Harald Sundby

Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim
Harald Sundby er en av 168 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Harald Sundby

Rotete og frekk fremtoning

Det mest positive å si om denne legen er at han tok seg god tid.
Jeg opplevde denne legen som uprofesjonell og lite tillitsvekkende.
På meg som pasient virket det som han hadde lite oversikt over både mine og sine dokumenter. Det ble mye rot som resulterte i mye ekstra arbeide for meg.
Jeg skiftet fort fastlege.

Trondheims beste fastlege

Veldig flink med mennesker. Dyktig faglig, ser helheten utifrå medisinsk/ sosial og somatisk perspektiv. Fremstår veldig tillitsfull og åpen. Svært empatisk og lyttende. Har fin avvæpnende humor. Flink til å få fange opp essensen av kompliserte problemstillinger og være konfrontere på en taktfull opprøskende måte samtidig som har er flink til raskt å komme problemløsende tiltak på en veldig konstruktiv og oppbyggende måte.
Har hatt han som fastlege i ca 15 år og er veldig fornøyd med å han som fastlege.

Særdeles dyktig og klok fastlege

Har aldri møtt en fastlege som har så allsidig forståelse for en pasients situasjon og som ser sammenhenger utenfor de normerte rammene.

Han tar seg god tid til deg (derfor litt ventetid, men verdt det i høyeste grad) og hører på det du har å si uten å sette deg i bås. Han tør å stille vanskelige spørsmål på en forsiktig måte Han er ydmyk, engasjert og har et godt lynne.

I tillegg har han mye erfaring som han bruker på riktig måte. Han er løsningsorientert samtidig som han tar vare på deg.

Skulle ønske han kunne klones, vi trenger flere fastleger som han :)

Enestående

Enestående fastlege. Svært klok, med allsidig kunnskap om livets mange sider. Møter folk på en sjelden god måte.
Føler meg som verdens heldigste som tilfeldigvis fikk han til fastlege! Har følt meg så sykt reparert de gangene jeg har hatt legetime.
Faglig dyktig, handlekraftig, samt stor respekt for andre.

Veldig dyktig lege

Er flnk til å se sammenhengen mellom kropp og psyke og går grundig til verks med å stille diagnoser. Han har også en lun og god humor, og det hjelper godt når man har en tung dag hos legen :) Og han tar seg god tid til deg som pasient og tar deg på alvor.
Jeg er også veldig fornøyd med servicen generelt på Kalvskinnet Legesenter, opplever å bli godt motatt.