Jørgen Alexander Urnes

Edda Legesenter DA

1991

Edda Legesenter DA Telefonnummer73 83 19 0073 83 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim
Jørgen Alexander Urnes er en av 176 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Jørgen Alexander Urnes

Arrogant og inkompetent

Glemmer avtaler, varsler ikke om blodprøvesvar med utslag, arrogant og nedlatende. Kan ikke utføre GU på skikkelig vis. Kan ikke jobben sin, rett og slett. Snakker alltid om hvor stressa han er, legesekretærene himler med øynene over oppførselen hans. En skam for legestanden. Hilsen tidligere pasient.

Nøye og sympatisk.

Jørgen er en sympatisk og flink lege. Hvis han er usikker, er han ikke redd for å si det,men henviser deg videre. Jeg føler han tar meg på alvor, Han er også flink til å motivere. Han er en meget god lytter, og tar heller for mange enn for få prøver. Flere i min famillie har han som fastlege, og vi er alle veldig fornøyde.

Sympatisk og tilstedeværende

Urnes er en dyktig lege. Han er tilstedeværende og lytter aktivt. Han opptrer saklig og profesjonelt, samtidig som han har glimt i øyet. Jeg kjenner meg trygg på hans kompetanse. Jeg kjenner meg ivaretatt som hans pasient!

Grundig og omtenksom

God oppfølging, tolererer mine dumme spørsmål, forklarer bra og utdypende. Gir et inntrykk av at han bryr seg.

Suveren!

Jørgen Urnes er den beste legen jeg har hatt, han tar tak i ting på en måte som gjør at man stoler på han. Forklarer og drøfter slik at man selv skjønner hva det er snakk om. Han har gjort mer for meg på 3 timer, enn min forrige lege gjorde på 1 år. Jeg er super fornøyd. Det er noe lang ventetid både på time, og å komme inn. Det gjør meg ingenting når jeg får den oppfølgingen man får. Suveren lege. Anbefales!