Jørgen Alexander Urnes

Autorisasjon (1991)

Edda Legesenter DA Telefonnummer73 83 19 0073 83 19 ...
Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim
Jørgen Alexander Urnes er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Jørgen Alexander Urnes

Verdens beste fastlege

Jørgen har vært legen min i snart 20 år, og nå også til mine tre barn. Verdens beste fastlege. Kunnskapsrik, trygg og dyktig. Han tar seg tid til pasienten. Det gjør at må noen ganger vente på timen. Men det er greit, vet at pasientene da får den tiden de trenger hos legen sin.

Tillitsfull

Har hatt han som fastlege i ca 15 år. Dyktig og tar seg tid til å prate om mine somatiske og psykiske problemer. Ringer meg og avtaler time om jeg ikke har vært der på en god stund. Han har berget meg.

Grundig og omsorgsfull

Jeg er godt voksen, og vært hos endel leger, men vil si at Urnes overrasket meg, både med grundigheten og omsorgen han møtte meg med, følte meg virkelig ivaretatt, han har all tillit og anbefalinger.

Ok

Grei lege som er tilgjengelig og hører på det man har å si. Virker også sympatisk.

Fikk gjennomført et inngrep av Jørgen gikk relativt dårlig, dårlig bedøvelse som førte til smertefull behandling. Problemet ble heller ikke fikset så inngrepet må gjøres på nytt.

Fra egen erfaring er han hyggelig og god i samtaler, enkelte inngrep bør nok derimot overlates til andre.

Dyktig og hyggelig lege

Urnes er en kjempe dyktig, omsorgsfull og medmenneskelig lege. Jeg har stor tillit til han som pasient.