Jørgen Alexander Urnes

Edda Legesenter DA

1991

Ingen på venteliste

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Edda Legesenter DA Telefonnummer73 83 19 0073 83 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim
Jørgen Alexander Urnes er en av 179 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Jørgen Alexander Urnes

SUVEREN

Suveren lege på alle måter; hyggelig, samvittighetsfull, til å stole på, tar mine spørsmål på alvor og er faglig flink. Å ta over etter Løge er som å hoppe etter Wirkola, Jørgen Urnes klarte det med stil.

Kunnskapsrik og empatisk

Jeg kjenner han som en kunnskapsrik og klok lege. Har vært med en stund og det gir trygghet. Anbefales.

Arrogant og inkompetent

Glemmer avtaler, varsler ikke om blodprøvesvar med utslag, arrogant og nedlatende. Kan ikke utføre GU på skikkelig vis. Kan ikke jobben sin, rett og slett. Snakker alltid om hvor stressa han er, legesekretærene himler med øynene over oppførselen hans. En skam for legestanden. Hilsen tidligere pasient.

Nøye og sympatisk.

Jørgen er en sympatisk og flink lege. Hvis han er usikker, er han ikke redd for å si det,men henviser deg videre. Jeg føler han tar meg på alvor, Han er også flink til å motivere. Han er en meget god lytter, og tar heller for mange enn for få prøver. Flere i min famillie har han som fastlege, og vi er alle veldig fornøyde.

Sympatisk og tilstedeværende

Urnes er en dyktig lege. Han er tilstedeværende og lytter aktivt. Han opptrer saklig og profesjonelt, samtidig som han har glimt i øyet. Jeg kjenner meg trygg på hans kompetanse. Jeg kjenner meg ivaretatt som hans pasient!