Vilija Svediene

Autorisasjon (2004)

Vilija Svediene er en av 19 fastleger i Orkland

Siste vurderinger av Vilija Svediene

Konkret og effektiv

Jeg har hatt timer med Vilija når det ikke var mulig hos min fastlege ved samme legekontor. De gangene jeg har kommet inn til henne, gjerne med litt mer akutte problemer, har jeg opplevd henne som effektiv og rett på sak. Ser du etter en varm og omsorgsfull fastlege er kanskje ikke Vilija de rette fastlegen for deg, men om du helst vil inn på timen, forklare hva problemet er, og så raskt komme deg avgårde med en konkret plan og løsning er hun helt super.

Trygg og oppmerksom

Fikk hjelp at finne Vilija Svediene ! Trodde jeg valgte lege ved ett annet Lkontor svert overrasket da jeg første gang møtte opp der og fikk vite at Svediene var på en annen plass, ja så bar det videre, og snart ble vi konfrontert med hinannen,,, jeg var fornøyd,og efter tre konsultasjoner viste Legen mig vi var trygge ved møtet🈴

Empatisk og dyktig

Jeg har hatt flere stressede og litt uempatiske fastleger de siste årene, og derfor var jeg veldig glad etter min første legetime med Vilija. Hun var lyttende og tok seg god tid. Jeg opplever henne som en som tar pasienten sin på alvor og behandler han/henne med respekt, og i tillegg er faglig dyktig.