Jørgen Alexander Urnes

Tlf: 73 83 19 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jørgen Alexander Urnes er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Jørgen Alexander Urnes

Nøye og sympatisk.

Jørgen er en sympatisk og flink lege. Hvis han er usikker, er han ikke redd for å si det,men henviser deg videre. Jeg føler han tar meg på alvor, Han er også flink til å motivere. Han er en meget god lytter, og tar heller for mange enn for få prøver. Flere i min famillie har han som fastlege, og vi er alle veldig fornøyde.

Sympatisk og tilstedeværende

Urnes er en dyktig lege. Han er tilstedeværende og lytter aktivt. Han opptrer saklig og profesjonelt, samtidig som han har glimt i øyet. Jeg kjenner meg trygg på hans kompetanse. Jeg kjenner meg ivaretatt som hans pasient!

Grundig og omtenksom

God oppfølging, tolererer mine dumme spørsmål, forklarer bra og utdypende. Gir et inntrykk av at han bryr seg.

Suveren!

Jørgen Urnes er den beste legen jeg har hatt, han tar tak i ting på en måte som gjør at man stoler på han. Forklarer og drøfter slik at man selv skjønner hva det er snakk om. Han har gjort mer for meg på 3 timer, enn min forrige lege gjorde på 1 år. Jeg er super fornøyd. Det er noe lang ventetid både på time, og å komme inn. Det gjør meg ingenting når jeg får den oppfølgingen man får. Suveren lege. Anbefales!

Hyggelig og seriøs

Selv om det tar lang tid å vente så får man noe ut av legetimene med ham. Han er flink til å lytte, han tar deg på alvor, han bruker god tid og vet hva han holder på med.

Veldig flink og profesjonell

Han er veldig hyggelig og dyktig, men er tydeligvis veldig populær siden timer må bestilles i god tid i forveien. (Akutt-timer er selvsagt noe annet og han er som regel tilgjengelig på telefon)

Behagelig person

Jeg har ikke "besøkt" han så ofte, men når jeg har vært der har han vært fokusert, interessert og jeg føler jeg har blitt tatt på alvor og fått en bra vurdering. Og selv om han er litt forsinket føler jeg ikke at han prøver å haste seg videre til neste pasient.

Fantastisk lege og menneske

Han er en utrolig god lytter, tar problemene dine på alvor får deg til å slappe av i ubehagelige situasjoner. Den beste legen jeg noen gang har vært i kontakt med

Den beste legen jeg har hatt.

Han tar seg tid til å lytte. Han følger opp blodprøver og om han mener det haster så ringer han deg opp istedet for å sende et brev i posten.
Han holder seg oppdatert og tar plager og problemer alvorlig.