han bedriver ikke samlebåndsmedisin, så man må belage seg på å vente litt av og til. Bare husk at om du må vente, så er det fordi den han snakker med har et behov for å bli sett litt ekstra. Det er ikke for å kaste bort tiden din.

PS. Han er ikke reservasjonslege, og er flink å henvise videre til gynekologer eller andre spesialister når det kommer til reproduktiv helse og bekymringer man måtte ha der.