Harald Sundby

Kalvskinnet legesenter

1992

Kalvskinnet legesenter Telefonnummer73 80 99 5073 80 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim
Harald Sundby er en av 176 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Harald Sundby

Beste fastlegen jeg har møtt

Harald er en veldig forståelsesfull og god lege. Jeg har aldri møtt på maken...! Her får du respekt, verdighet og forståelse. Jeg har et litt komplekst sykdomsbilde med mye angst, og det var først da jeg møtte Harald jeg har skjønt at jeg ikke skal føle skam... "Streng" med å gi ut benzo-noe som jeg ser på som en gave da jeg har vært avhengig i flere år pga.panikkangst. Harald er nok en av de få, så har du han som fastlege kan du prise deg lykkelig...!

Harald Healer med Hjertet

Litt flåsete overskrift kanskje, men det er sant. Harald hjalp meg gjennom en fryktelig vanskelig tid som kronisk smertepasient med usikre utsikter. Han har en holistisk tilnærming og ser det komplekse sykdomsbildet. Han er stødig og rolig, hyggelig og har lun humor. Hvis han ser en urettferdighet i helsesystemet, så kjemper han for å rette det opp. Jeg flyttet fra Trondheim for noen år siden, og savner ham som fastlege! Harald er fantastisk profesjonell og hjertelig, du er heldig hvis du kan få ham som fastlege.

Rotete og frekk fremtoning

Det mest positive å si om denne legen er at han tok seg god tid.
Jeg opplevde denne legen som uprofesjonell og lite tillitsvekkende.
På meg som pasient virket det som han hadde lite oversikt over både mine og sine dokumenter. Det ble mye rot som resulterte i mye ekstra arbeide for meg.
Jeg skiftet fort fastlege.

Trondheims beste fastlege

Veldig flink med mennesker. Dyktig faglig, ser helheten utifrå medisinsk/ sosial og somatisk perspektiv. Fremstår veldig tillitsfull og åpen. Svært empatisk og lyttende. Har fin avvæpnende humor. Flink til å få fange opp essensen av kompliserte problemstillinger og være konfrontere på en taktfull opprøskende måte samtidig som har er flink til raskt å komme problemløsende tiltak på en veldig konstruktiv og oppbyggende måte.
Har hatt han som fastlege i ca 15 år og er veldig fornøyd med å han som fastlege.

Særdeles dyktig og klok fastlege

Har aldri møtt en fastlege som har så allsidig forståelse for en pasients situasjon og som ser sammenhenger utenfor de normerte rammene.

Han tar seg god tid til deg (derfor litt ventetid, men verdt det i høyeste grad) og hører på det du har å si uten å sette deg i bås. Han tør å stille vanskelige spørsmål på en forsiktig måte Han er ydmyk, engasjert og har et godt lynne.

I tillegg har han mye erfaring som han bruker på riktig måte. Han er løsningsorientert samtidig som han tar vare på deg.

Skulle ønske han kunne klones, vi trenger flere fastleger som han :)